LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hoe gaan we de aanbieders openlijk aanpakken?
-
Hoe gaan we de aanbieders openlijk aanpakken?
Ik wil graag ideeën van u hebben hoe we aanbieders en tussenpersonen aan kunnen pakken.
Heeft u een idee of een plan laat het hier weten.
We moeten een denktank maken om eens goed voor de dag te komen met een stunt die bij de aanbieders veel "schade" maakt.
Ik wil wel vreedzame dingen en we moeten ons niet verlagen tot domme uitspattingen.
Laat het me weten en we gaan er een keer echt heel goed voor.
mvg B Suikerbuik
Heeft u een idee of een plan laat het hier weten.
We moeten een denktank maken om eens goed voor de dag te komen met een stunt die bij de aanbieders veel "schade" maakt.
Ik wil wel vreedzame dingen en we moeten ons niet verlagen tot domme uitspattingen.
Laat het me weten en we gaan er een keer echt heel goed voor.
mvg B Suikerbuik
Re: Hoe gaan we de aanbieders openlijk aanpakken?
Wat dacht u van aanmelden bij de Stichtingen die er zijn zoals www.leaseverlies.nl en www.juniorlease.nl en alle andere stichtingen die serieus te nemen zijn.
Misschien handtekeningen-akties, die u naar CGA of Dexia kunt sturen.
Of iedereen op het forum vragen om de naam van hun adviseur te geven, zodat u een databank kan maken met deze praatjesmakers en op het forum kan zetten! .(goede adviseurs voelen zich uiteraard niet aangesproken)
Ik denk wel dat met 'schade' maken je de problemen niet oplost, want de schade hebben ze zelf in hun geweten al, de aanbieders.
Ik denk dat zij een heel groot schuldgevoel zullen hebben, en zo niet dan krijgen ze het nog wel, dat gaat denk ik automatisch als je gezinnen kapotmaakt, oude mensen oplicht, jonge mensen hun toekomst beroofd , liegt en liegt en liegt!!!!!!!!!!
De waarheid achterhaalt hen wel.
Mijn leven hebben ze in ieder geval erg vervelend gemaakt.
Dus succes met uw initiatief en wat had u zelf in gedachten??
groetjes van student
Misschien handtekeningen-akties, die u naar CGA of Dexia kunt sturen.
Of iedereen op het forum vragen om de naam van hun adviseur te geven, zodat u een databank kan maken met deze praatjesmakers en op het forum kan zetten! .(goede adviseurs voelen zich uiteraard niet aangesproken)
Ik denk wel dat met 'schade' maken je de problemen niet oplost, want de schade hebben ze zelf in hun geweten al, de aanbieders.
Ik denk dat zij een heel groot schuldgevoel zullen hebben, en zo niet dan krijgen ze het nog wel, dat gaat denk ik automatisch als je gezinnen kapotmaakt, oude mensen oplicht, jonge mensen hun toekomst beroofd , liegt en liegt en liegt!!!!!!!!!!
De waarheid achterhaalt hen wel.
Mijn leven hebben ze in ieder geval erg vervelend gemaakt.
Dus succes met uw initiatief en wat had u zelf in gedachten??
groetjes van student
-
Tja meneer Suikerbuik, wat doe je als je teleurgesteld bent in een bedrijf of product, dan geef je dit door aan anderen zodat het bedrijf/product vanzelf een slechte naam krijgt. Maar gebeurt dit ook ? Nee ! Wel anoniem op dit forum die achter een computer vuil durven spuien maar niet zelf met het gezicht op TV durven, nee want dan ziet de buurman dat ik met een verlies zit, en mijn collega's waar ik zo tegen loop te bluffen zien dat ik er ook ben ingestonken, o en over de familie helemaal maar te zwijgen want dan ben je helemaal een nul.
-
Ik wil eerst uw en andere ideeën zien zodat we een goede en overwogen mix kunnen maken.
Ik sta voor alles open zolang we het maar netjes doen.
Ik sta voor alles open zolang we het maar netjes doen.
-
Menner Favella(sloppenwijk)
Ik bluf niet en ik ben ook geen vervelende collega die andere de loef wil afsteken, ik wil mensen helpen met het opzetten van een denktank.
We moeten ons niet schamen en we mogen het gerust laten weten dat we opgelicht zijn.
We hebben veel verloren maar dat kunnen we samen weer oplossen, ook al bent u een andere mening toe gedaan.
Klagen is een recht wat een klant heeft en daar maken we gebruik van, zeker in deze zaak waar een bank mensen heeft voorgelogen.
Uw tegen gas is OK daar uw mening er ook een is, maar daar hoef ik niet mijn recht en hoop door te laten varen.
De namen van de produkten zijn gebaseerd op winst en hadden volgens de tussenpersonen geen risico voor de consumenten, en dat willen we dan ook aanvechten.
Uw mening geeft ons juist de brandstof om door te gaan en te vechten voor consumenten recht in Nederland.
Ik bluf niet en ik ben ook geen vervelende collega die andere de loef wil afsteken, ik wil mensen helpen met het opzetten van een denktank.
We moeten ons niet schamen en we mogen het gerust laten weten dat we opgelicht zijn.
We hebben veel verloren maar dat kunnen we samen weer oplossen, ook al bent u een andere mening toe gedaan.
Klagen is een recht wat een klant heeft en daar maken we gebruik van, zeker in deze zaak waar een bank mensen heeft voorgelogen.
Uw tegen gas is OK daar uw mening er ook een is, maar daar hoef ik niet mijn recht en hoop door te laten varen.
De namen van de produkten zijn gebaseerd op winst en hadden volgens de tussenpersonen geen risico voor de consumenten, en dat willen we dan ook aanvechten.
Uw mening geeft ons juist de brandstof om door te gaan en te vechten voor consumenten recht in Nederland.
heer suikerbuik, u stelt voor een denktank te organiseren of te formeren. In dat begrip zit het woord DENK. De meervoudsvorm daarvan is DENKEN. En dat kunnen verleasers niet. Want anders hadden ze geen aandelenleaseovereenkomst getekend. Een DENKtank kan dus niet geformeerd worden. Want mensen die wel nadenken, zoals ik, worden op dit forum verketterd.
Suikerbuik,
Hoe wil je de tussenpersonen/bank beter aanpakken, dan met vonnissen zoals die van 12-11-2003?
Alle andere schade die je hen berokkent werkt contraproductief: door die schade houden die tussenpersonen/bank minder over om na de verloren rechtzaken de lessees schadeloos te stellen.
Hoe wil je de tussenpersonen/bank beter aanpakken, dan met vonnissen zoals die van 12-11-2003?
Alle andere schade die je hen berokkent werkt contraproductief: door die schade houden die tussenpersonen/bank minder over om na de verloren rechtzaken de lessees schadeloos te stellen.
-
Je zal toch je vrije tijd moeten slijten met alsmaar negatieve berichten plaatsen en geen andere hobbies hebben dan alleen maar mensen op de kast jagen en er zefs van genieten als je geen vrienden hebt en door je omgeving genegeerd en geminacht wordt. Tot dit soort mensen behoren opnaaier, Duchateau en familievader heb ik gehoord. Beetje zielig eigenlijk. Mischien kunnen ze samen een vriendenclubje oprichten, dan hebben ze elk iemand om mee te praten en behoeven ze hun frustraties niet meer op dit forum af te reageren.
Er moet een website komen waarop iedereen de gegevens van de tussenpersonen kan plaatsen, een soort zwartboek.
Verder kan iedereen zich op deze site aanmelden met het soort contrakt dat hij/zij heeft en dus de tussenpersoon.
Op deze manier zou je dus allemaal groepjes van mensen met gelijksoortige contrakten kunnen krijgen waardoor er misschien per groep collectief een advocaat in de arm kan worden genomen.
Grote vraag is natuurlijk wie gaat bovenstaande uitvoeren.
Verder kan iedereen zich op deze site aanmelden met het soort contrakt dat hij/zij heeft en dus de tussenpersoon.
Op deze manier zou je dus allemaal groepjes van mensen met gelijksoortige contrakten kunnen krijgen waardoor er misschien per groep collectief een advocaat in de arm kan worden genomen.
Grote vraag is natuurlijk wie gaat bovenstaande uitvoeren.
-
Ik heb al eens gesuggereerd dat de stichting Leaseverlies hierin behulpzaam zou moeten zijn, zij heeft immers met haar ledenbestand
alle benodigde gegevens.
alle benodigde gegevens.
Laatst gewijzigd door Oom Dagobert op 18 nov 2003 17:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Ja inderdaad, de site van Leaseverlies of Tros Radar lijkt mij de juiste keuze, mede omdat de meeste gedupeerden deze sites kennen en inmiddels kennen ook de niet gedupeerden deze sites wel zodat deze mensen hier ook meteen kunnen zien met welke banken en tussenpersonen ze nooit zaken moeten doen!
Die sites bestaan al !!!! Klik in met menuutje hiernaast op douche en zorg dat iedere tussenpersoon een koude douche krijgt.
Meneer Suikerbuik,
U ziet, een hele lijst met ideeen. Nu bent u weer aan zet, wat is het plan ? Hoe gaat u de troepen aanvoeren ?
U ziet, een hele lijst met ideeen. Nu bent u weer aan zet, wat is het plan ? Hoe gaat u de troepen aanvoeren ?
Ja meneer Suikerbuik, wat gaat er gebeuren ?
Ik lees weinig ideeën en al helemaal geen mensen die echt eens mee gaan doen.
Als Ik Suikerbuik was zou ik mijn nek niet meer uitsteken, want er doet geen hond mee.
Hier gaat iedereen tekeer maar geen man die iets wil doen, lekker makkelijk om een ander weer eens de kar te laten trekken.
Als die mensen die zo graag iets willen bereiken moeten zelf maar eens wat gaan doen, laat je boosheid maar eens zien en kom maar eens echt in aktie.
Suikerbuik en andere die voor jullie al veel hebben gedaan staan steeds weer met lege handen en jullie klagen en niks doen.
Het word tijd om zelf eens wat te gaan doen en help eens echt mee met deze mensen, ik wil nu wel eens echte plannen zien van jullie.
Suikerbuik succes met je werk
Als Ik Suikerbuik was zou ik mijn nek niet meer uitsteken, want er doet geen hond mee.
Hier gaat iedereen tekeer maar geen man die iets wil doen, lekker makkelijk om een ander weer eens de kar te laten trekken.
Als die mensen die zo graag iets willen bereiken moeten zelf maar eens wat gaan doen, laat je boosheid maar eens zien en kom maar eens echt in aktie.
Suikerbuik en andere die voor jullie al veel hebben gedaan staan steeds weer met lege handen en jullie klagen en niks doen.
Het word tijd om zelf eens wat te gaan doen en help eens echt mee met deze mensen, ik wil nu wel eens echte plannen zien van jullie.
Suikerbuik succes met je werk