LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KORTING KADO

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Saskia

KORTING KADO

Ongelezen bericht door Saskia »

Wie kan mij helpen aan goede brieven. Ik moest geinformeert worden door dexia of ik mijn maandtermijnen wil laten stoppen na 3 jaar of wil laten doorgaan. Maar tot op heden hebben ze dat nog niet gedaan. Terwijl ik al op 13 juli 3 jaar heb betaalt??

help me aub

Fons

Re: KORTING KADO

Ongelezen bericht door Fons »

Ik begrijp het even niet Saskia wat bedoel je ?

Fons

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: KORTING KADO

Ongelezen bericht door aert0001 »

Saskia, jij bedoelt het korting kado plan?
Nou het verhaal is vrij simpel hoor als de aandelen voldoende waard waren geworden dan had je na 3 jaar niets meer hoeven betalen.
Nu is dat dus niet het geval en gaan de betalingen gewoon door, nog voor 7 jaar, iedere maand.
groetjes Ton
p.s. ik hoop dat je hier wat aan hebt, je kunt gerust verder vragen hoor.

wil
Berichten: 37
Lid geworden op: 07 jul 2003 19:55

Re: KORTING KADO

Ongelezen bericht door wil »

:( Hallo saskia :(

ook ik heb zo'n fantasties SUPER pakket. Ik zie al aan je schrijven dat je er net zo bent in gestonken als ik. Kijk en lees goed op dit forum je zult daar een helephoop adressen vinden die je kan helpen. Sara etty en L. blok zijn homepage is Super!

wil

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: KORTING KADO

Ongelezen bericht door aert0001 »

Hallo Saskia & wil, het korting kado plan loopt toch nog een aantal jaren het zou dus best wel goed kunnen komen. Het is alleen zo dat omdat de beoogde 3 jaar niet het gewenste resultaat hebben gehaald er nu geen sprake is van stoppen met je maandtermijnen, het hele plan op zich kan nog best goed komen denk ik. Even afgezien van het feit dat er zomaar wat in de ruimte is gelult door Legio-Lease is dit een van de plannetjes die nog kunnen gaan renderen. Nadeel is alleen dat je de maandtermijnen nog jaren moet ophoesten en je dus het 1ste voordeeltje al verspeeld hebt.

Ton

jan2

Re: KORTING KADO

Ongelezen bericht door jan2 »

hoi, voor de meeste constructies geldt dat de winst uit de eerste termijn
omgezet is in verlies.
Als je het geld kunt missen kun je dus het best doorgaan met betalen
"onder protest" en stoppen zodra je geen restschuld meer heb.
Ondertussen de publiciteit opzoeken om DExia om te krijgen dat ze je alles kwijtschelden, waarschijnlijk m.b.v. een advocaat.
(onvlodoende/foute voorlichting).
Als je het geld niet kunt missen geldt:
- nooit een aanbod tekenen
- gewoon niet betalen, ze halen je huis echt niet leeg\

gr. Jan.

Saskia

Re: KORTING KADO

Ongelezen bericht door Saskia »

Hoi mensen,

Ik ben er zeker ingetuind net als de rest. Mij werd vertelt dat ik 3 jaar hoef te betalen en daarna niets meer. En dat ik 7 jaar lang dividend zou ontvangen. Zo is het mij vertelt door een tussenpersoon van legio. Ze had het nooit over rente, schulden etc. Ze wist heel goed dat ik op een bepaalde moment niet meer aan de financiele verplichtingen zou kunnen voldoen, maar dat zou volgens haar helemaal niet uitmaken want na 3 jaar hoef je toch niets meer te betalen.

Ik vertrouwde haar nog wel was :cry: vriendin van mij.
Maar kortom ik vind het raar dat dexia helemaal niets van zich laat horen!! :twisted: :x :evil: :evil:

gr. Saskia

tester
Berichten: 253
Lid geworden op: 02 jul 2003 18:27

Re: KORTING KADO

Ongelezen bericht door tester »

jan 2 voor ze je huis leeg halen moet er toch eerst een rechtszaak worden begonnen.
mijn advocaat zijn advies is om niet tebetalen hij zegt ook wat iedereen zegt als je betaald moet je maar weer zien hoe je het geld terug krijgt.
hij heeft 10 tallen van die dexia klanten hij zegt ook ik geef iedereen het advies om niet te betalen.

jan2

Re: KORTING KADO

Ongelezen bericht door jan2 »

ha die Sas,
nou je bent niet de enige hoor...
dus kop op...
ik zou na 5 jaar de poet binnen hebben...
daarna ging mn contract nog wel 10 jaar door tegen betaling van een vreselijk hoog bedrag maar dat was thoerie zei hij om te laten zien dat je miljonair kon worden als je door zou gaan.
Nu MOET ik doorgaan vanwege de restschuld maar weet niet waar ik de maandbedragen vandaan moet halen...
Heb DExia al 3x geschreven of ze soms denken dat ik een boompje in de tuin heb staan....
Maar ze laten gewoon niets van zich horen, ze denken contract is contract, en of jij er nu van wakker ligt of niet interesseert ze niet.
Had je toen maar niet moeten tekenen, of nu het aanbod wel moeten tekenen...
Boeven zijn het maar met zn allen staan we sterk, zelfde probleem,
gaan we winnen van Dexia...

Gemekker

Re: KORTING KADO

Ongelezen bericht door Gemekker »

Ga toch allemaal naar buiten i.p.v. te mekkeren. Niet betalen klaar uit.

Gast

Re: KORTING KADO

Ongelezen bericht door Gast »

Ook ik heb dezelfde ervaring maar ik betaal niet meer. Aandelen moeten wel erg veel stijgen wil ik ooit hetgene wat ik in 10 jaar betaald heb nog terug verdienen.
Fijn he zo'n folder waar je steeds de tekst "3 jaar inversteren en 10 jaar profiteren" in leest. Ze hebben er niet bij gezet dat dat voor DEXIA geldt!

alpha3on
Berichten: 16
Lid geworden op: 07 jul 2003 12:40

Re: KORTING KADO

Ongelezen bericht door alpha3on »

Hallo Saskia en anderen - ook ik heb het Korting Kado.
Absoluut en 100% veilig en gegarandeerd door een betrouwbare bank is mij bezworen bij herhaardelijke navraag.
3 jaar kon ik net hebben dacht ik, dus ik zit het minimale bedrag uit.

Nu lijkt het dat ik niet alleen de restschuld van enkele duizenden euro's moet betalen - maar ook het maandelijkse bedrag van de volgende 7 jaar als ik ervan af wil komen.
Dexia heeft me officieel hierover nooit geinformeerd - het laatste officiele bericht was een "alles gaat goed, laat u niet gek maken" van de directeur van Legio Lease.

Dus dat ga ik dus niet doen, ook al zegt men dat ik mijn contract zo genaamd verbreek. Ik kon altijd opzeggen na 3 jaar is mij voorgehouden - toch? Misschien moet ik maar even bellen met Legio Lease om het na te vragen.
Maar ik heb geen enkele behoefte om HUN wat te gaan vragen en telefoonkosten te maken... ze horen het mij uit te leggen. Het lijkt wel de omgekeerde wereld - ik ben toch een klant? In ieder geval zo hebben ze het altijd gebracht in folders en in brieven. De werkelijkheid schijnt toch anders te zijn, zij zijn mijn klant en ik moet hun betalen - over het hoofd gezien.

Gesloten