hai!
ik heb net voor het eerst ingelogd en heb het idee dat ik veel info over legio lease heb gemist! zou iemand me kunnen vertellen wat ik moet doen om voor schade vergoeding in aanmerking te komen??!?!?!?!
groetjes, moniek
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] legio lease
-
gast_58
Re: legio lease
Moniek,
Via de zoekfunctie kun je alle onderwerpen vinden die voor jou van belang zijn. De informatie zal overweldigend zijn, ik ben al een kleine week aan het lezen.
Om hier direct advies te krijgen, zul je wat specifieker moeten zijn over je situatie. Ben ook nog maar kort aanwezig, maar heb inmiddels veel concrete hulp gehad.
Ilse
Via de zoekfunctie kun je alle onderwerpen vinden die voor jou van belang zijn. De informatie zal overweldigend zijn, ik ben al een kleine week aan het lezen.
Om hier direct advies te krijgen, zul je wat specifieker moeten zijn over je situatie. Ben ook nog maar kort aanwezig, maar heb inmiddels veel concrete hulp gehad.
Ilse
Hallo Moniek,
Tja, als je hier nieuw bent kun je heel wat info tot je nemen.
Trek daar maar alvast een poosje voor uit.
Op jou vraag wat je moet doen om voor schadevegoeding in aanmerking te komen zal een advocaat je wellicht het best een antwoord kunnen geven. Ik ben het wel met gast_58 eens dat je dan concreter moet zijn over jou situatie.
Zelf ben ik op zoek naar een model-protest-brief aan de Dexia-bank
(zie onder item 'Protesteren hoe doe je dat'.
Waarschijnlijk zijn er op deze sight wel voorbeelden van zo'n modelbrief te vinden, maar ga maar eens zoeken in de hele brei
Tja, als je hier nieuw bent kun je heel wat info tot je nemen.
Trek daar maar alvast een poosje voor uit.
Op jou vraag wat je moet doen om voor schadevegoeding in aanmerking te komen zal een advocaat je wellicht het best een antwoord kunnen geven. Ik ben het wel met gast_58 eens dat je dan concreter moet zijn over jou situatie.
Zelf ben ik op zoek naar een model-protest-brief aan de Dexia-bank
(zie onder item 'Protesteren hoe doe je dat'.
Waarschijnlijk zijn er op deze sight wel voorbeelden van zo'n modelbrief te vinden, maar ga maar eens zoeken in de hele brei
http://www.pay-back.nl/ Ga naar documenten bibliotheek, je vind hier genoeg voorbeelden, en meld je gelijk even aan als lid.
Ton
Ton
Ilse, chapeau, voor je elan,
Ton
Ton