LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] let op uw bankrekening

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
kvdmaale

let op uw bankrekening

Ongelezen bericht door kvdmaale »

mijn contract liep op 25 mei af.ik ben niet op het aanbod ingegaan heb zelf een vernietigings brief geschreven op grond van dwaling en misleidende reclame en met hulp van het forum waar ik stukken uit heb gehaald.
toen schreven ze dat het druk was en geen tijd om op die brief te reageren.
kreeg daarop, ondanks de vernietiging stukken op gestuurd van die zogenaamde hardheidsclausule daar reagaar ik niet op want daar kom je toch niet verder mee.
maar wat schets mijn verbazing,ik kreeg op 28 mei dividend gestort op mijn rekening,maar nu een paar dagen later wat krijgen we nu,er is een bedrag via een machtiging er afgehaald zomaar,heb nooit een machtiging ervoor getekend dat bedrag is evenveel als die schuld die ik iedere maand moet betalen 10 jaar lang om die schuld af te lossen heb toen ik ermee begon alles ineen keer betaald ik weet geen eens of ze alles al verkocht hebben of wat ook ! trouwens ik heb dat contract toch vernietigd. wie kan mij vertellen hoe dat kan en of dat zomaar mag ? is dit bij meer mensen zo gegaan.

gerda

Re: let op uw bankrekening

Ongelezen bericht door gerda »

als je geen machtiging hiervoor hebt afgegeven, direkt naar
de bank;
1e geld terug laten storten
2e machtiging inlaten trekken,
wat ze doen is volgens de wet niet toegestaan!!!!

gerda

eline

Ongelezen bericht door eline »

Hoi Gerda!
Een instelling mag nooit en de nimmer zonder jou toestemming geld eraf halen! Je mag je geld binnen 3 maanden terug laten boeken, en dan kun je ook nog een verzoek bij de bank of Interpay. Dan blokkeer je je rekening voor dit soort dwaalbedrijven.

KATRIEN

Ongelezen bericht door KATRIEN »

Belachelijk toch?? Dat dat zo maar kan, bedankt voor de tip, ik zal bij voorbaat de rekening blokkeren, ons contract loopt in de vakantie af.....

Groetjes Anita

Gesloten