LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Limburgse Dexia klanten.

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Jack10

Limburgse Dexia klanten.

Ongelezen bericht door Jack10 »

:D Hallo,

Zijn er op dit forum ook Limburgse klanten van de Winstverdriedubbelaar?

:D
Groetend,

Jack10

Basje

Re: Limburgse Dexia klanten.

Ongelezen bericht door Basje »

Ja.
Dacht je dat er in Limburg niemand ingetrapt zou zijn ??

hillie

Ongelezen bericht door hillie »

Jack, inderdaad zijn er ook meer Limburgse leaseverliezers. Ik ben ook reeds eerder op het forum geweest. Dit om aan te geven dat het incassobureau (GGN) zich gemeld had. Een procedure die trouwens nog steeds loopt (we wachten op de dagvaardiging). Hebben, als het straks nodig is, wel rechtsbijstand via DAS.
Heb steeds gereageerd naar GGN, o.a. dmv brieven waarvan ik de inhoud van het forum heb afgehaald (van Sara en Margreet).
Sowieso weet ik dat er nog meer Limburgers zijn, maar vanwaar deze vraag? Uiteindelijk zitten we toch allemaal in hetzelfde schuitje, ja toch?
Hillie

Jack10

Dag Hillie, :)

nee ik weet wel dat er meerdere mensen zijn ingetrapt, ook hier in het Zuiden.
Maar omdat de namen iets geven van anonimiteit heb ik deze vraag gesteld.

Ik zie dat jij je rechtsbijstandverzekering hebt ingeschakeld. Ik heb in mijn polis gekeken en daarin staat dat ze zulke zaken "beleggen" ed niet aannemen.

Ik heb er ook een bij de DAS, dus mijn vraag is hoe heb jij dat geregeld?

Groetend,

Jack :)

hillie

Ongelezen bericht door hillie »

Jack,
aandelenlease valt wel onder mijn polisdekking, omdat wij een DAS Rechtsbijstand 'Plus'-verzekering hebben. In zo'n geval is er dus wel sprake van dekking. Ik heb ook reeds (meerdere) malen contact gehad met de desbetreffende advocaat van DAS en hou deze ook steeds op de hoogte van mijn reacties naar GGN/Dexia. In feite speelt rechtsbijstand pas als er daadwerkelijk een dagvaardiging volgt.
Uiteraard schakel ik DAS dan in en hebben we afgesproken dat de inzet dan zal zijn om aanhouding van de zaak te krijgen i.v.m. ' die ene zaak' van SLV/SEL tegen Dexia.
By the way:op de site van SLV/SEL wordt nu een adres aangegeven waar advocaten info kunnen verkrijgen, die ze kunnen gebruiken bij dagvaardigingen.
Zo hou ik me steeds via de sites en het forum op de hoogte, hetgeen 'mijn' advocaat reeds heeft bemerkt, want die gaf aan in de gaten te hebben dat ik behoorlijk goed op de hoogte ben/blijf.
(ofschoon ik ook van mening ben dat er af en toe reacties op de het forum verschijnen, die de plank volledig mis slaan. Waarschijnlijk van mensen die veel tijd hebben; ik probeer mij in elk geval te beperken tot het bijhouden en event. geven van relevante gegevens...!)
Hillie

Jack10

Hillie, dank je wel voor de tip!!! :)

Ik ga morgen gelijk bellen met DAS.
In mijn polis staat niets van een "plus"-polis (volgens mij dan) en ga proberen deze wel uit te breiden.
Ik hoop dat ik dan niet eerst drie maanden moet wachten eer deze effectief in werking kan treden.

Ik neem aan dat je het bericht van de AFM als gelezen hebt!?
Zo niet dan kijk dan even op hun site en op die van het ministerie van Financiën (minfin.nl) :!: :!: :!:

Groetend,

JH

Ongelezen bericht door JH »

nou een lekker stuk limburgse vlaai :wink:

Jack10

Als we winnen drie stukken!

Jack

croosjes

Ongelezen bericht door croosjes »

hillie,heel goed gedaan een polis+ vanDAS ,alleen moet ik Jack teleurstellen want je polis nu laten omzetten kan niet meer vanwege omdat het proces al loopt(leaseverlies)ik ben zelf rechtsbijstandsverzekerd bij ARAG/D aandelentransakties.vrgr.andre de croos

CB

Ongelezen bericht door CB »

Hallo Jack10,

Ook ik had een DAS verzekering zonder plus. Nu de plus erbij nemen heeft geen zin. Het enige advies wat ze konden geven was "Ik raad u aan een advocaat te raadplegen". Niet meer en niet minder. Dat na 8 jaar bij ze verzekerd te zijn. Ja verzekerd te zijn, want ik heb mijn verzekering gezien bovenstaande opgezegd. Dat ze me niet konden bijstaan bij een eventuele recthzaak in verband met een ontoereikende verzekering, daar heb ik alle begrip voor. Maar ik had wel een wat uitgebreider advies verwacht.

mvrgr
CB

croosjes

Ongelezen bericht door croosjes »

cb,bij wie ben je nou verzekerd?

CB

Ongelezen bericht door CB »

Bij niemand. Ik was acht jaar verzekerd en heb de verzekering nooit nodig gehad.

Jack10

Dag CB, (en anderen)

Ik heb vandaag geen kans gehad om te bellen, dat doe ik morgen als eerste.
Het zal wel niets opleveren, maar niet geschoten is altijd mis!

Welke Limburgse lessee van de WVD heeft al een advocaat in de arm genomen en kan vertellen of deze terzake kundig is en van welk kantoor?

Gaarne informatie hierover! :)

Groetend,

Sara Etty

Ongelezen bericht door Sara Etty »

Indien je een advocaat in je regio zoekt kun je bijvoorbeeld even naar de website www.advocatenorde.nl gaan. Daar zit een zoekfunctie op. Je kunt dan je regio intoetsen en dan verschijnt er een lijst met advocaten die daar werkzaam zijn. Als je de naam van de advocaat aanklikt krijg je een overzichtje waarin onder meer vermeld wordt bij welk kantoor de advocaat werkzaam is. Vaak staat er een verwijzing naar de website van dat kantoor. Op die site kun je dan kijken of het kantoor zich richt op dit soort zaken of in elk geval rechtsgebieden die hiermee te maken hebben. Een kantoor in Limburg dat lease zaken doet is in elk geval Rompelberg advocaten.

Succes met zoeken.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Hartelijk dank Sara!!!

Groetend,

Jack10

Sorry had me vergeten in te loggen.

Nogmaals dank!