LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] MAAR ÉÉN KEER JE NAAM HIERO, KIJKEN HOE LANG DEZE TOPIC WOR
Re: MAAR ÉÉN KEER JE NAAM HIERO, KIJKEN HOE LANG DEZE TOPIC WOR
MARTIN
Ik heb contact gehad met Dexia, om er zo snel mogelijk vanaf te komen, maar dat werd ten strengste afgeraden, omdat ik nog 7 jaar moet, en bij eerdere beeindiging er ook nog boete betaald moet worden. Ik wil dat de absurd hoge rentetarieven aangepast worden aan reëelere/huidige tarieven, dat lijkt me pas een schikking. Voor de rest procederen tot het bittere eind, we pakken die ratten!!
Ik heb contact gehad met Dexia, om er zo snel mogelijk vanaf te komen, maar dat werd ten strengste afgeraden, omdat ik nog 7 jaar moet, en bij eerdere beeindiging er ook nog boete betaald moet worden. Ik wil dat de absurd hoge rentetarieven aangepast worden aan reëelere/huidige tarieven, dat lijkt me pas een schikking. Voor de rest procederen tot het bittere eind, we pakken die ratten!!
Mijn geld terug !!!
Minimaal mijn inleg plus rente,
Minimaal mijn inleg plus rente,
Mijn geld terug !!!
Minimaal mijn inleg plus rente.
Jane
Minimaal mijn inleg plus rente.
Jane
Dexia heeft zich niet aan een aantal belangrijke regelingen gehouden waardoor een groot aantal mensen nu in de problemen komt of zijn gekomen.
De rechter mag nu beslissen of dit van invloed is op de afhandeling van de contracten.
De rechter mag nu beslissen of dit van invloed is op de afhandeling van de contracten.
contract in juni 2003 afgelopen. Heb Dexia middels aangetekende brief laten weten de restschuld niet te betalen in afwachting van uitkomst rechtszaak Eegalease en SLV. Leg mij daarna neer bij beslissing rechter.
1. Dmv. list en bedrog van Spaarselect een handtekening onder een AEX Plus effect gezet.
2. Dexia heeft niet ingegrepen bij een bepaald break even point.
Wij betalen daarom ook niks meer!!
P.s. verlies tot nu toe: 25000 euro "inleg" in labouchere aandelen fonds(was dus rente) + 32000 euro restschuld. + elke maand 129 euro rente over de (overwaarde) hypotheek.
+ eigenlijk nog 476 euro per maand rente over het lease bedrag( maar die betaling is <tijdelijk> stopgezet door dexia)
Groeten,
Léon.
2. Dexia heeft niet ingegrepen bij een bepaald break even point.
Wij betalen daarom ook niks meer!!
P.s. verlies tot nu toe: 25000 euro "inleg" in labouchere aandelen fonds(was dus rente) + 32000 euro restschuld. + elke maand 129 euro rente over de (overwaarde) hypotheek.
+ eigenlijk nog 476 euro per maand rente over het lease bedrag( maar die betaling is <tijdelijk> stopgezet door dexia)
Groeten,
Léon.
ELLY.Ook wij gaan niet betalen. Het contract is 14 maart afgelopen.
Ook ik betaal mijn restschuld niet
en reageer nergens op wat legio betreft
het contract is in mei afgelopen
ik wacht af wat de rechtbank zegt,
en reageer nergens op wat legio betreft
het contract is in mei afgelopen
ik wacht af wat de rechtbank zegt,
Emotioneel en financieel een zeer beroerde tijd.De onzekerheid en de onmacht is niet in woorden uit te drukken.We weten het gewoon niet meer en hopen op reaktie van leaseverlies.
Jacky
Jacky
Je zou wel gek zijn om nog meer te betalen als je je opgelicht voelt!
Ik dacht dat ik geld spaarde voor mijn huisje en dan krijg je te horen dat je moet betalen NOWAY. Laat ze maar in hun sop gaar koken.
We moeten de namen en adressen van de mensen die verantwoordelijk zijn voor deze mafiapraktijken opsporen (want dat doen ze ook bij ons d.m.v. incassoburo's)en hun ook konstant een beetje gaan lastig vallen tot ze de flauw van zijn. En een grote demonstratie op touw zetten dan gaan we met zijn allen naar het DEXIA kantoor want dit alles RIEKT NAAR DE MISDAAD!!
Ik betaal niet want:
-Legio heeft niet voldaan aan de regels van de AFM inzake
-controle op mijn kredietwaardigeheid
-Niet gewaarschuwd bij dalende markt
-niet verkocht toen aandelen onder de aankoopwaarde zakten
-Mijn vrouw heeft niet meegetekend en zij heeft de boel opgezegd dus zijn de aandelen nu eigendom van Dexia en is het hun probleem en niet het mijne. Wat me wel een goed gevoel geeft overigens dat die Bruneel nu wakker ligt van zijn zwakke jur. positie en die stapels waardeloze aandelen in zijn kluis.
Jos
-Legio heeft niet voldaan aan de regels van de AFM inzake
-controle op mijn kredietwaardigeheid
-Niet gewaarschuwd bij dalende markt
-niet verkocht toen aandelen onder de aankoopwaarde zakten
-Mijn vrouw heeft niet meegetekend en zij heeft de boel opgezegd dus zijn de aandelen nu eigendom van Dexia en is het hun probleem en niet het mijne. Wat me wel een goed gevoel geeft overigens dat die Bruneel nu wakker ligt van zijn zwakke jur. positie en die stapels waardeloze aandelen in zijn kluis.
Jos
Ook voor mij is een restschuld totaal onbekend.
Bovendien waren mijn broer en ik minderjarig toen de overeenkomst inging en hebben zij inderdaad niets gecontroleerd (kredietwaardigheid ed.)
Is wel ons spaargeld voor een NIEUWE auto die nu in lucht opgaat!!!
Bovendien waren mijn broer en ik minderjarig toen de overeenkomst inging en hebben zij inderdaad niets gecontroleerd (kredietwaardigheid ed.)
Is wel ons spaargeld voor een NIEUWE auto die nu in lucht opgaat!!!
Lekker appeltje voor de dorst,alleen maar betalen
en nog een restschuld ook.
en nog een restschuld ook.
In 2000 ben ik ook in zo'n triple effect contract getrapt. Voel me nu zo naïef en dom dat ik dat gedaan heb. Door de media ben ik er een half jaar geleden achter gekomen dat ik een restschuld heb van ruim 25 duizend euro. Contract loopt in november af. Het is makkelijk praten om te zeggen dat je de restschuld niet betaald. Maar wat zijn de gevolgen daarvan? Deurwaarders waardoor de schuld nóg hoger wordt? (incasso kosten) Ik ben al lid van Stichting lease verlies, maar wat kan ik nog meer doen?
Gelukkig heb ik nog een paar maanden de tijd. Uitstel executie, zo voelt het.
Gelukkig heb ik nog een paar maanden de tijd. Uitstel executie, zo voelt het.
Legio schrijft letterlijk "...Euronext Amsterdam, terwijl u er verder geen omkijken naar heeft.....is de WinstVerDriedubbelaar beslist iets voor u.".
Bedoelen ze nachtmerries als ze vertellen dat we er niet naar hoeven om te kijken of dat die iets voor ons zijn..(?!).
Nimmer betalen, Legio hoeft daar niet naar te omkijken.
Bedoelen ze nachtmerries als ze vertellen dat we er niet naar hoeven om te kijken of dat die iets voor ons zijn..(?!).
Nimmer betalen, Legio hoeft daar niet naar te omkijken.
in een pro vorma raden ze het nog met klem af anders werd de verwachte winst niet gehaald,ja ja nu heb ik restschuld
Ik ben ook zelf zeer teleurgesteld in Legio Lease
En ben achteraf blij dat ik geen winstverdriedubbelaar
heb afgesloten voor mijn kinderen
En ben achteraf blij dat ik geen winstverdriedubbelaar
heb afgesloten voor mijn kinderen
winstverdriedubbelaar .....verliesverhondvoudiger......
zuivere misleiding en bedrog, onjuiste informatie over winstkansen t.o.v. verlieskansen. Roze wolken en je achterlaten als lijk op het slagveld.....kortom Dexia
zuivere misleiding en bedrog, onjuiste informatie over winstkansen t.o.v. verlieskansen. Roze wolken en je achterlaten als lijk op het slagveld.....kortom Dexia