LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] MAAR ÉÉN KEER JE NAAM HIERO, KIJKEN HOE LANG DEZE TOPIC WOR

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Hans1

Re: MAAR ÉÉN KEER JE NAAM HIERO, KIJKEN HOE LANG DEZE TOPIC WOR

Ongelezen bericht door Hans1 »

Op naar de 500 reacties op dit onderwerp :-)

hw

Ongelezen bericht door hw »

werd net gebeld door een vriendelijke mevrouw van DEXIA om even tel. te reageren en een van de drie "aanbiedingen" van hen te kiezen,mooi niet dus.Zij:dat het dan een dure lening wordt bij contract einde wel 9.5 procent!!Ik wil niks rente betalen: ik wil mijn geld terug(HFL 4850,=. De tijd gaat voorbij, ook bij Leaseverlies denk ik dan maar.
09-04-2003.Heel veel sterkte allemaal.Zijn er dan niet meeeeeer knappe koppen die ons kunnen helpen? ik wil mijn geld terug!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

EE

Ongelezen bericht door EE »

Beste mensen betaal NOOIT je restschuld.

mvg

Anne

Ongelezen bericht door Anne »

Ik ga niet in op het Dexia-aanbod.
Mijn zusje gaat niet in op het Dexia-aanbod.
Mijn pa en ma (met drie contracten) zijn vooralsnog niet ingegaan op het aanbod.

Anne

Ineke van Dam

Ongelezen bericht door Ineke van Dam »

De grote heren hebben met onze centen zitten speculeren.Zij vertrekken met een gouden handdruk en de kleine beleggers kunnen het gelag betalen.

jaap

Ongelezen bericht door jaap »

marge, sorry, samen staan we echt niet sterk.

ieder moet helaas voorzichzelf uitzoeken wat de beste oplossing is.

straks lezen we in de krant dat Dexia alle procedures gewonnen heeft en er vele gedupeerden met een kater achter blijven.

En vervolgens gaat heel Nederland weer over tot de orde van de dag.

En jij zit met je schuld, en niemand van al je vrienden die je nu op deze site moed inspreken zal je dan helpen.

Erg eigenlijk, maar ik kan het niet anders zien, ‘ k wordt ‘s morgens ook vervroegd wakker met de gedachte

“wat is wijsheid, hoe kom ik hieruit”

Ik put best wel veel moed uit de ruggesteuntjes hier maar wil de realiteit niet uit het oog verliezen, sterkte allemaal.

AHO

Ongelezen bericht door AHO »

Ik betaal geen restschuld (11000 Euro. Heb Dexia aangetekend een brief gestuurd dat wij wachten op uitspraak van de rechter. Dus afwachten maar.

rudy

Ongelezen bericht door rudy »

restschuld ga ik niet betalen; info was misleidend,; investeren in de groei van je restschuld??

radja

Ongelezen bericht door radja »

Restschuld betalen: Never!!!!

b

Ongelezen bericht door b »

Beleggen met troeven achter de hand

Met TroefPlan maakt u vijf keer kans op extra rendement. U least een aandelenpakket dat bestaat uit aandelen van vijf als solide bekendstaande Nederlandse bedrijven: ABN AMRO, AEGON, ING, Koninklijke Olie en Unilever. Voor elk fonds heeft u daarnaast een troef. Daarmee kunt u naast de mogelijke koerswinst op uw aandelen extra rendement maken. Elk jaar wordt er een troef voor u uitgespeeld. Na vijf jaar krijgt u de koerswinst die u met uw aandelenpakket mogelijk heeft behaald, plús de totale waarde van uw troeven. Belastingvrij.

dineke

Ongelezen bericht door dineke »

Ik ben niet van plan om mijn restschuld te betalen

Matn

Ongelezen bericht door Matn »

Ja, echt een superkado, dat kortingkado. Zelfs een labiele doofstomme orang oetang met een dartpijltje zou het nog beter doen als beleggingsdeskundige bij Legio. Ben dan ook niet van plan om ook maar 1 cent restschuld te betalen aan deze professionele oplichters. Gewoon niks doen en wachten totdat m'n contract is afgelopen in 2010 lijkt me 't beste.

jens

Ongelezen bericht door jens »

ik sta op het punt een nietigverklaring op te sturen. Ga dus op zeer korte termijn stoppen met het betalen van mijn maandelijse ´premie´. Ik voel me gesteund door de vele mensen die ook al gestopt zijn met betalen en wacht net als velen de rechtzaak wel af.

Ron uit Den Haag

Ongelezen bericht door Ron uit Den Haag »

Klasse Jens.

en op naar de 500!!!

Groet, Ron.

Reijer Visser

Ongelezen bericht door Reijer Visser »

Ik heb met 4 contracten is 4x9000 gld = 36.000 gld aan maandelijkse inleg betaald om iets leuks over te houden.
En ze dan ook nog minimaal 48.000 euro's toe te betalen.
Tja, ik ben gekke Gerritje niet!!!!!
En het dan nog niet eens te hebben over de afgelopen 18 maanden wat ik wel aan restschuld heb betaald.
Ze denken zeker daar met een stel malloten te doen te hebben
Telefoon gesprekken meteen afkappen die hap vooral als deze worden op genomen.de malloten

ronald

Ongelezen bericht door ronald »

Ik dacht het NIET om te betalen.

Anja

Ongelezen bericht door Anja »

Ik betaal niet!!!!!!!

Groetjes, Anja

Gesloten