LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] niemand exact nieuws meer?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
sje

niemand exact nieuws meer?

Ongelezen bericht door sje »

God wat heb ik een hoofdpijn, mijn stress kan niet weg, wordt maar groter en groter, het vreet mij gewoon op jongens
Ik heb de formulieren verstuurd nar advocaat van DYCK en nu maar afwachten !!!!!!!!!!!!!!
Alles bij elkaar duurt mij alles zo te lang ,zenuwslopend is het
Hebben jullie al nieuws? wat dan ook
ik heb er zo genoeg van,

Luc

Re: niemand exact nieuws meer?

Ongelezen bericht door Luc »

Sje, maak gebruik van dat gratis nummer van Dexia en ga ff flink je hart luchten. maak het even een helpdesk, zijn ze toch nog nuttig. doen hoor, kan opluchten.

Nettie

Ongelezen bericht door Nettie »

Sje,

Ik heb van de week ook contact gezocht met dhr. van Dyk. Ik vraag me alleen af of ik moet beginnen met op eigen houtje een advocaat in de arm te nemen. Er is tot nog toe nog helemaal geen indicatie welke kant het op kan gaan. Daarnaast ben ik zo bang dat advocaten dit als een kans zien om hun zakken te gaan vullen en de schulden van mij alleen maar oplopen. Wat heeft men jou geadviseerd? Zijn er nog anderen die ook een advocaat in de arm hebben genomen?

Groetjes Nettie

Henk Wester

Ongelezen bericht door Henk Wester »

Zijn je contracten al afgelopen Sje? Als dat niet zo is dan hoef je je niet ongerust te maken. Ben je ook lid van Eegalease? Dan hoef je je ook niet druk te maken, tenminste als je partner de contracten vernietigd heeft. Schulden heb je dan niet meer.
Als bovenstaande niet het geval is, maak je dan ook niet druk. Er is nog niemand door Dexia voor de rechter gesleept.
Bovendien we staan er met z'n allen voor.
Hou je taai.
Henk

info

Ongelezen bericht door info »

een advocaat kun je altijd nog nemen als je gedagvaard wordt, dexia maakt ook nu weer misbruik van je onzekerheid met de materie

Gesloten