LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Radar verwijdert berichten!

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
kees

Radar verwijdert berichten!

Ongelezen bericht door kees »

Hallo forumlezers,

Is het u ook opgevallen dat Radar zomaar berichten verwijderd??

Groeten Kees

Marija

Re: Radar verwijdert berichten!

Ongelezen bericht door Marija »

Hoi Kees,

Daar verdacht ik ze ook al van, maar dacht : ben ik nou gek?

Mooi stom van Radar, want ze zullen toch wel begrijpen, dat mensen dan dezelfde berichten gewoon weer opnieuw posten!

Groetjes,
Marija.

Japie

Ongelezen bericht door Japie »

Wat voor soort berichten dan? Er is ook nogal wat onzin ingekomen, is dat wat ze verwijderd hebben, of ook relevante dingen?

Marija

Ongelezen bericht door Marija »

Beste Japie,

Er is bij mij (in mijn achterhoofd) een belletje gaan rinkelen over iets relevants , en over onzen (een post van Inge, naar Veertje toe).

Dat relevante weet ik niet meer,omdat ik me toen afvroeg :
ben ik nou gek?

Misschien ga ik het (verwijderen van Radar) nu een beetje beter in de gaten houden, maar ik moet zeggen, ik heb niet altijd evenveel tijd.

Groetjes,
Marija.

Radar

Ongelezen bericht door Radar »

Beste Kees,

Uiteraard verwijderen wij berichten van dit forum, maar dat gebeurt nooit 'zomaar'. Het is jou waarschijnlijk ook opgevallen dat de emoties zo nu en dan nogal hoog oplopen in dit forum.

Onder het kopje 'Algemene spelregels forum' kan je lezen op welke gronden posts verwijderd kunnen worden. Op die gronden hebben de laatste weken inderdaad zowel berichten van jou, maar ook van Marija, Inge, Veertje en Reetje verwijderd.

Als bezoekers op dit forum menen in een inhoudelijke post ook anderen te beledigen, wordt het gehele bericht verwijderd. De redactie let hierbij niet op de afzender of op de inhoud van het bericht.

Het kan natuurlijk gebeuren dat wij ook iets over het hoofd zien. Als bezoekers klachten hebben over bepaalde berichten, willen wij daar graag op geattendeerd worden via e-mail: [email protected]

Redactie TROS Radar

kees

Bla bla bla........

U weet net zo goed als ik, dat ik meerdere malen heb aangesproken op hun fatsoensnormen.

U heeft van mij bijvoorbeeld een bericht verwijderd waarin ik Ddi attendeer op het feit dat Legio niet failliet kan gaan, omdat het een merknaam is. Net zo goed (ja, ja, de bekende voorbeelden die ik eerder heb geplaatst) als Ola een merknaam van Unilever is en Oil of Olaz een merknaam van Procter & Gamble.

Door het verwijderen van dergelijke berichten begint het erop te lijken dat u de ontstane onrust alleen maar aanwakkert in plaats van te reduceren met oplossingen voor gedupeerden. Kijkcijfers zullen natuurlijk omhoog schieten bij deze onrust???? Meer kijkcijfers = hogere reclamekosten voor adverteerders.

Bij deze wil ik ook nog mijn ongenoegen kwijt over de slogan: Legio lease: Ready to Kill. Ongeacht de achtergrond van deze titel, ik vind het ongepast en haatdragend. Net alsof alles tegenwoordig geoorloofd is in medialand.

De uitzending van Radar Extra heeft mij zeer verbaasd. Waarom wacht u niet het onderzoek van de Autoriteit Financiële Markten af? Klaarblijkelijk met 1 reden, meer onrust stoken ==> meer kijkcijfers.

De stichting Leaseverlies heeft in uw uitzending een mogelijke rechtzaak aangekondigd tegen Legio. Ik vraag mij af, als alles in uw ogen zo klaar is als een klontje waarom u niet direct stappen onderneemt? Toch niet zeker genoeg van uw zaak? Ondertussen betalen de mensen wel € 45 per klacht. Ik vind de stichting Leaseverlies erg misleidend. Ze maken niet duidelijk wat nu de specifieke aandachtspunten zijn. Daarnaast vertelt de stichting niet, dat bij een uniforme klacht de inhoud van een klacht afzwakt. Men kan dus geen individuele situaties behandelen. Wat zijn eigenlijk de garanties die de stichting mij kan geven? De garantie dat ik € 45 kwijt ben en misschien in de toekomst nog een bedrag mag bijstorten.

Als Radar "kritisch" is, mag ik neem ik aan toch ook wel kritische kanttekeningen maken aan de praktijken van Radar en de stichting Leaseverlies.

Het gaat u allen goed!!

kees

Beste Marije,

Ook relevante berichten hebben zij verwijderd. Hun standaard uitleg zetten zij hier alleen maar neer, omdat Radar al een keer in de media is verweten dat zij berichten verwijderen. Als Radar een objectieve partij zou zijn, dan zouden zij een forum niet moeten censureren. Maar goed, we weten al langer dan vandaag dat Radar niet objectief is. Kritische kanttekeningen mogen klaarblijkelijk niet gemaakt worden. De deelnemers aan dit forum lopen het risico dat hun bericht wordt verwijderd, maar Radar kan alles zeggen. Zelf haatdragende kreten als Legio lease: ready to kill. Ronduit bespottelijk!!!

Radar

Kees schreef het volgende: "U heeft van mij bijvoorbeeld een bericht verwijderd waarin ik Ddi attendeer op het feit dat Legio niet failliet kan gaan, omdat het een merknaam is. Net zo goed (ja, ja, de bekende voorbeelden die ik eerder heb geplaatst) als Ola een merknaam van Unilever is en Oil of Olaz een merknaam van Procter & Gamble.

Beste Kees,

Je bedoelt dit bericht:
---
geplaatst door kees op 11-06-2002 om 21:16

Ddi,

Ik wil geen partij trekken voor Verstandig, want ik ben het met veel dingen van hem/ haar niet eens. Maar hierbij wil ik u erop wijzen dat u ook niet 1 van de slimsten bent. U geeft in een ander forumbericht aan dat Legio wel eens failliet zou kunnen gaan. De grootst mogelijke onzin. Legio is een merknaam van Dexia. U kunt het vergelijken met het ijsjes merk Ola, dat is van Unilever. Of Oil of Olaz, dat is van Procter & Gamble.

Groeten Kees

-----

Wij hebben dat bericht niet verwijderd, je kan het terugvinden via onderstaande link:

http://www.trosradar.nl/radarforum.php3 ... tegorie=12

Als je meent dat een bericht verwijderd is, kan je het proberen te vinden via de zoekfunctie in het forum. Wij hebben jouw bericht gevonden door op het trefwoord 'Unilever' te zoeken.

Redactie TROS Radar

kees

Radar weet het mooi te vertellen, maar het bericht van mij in het forum "Nu een rechtszaak beginnen tegen Legio!!!" is toch echt verwijderd zonder opgaaf van reden. En mijn uitspraken waren gewoon volgens de forumregels van Radar

Radar

Beste Kees,

Ook je bericht in het topic 'Nu een rechtszaak beginnen tegen Legio' is niet verwijderd. Je kan het via onderstaande link vinden:

Ook dit bericht is te vinden via de zoekfunctie, ditmaal op het trefwoord 'rechtszaak'. Wellicht meende je dat je bericht verwijderd was omdat er nog een topic bestaat met dezelfde titel, maar met andere reacties:

Redactie TROS Radar

misterS

Ongelezen bericht door misterS »

mensen mensen mensen,

sommige van jullie zijn werkelijkwaar zwaar gefrustreerd. dat je je recht probeert te halen ok, maar alsjeblieft; geniet ook nog een beetje van je leven ipv alleen maar te kankeren op forums of iets dergelijks!

ciao

...

Ongelezen bericht door ... »

en nog maar eens up!

Gesloten