LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] reactie naar Dexia

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Penarie
Berichten: 7
Lid geworden op: 15 sep 2003 19:27

reactie naar Dexia

Ongelezen bericht door Penarie »

Vandaag een brief van Dexia dat contract Triple Effect afloopt met restschuld en dat ik voor 17 okt. moet reageren. De maandtermijnen zijn betaald. Ik ben geen eegaleaser, maar wel bij leaseverlies aangesloten. Ik ben niet op het aanbod ingegaan, ga ook niet in op de opties in deze brief en betaal niet.
1. Is het afdoende om zelf een protestbrief te schrijven (met de op dit forum genoemde + aanvullende -persoonsgebonden- argumenten) of maak ik met een advocaat meer kans om contact met deurwaarders te vermijden.
2. Heeft iemand ervaring met Rompelberg & de Ruiter advocaten?
3. Protesteer je alleen tegen de betaling van de schuld of stel je Dexia ook direct aansprakelijk in de brief?

Vgr. Penarie, die na 2.5 jaar succesvol procederen tegen een beroepsbeoefenaar en (eigen) ontslag het vechten een beetje moe aan het worden is (dus nu nog een keer diep ademhalen en dan .....???)

jome
Berichten: 14
Lid geworden op: 30 aug 2003 11:23

Re: reactie naar Dexia

Ongelezen bericht door jome »

Ik heb een eigen brief gemaakt, omdat ik de briwef en met name de kleine letters niet vertrouw. Deze brief kun je vinden onder jome van vorige week.
Ik heb inmiddels een reactie van dexia dat men alles zal verkopen op de expiratriedatum en dat men kennis heeft genomen van mijn verweer en lidmaatschap van SLV. Tevens verweert men zich tegen het feit dat ik onjuist voorgelicht ben door te verwijzen naar de folders e.d. die ik destijds heb bekeken volgens hen .
Ik heb een ontvangstbevestiging gekregen, dus aangetekend e.d. is niet noodzakelijk. Ik stuur verder niets op en ga alleen mijn betaling rekken tot minimaal half november wanneer eindelijk die suffe commissie Oosting (WAAROM duurt het zio lanG ????) gaat onderhandelen. Dexia neemt overigen geen genoegen met het feit dat je wenst te wachten op de commissie. Groeten en succes.

Gesloten