LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Rechter ontbindt contract wegens niet nakomen zorgplicht! !

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
trudy
Berichten: 1568
Lid geworden op: 10 okt 2003 15:44

Re: Rechter ontbindt contract wegens niet nakomen zorgplicht! !

Ongelezen bericht door trudy »

BKR mag dit natuurlijk nooit op eigen initiatief doen. Lijkt me nogal logisch. Instructies van Dexia.

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: Rechter ontbindt contract wegens niet nakomen zorgplicht! !

Ongelezen bericht door Willems »

Beste Trudy,
Je benadert einde puzzel-tunnel en gaat de realiteit tegemoet, waarbij wetten, regels en voorschriften niets anders zijn dan lectuur!. Indien zij de regels hadden willen toepassen, zoals het staat, was de zaak allang opgelost, maar dat willen zij juist NIET!Het is niet alleen een opgezette kinderspelletje van welles niettes door de hoogste autoriteiten, zoals jij opmerkt, dan wel een bewust systeem door verwarring te stichten onderuit te knijpen met de buit! Zalm is onschuldig en gaat zelfs procederen tegen de aanbieders (ipv zijn eigen verantwoordelijkheid als minister op te nemen, een prachtige zet waarin hij alleen gelooft, tenminste ik niet!!). Dexia zit aan de kassa, weet van niets en wijst Legio en La Bouchere aan, die inmiddels met de noorderzon zijn vertrokken! De bal ligt in de kamp van de rechters, die alle kleuren van in het verkeer hanteren, wat inmiddels neerkomt op plussen en minnen is gelijk aan nul. Inmiddels is het geld weg en blijft weg, terwijl de tijd rustig wegkruipt, totdat je moe wordt en Gods water over Gods land laat vloeien. Dan slaan zij ineens toe met een fantasieloze oplossing zoals het hen goed uitkomt. Zo werkt de tijd verzachtend. Dàt is de tactiek: ZACHTAARDIGE WURGING, TRIOMF DOOR HIERARCHISCHE MACHT!!
Niemand houdt dit vol, deze juridische tactiek. De aller grootste boeven bezwijken, laat staan nobele burgers. Ze spelen het op zeer hoog niveau, meedogenloos, onopvallend en totaal, hebben niets te verliezen want de buit is allang binnen en besteed.
Er zijn géén schuldigen, allemaal zijn onschuldigen, niemand draagt verantwoordelijkheid het geld is weg en blijft weg en dit is de werkelijke waarde van democratie en vrijheid en niet wat politici ons wil doen geloven. Dit is tenslotte de realiteit waarin wij thans leven, ik in mijn levens omstandigheden had niet beter gekend, deze straat is mij niet onbekend: eigen lot bepaald door de anonimiteit waarmee wij moeten leren leven, geleid door de onzichtbare keiharde hand, waarbij niemand ontsnapt!!
Laatst gewijzigd door Willems op 03 jul 2004 01:00, 2 keer totaal gewijzigd.

trudy
Berichten: 1568
Lid geworden op: 10 okt 2003 15:44

Re: Rechter ontbindt contract wegens niet nakomen zorgplicht! !

Ongelezen bericht door trudy »

Hallo Rudy,

Nou, je bent weer aardig prozaïsch. Hou ik wel van hoe jij je soms uitdrukt. Maar die tunnel waar je het over hebt, is toch niet die tunnel met dat mooie licht aan het eind hè. Dat zou een goed einde betekenen. Jij bedoelt die zwarte tunnel, zonder licht aan het einde.

Nee, mijn vertrouwen zakt wel naar het nulpunt. Twijfel nog aan eerlijkheid van rechters. Als dat negatief gaat uitpakken, tja, wie moet je dan nog kunnen geloven?

Politici is weer een ander slag. Die willen alleen stemmen werven. Dus voor hen geldt de uitdrukking: veel beloven, weinig geven, doet de gek in vreugde leven.

Heb het voor vandaag weer even gehad. Wens je welterusten en morgen gezond weer op.

Groeten, Trudy

Gesloten