LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Reclame spotje op TV tegen Dexia

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
De rechter
Berichten: 146
Lid geworden op: 21 nov 2003 17:48

Re: Reclame spotje op TV tegen Dexia

Ongelezen bericht door De rechter »

Deze nuance is, als je het goed leest, toch echt wel in deze topic te vinden.
Gvd, had je contract maar goed gelezen voordat je tekende, dan had je wellicht enkele belangrijke "nuances" ontdekt.

gast33
Berichten: 339
Lid geworden op: 05 nov 2003 14:32

Re: Reclame spotje op TV tegen Dexia

Ongelezen bericht door gast33 »

De Rechter,

Ik ben blij dat je het "nuance" noemt. :roll:
Zoals je al aangeeft moet je van goede huizen komen om de nuance te ontdekken. Of te wel ergens verpakt wegzetten en of omschrijven om daar later mensen mee om de oren te slaan.
Het is ook uit te leggen als willens en wetens een valkuil opzetten voor de klanten.
Dit noemt men in de volksmond oplichterij, Misleiding etc.

Gvd
Berichten: 219
Lid geworden op: 04 jul 2003 09:08

Re: Reclame spotje op TV tegen Dexia

Ongelezen bericht door Gvd »

had je contract maar goed gelezen voordat je tekende, dan had je wellicht enkele belangrijke "nuances" ontdekt
Heb ik gedaan, zag gelijk dat er 2 handtekeningen moesten staan dus ik wist dat binnen 3 jaar vernietigd kon worden dus liep geen enkel risico.

Dit is toch zo ongeveer wat je wilde horen?

AlbertSjoerds
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 mar 2004 14:55

Re: Reclame spotje op TV tegen Dexia

Ongelezen bericht door AlbertSjoerds »

Wanneer we met z'n allen Dexia kapot willen maken met betogingen,
televisieacties en sterspotjes, dan blijft er straks bij Dexia geen geld
meer over om onze schade te vergoeden.
Begrijp me goed ook ik ben Dexia slachtoffer, maar dit soort actie's
werkt volgens mij averechts. Op het verwerpelijke systeem van
leasebeleggingen kan niet genoeg gewezen worden, maar Dexia moet
op andere wijze toch nog iets verdienen, toch ?

Hans A
Berichten: 1019
Lid geworden op: 05 sep 2003 21:31

Re: Reclame spotje op TV tegen Dexia

Ongelezen bericht door Hans A »


Pieter
Berichten: 1874
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:06
Contacteer:

Re: Reclame spotje op TV tegen Dexia

Ongelezen bericht door Pieter »

Op zich is het geen gek idee zo'n spotje.

Zoiets in de trant wat STIVORO uitzend kan dienst doen.
Maar dan ipv van rook allemaal bankbiljeten waar de namen van de aanbieders op vermeld staan die langzaam maar zeker als een soort phyton zich om de benen van een gedupeerde slingert en hem op de kop hangt waardoor al het geld en bezittingen wat de gedupeerde bezit uit de zakken wordt geklopt. Op de achtergrond een horde gestreepte pakken met ogen als dollar tekens en die zich rot lachen en het geld en bezittingen van de gedupeerden bijeen graaien.
Als afsluiter een tekst toevoegen dat men zich bij verschillende stichtingen en verenigingen kan aansluiten die zich verzetten tegen deze praktijken van aanbieders en tussenpersonen.

Mvg Pieter

Gvd
Berichten: 219
Lid geworden op: 04 jul 2003 09:08

Re: Reclame spotje op TV tegen Dexia

Ongelezen bericht door Gvd »

Heel goed Pieter dat Pay-Back hier mogelijk wat mee gaat doen, laat maar weten hoe ik mijn bijdrage kan storten.

Pieter
Berichten: 1874
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:06
Contacteer:

Re: Reclame spotje op TV tegen Dexia

Ongelezen bericht door Pieter »

Beste GvD,

Ik heb niet gezegd dat de vereniging er mogelijk wat mee gaat doen. Wel dat IK het geen gek idee vond.

Maar aan de andere kant is de vereniging van leden voor leden door leden. Als leden een dergelijke werkgroep willen oprichten om hier gestalte aan te geven en niet in de laatste plaats ook plaats willen nemen in zo'n dergelijke groep en het ook uitwerken dan kan men dat kenbaar maken aan het bestuur.

Mvg Pieter

Gvd
Berichten: 219
Lid geworden op: 04 jul 2003 09:08

Re: Reclame spotje op TV tegen Dexia

Ongelezen bericht door Gvd »

Pieter,

Jij bent lid van Pay-Back, ik niet dus als jij het geen gek idee vindt dan zou ik zo zeggen leg het maar voor aan de overige leden en wie weet wat voor moois daar uit komt

Joshua
Berichten: 931
Lid geworden op: 01 mei 2004 11:29

Re: Reclame spotje op TV tegen Dexia

Ongelezen bericht door Joshua »

Volgens mij heeft de ING allang ingespeeld op het gedonder met Banken (roekeloze jongens noemen ze het)
Natuurlijk komt het uitstekend in hun straatje van pas.

Hoewel of de ING schone handen heeft weet ik nog niet net.
Tenslotte komen zij in bijna elk mandje voor.

Maar misschien meeliften door wat extra symbolen van corupte instellingen is het reclame blokje
Het zou mij niets verbazen dat bij nog meer negatieve berichtgeving ING nog meer fraais achter de hand heeft

Joshua
Berichten: 931
Lid geworden op: 01 mei 2004 11:29

Re: Reclame spotje op TV tegen Dexia

Ongelezen bericht door Joshua »

Huis aan Huis Anti-Reclame

Gemiddeld worden topic minder dan 1000 keer gelezen
De zeer belangrijke topic blijken meer dan 14000 keer geraadpleegd zijn.

Er zijn meer dan 90.000 zwaar gedupeerden

Als iedereen 10 brieven in de wijk waarin zij wonen verdelen
En 1 poster ophangen in de winkelcentra waar zijn dagelijks komen
Dan weten morgen 1 miljoen medeburgers dat er iets goed fout is.

Dan zullen aanbieders hun verkoop zien teruglopen.

Dan zullen alle corrupte tussen personen geen misdadige producten meer kunnen slijten
En ook geen andere binnen afzienbare tijd zijn we verlost van dit soort adviseurs.

Geld is blijkbaar het enige indruk maakt bij het Bank wezen.
Door de klanten heel goed te informeren zal er sneller naar een oplossing gezocht worden.

Het is al eerder door actievoerders gezegd maar nog maar weinig in de praktijk gebracht.
Ik denk dat deze actie sneller en breder effect zal hebben dan 10 sec op een reclame blok voor 5000 euro (geen idee wat het moet kosten)
Er is materiaal genoeg lijkt mij.

Wie heeft ideeën voor een wervende Anti Reclame?
Ik weet dat PB al vele ontwerpen heeft liggen. Toch weten heel veel mensen niet echt wat er gebeurd is. Het is ook behoorlijk eng. Daarvoor sluiten nog veel mensen direct de ogen. Maar bedrog is van allle tijden, de periode voor ons zal vol staan van pensioen bedrog en verzekering oplichterij.
(Het is mij onbegrijpelijk nog dagelijks mensen te ontmoeten die nog nooit gehoord hebben van Dexia dat AEGON beust alles en iedereen heeft opgelicht. nog veel te doen..................)

oester
Berichten: 46
Lid geworden op: 25 jun 2004 16:49

Re: Reclame spotje op TV tegen Dexia

Ongelezen bericht door oester »

Mensen die geen contract hebben bij Dexia zal het worst van AH zijn. Voetballen, wielrennen, de olympische spelen, de Tour de France er is zo veel te doen de vakanties beginnen noem maar op.

Payback heeft de media en de kamerleden overspoelt met nonsens-reclame en demonstraties kom 30 juni a.s naar Den Haag terwijl de kamerleden geloof ik daarna 13 weken op vakantie gaan.

Het is niet meer interessant voor mensen die er niets mee te maken hebben. Hoe dom kunnen mensen zijn, om onzinnig te doen en anderen in de weg te staan.

Pay-back vind ik misleiding.

janboerefluitjes
Berichten: 63
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:26

Re: Reclame spotje op TV tegen Dexia

Ongelezen bericht door janboerefluitjes »

Zo tegen de tijd dat het blad gaat vallen, de dagen weer korter worden, dán is de gemiddelde medemens er misschien weer wat ontvankelijker voor........een gepreksonderwerp bij de open haard! Dit is de meest zorgeloze tijd van het jaar voor velen. Men zoekt die confrontatie met gedupeerden nu niet. Aktie, misschien okay, maar pas weer in oktober.
Geen geflubberdebubber nu, niet aktievoeren op zijn janboerefluitjes, maar een offensief in het najaar. Dat is doeltreffender. Nu even sluiten als een.... oester.

oester
Berichten: 46
Lid geworden op: 25 jun 2004 16:49

Re: Reclame spotje op TV tegen Dexia

Ongelezen bericht door oester »

In oktober is alles de rug we zien wel 7 juli als dat ook weer wordt uitgesteld. Je advocaat moet het doen en niet de banketbakker of een militair.

Joshua
Berichten: 931
Lid geworden op: 01 mei 2004 11:29

Re: Reclame spotje op TV tegen Dexia

Ongelezen bericht door Joshua »

oester ik weet niet wat je bedoeld met alles achter de rug. Zeker niet achter mijn rug bovendien vergeet je een belangrijk gegeven het jaar

wordt het toch oktober 2525?

oester
Berichten: 46
Lid geworden op: 25 jun 2004 16:49

Re: Reclame spotje op TV tegen Dexia

Ongelezen bericht door oester »

Zoek en gij zult vinden.

trudy
Berichten: 1568
Lid geworden op: 10 okt 2003 15:44

Re: Reclame spotje op TV tegen Dexia

Ongelezen bericht door trudy »

Van een oester ben ik ooit zo ziek geworden, die heb ik toen letterlijk "uitgekotst" !

oester
Berichten: 46
Lid geworden op: 25 jun 2004 16:49

Re: Reclame spotje op TV tegen Dexia

Ongelezen bericht door oester »

Ben eens uitgeweest met een Trudy-oester was wel smakelijk als ik het me nog goed herinner.

Trudy je gaat me toch niet vertellen dat je lid..................oh ik had je slimmer geacht :shock:

dp
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 mar 2004 11:06

Re: Reclame spotje op TV tegen Dexia

Ongelezen bericht door dp »

rare oester

oester
Berichten: 46
Lid geworden op: 25 jun 2004 16:49

Re: Reclame spotje op TV tegen Dexia

Ongelezen bericht door oester »

ja hè dp mag je wel zeggen toch :lol:

Gesloten