LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Schikking

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.

Welke schikking neemt u genoegen mee

Inleg terug, evt. met rente
5
26%
Restschuld kwijtschelden
11
58%
Restschuld delen met Dexia
3
16%
 
Totaal aantal stemmen: 19

Dubio
Berichten: 1268
Lid geworden op: 05 aug 2003 14:02

Schikking

Ongelezen bericht door Dubio »

Het is inmiddels wel duidelijk dat als Dexia tegemoet zou komen aan de wensen van de meeste gedupeerden, inleg terug, dit uitermate nadelig is voor ze. Dexia heeft ook verplichtingen met het restschuld-geld. Daarom hier een poll om te kijken of iedereen nog steeds zo star is als Dexia en zelf ook alles terug wil.

Met vr. gr. Dubio

j.moret
Berichten: 104
Lid geworden op: 08 jul 2003 21:01

Re: Schikking

Ongelezen bericht door j.moret »

nou ik zou zeggen scheld de rest schul maar kwijt de inleg ben je toch al kwijt en mis je nu niet meer daar zal ik al genoeggen mee nemen als er meer zou komen altijd leuk maar met dat be ik al te vree eingelijk

wilhelm

Re: Schikking

Ongelezen bericht door wilhelm »

Volgens mij is het: óf Dexia heeft de kluit bedonderd óf de aanschaffers van een Leaseproduct (zoals ik) zijn stumpers die niet goed opgelet hebben.

Afhankelijk van een rechterlijke uitspraak wél of niet betalen!

Wat naar mijn idee niet kan is het voorstel van Dexia accepteren waarbij de lessee afziet van verdere juridische stappen. Dit is een wurgcontract.

Is er misschien een jurist die het laatste punt (wurgcontract) a.d.h.v eventuele jurisprudentie kan onderbouwen?

Groet en sterkte,

Wil :twisted:

gerardes.heesakkers

Re: Schikking

Ongelezen bericht door gerardes.heesakkers »

RESTSCHULD DELEN MET Dexia
we hebben alemaal schuld

JohanH

Re: Schikking

Ongelezen bericht door JohanH »

Delen. Ben je gek. Laat Aegon maar met ze delen. Die hebben dit wanprodukt verkocht aan Dexia.

Gast

Re: Schikking

Ongelezen bericht door Gast »

Dubio heb jij eigenlijk wel contracten ??? Je bent rare verhalen aan het plaatsen 8) :shock:

Dubio
Berichten: 1268
Lid geworden op: 05 aug 2003 14:02

Re: Schikking

Ongelezen bericht door Dubio »

He Gast,

In een eerdere topic heb ik al eens vermeld dat ik een contract had. Het liep af in 2001, en toen was er al aanmerkelijke schade. Ik kreeg ongeveer 40% van m'n inleg terug. In vergelijking met de anderen op dit forum ben ik dus niet echt gedupeerd. Dat een klein jaar later die uitzending op Radar kwam verbaasde me dus niets, althans, het verbaasde me dat er niet eerder aan de bel werd getrokken. Alhoewel je had roependen in de woestijn, maar die had je 1998 ook al.
En in 2000 stond mijn contract nog op een dikke 15% winst. Was ik er dan uitgestapt, met 50% boeterente dan had ik er alsnog aan verdiend. Maar Legio werkt aan dat soort dingen niet echt mee. Ik heb het trouwens toen ook niet geprobeerd. Maar ik heb heel duidelijk de neergang na de zomer van 2000 gemerkt. En helaas zijn toen veel mensen ingestapt.

Dus ik heb geen contract meer, maar ik ben wel (een beetje) gedupeerd.

Anneliesje
Berichten: 48
Lid geworden op: 18 aug 2003 21:23

Re: Schikking

Ongelezen bericht door Anneliesje »

Oh, waarom maak je je dan zo druk over Eegaleasers ? :wink: :wink:

Gesloten