LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] SLV versus DEXIA

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
dejongh1
Berichten: 589
Lid geworden op: 18 okt 2003 13:23

SLV versus DEXIA

Ongelezen bericht door dejongh1 »

Laten we hopen dat de SLV geen goedkope deal maakt met Dexia.
Want er valt een vermogen binnen te slepen aan Immateriele schade
die is ontstaan bij de clienten van de SLV (b.v. mensen die hun huis
moeten verkopen,mensen die aan kalmerende middel. zijn geraakt etc)
Een Amerikaanse no cure no pay advocaat zou er z'n vingers bij aflikken.Misschien kan de SLV er eentje over laten komen voor advies.
Ik zou op z'n minst minister Zalm(de godfather of aandelenlease)laten
dagvaarden want hij is de belangrijkste schakel in deze zaak!
Als Dexia bank Nederland de materiele en immateriele schade heeft
uitbetaald dan kan zij haar deuren wel sluiten in Nederland.De politici
in Den Haag zeggen:"Criminelen moet je kaal plukken".Ik hoop
dat dit ook voor deze banken geldt en niet alleen voor het klootjesvolk.
Sluit in ieder geval geen deal met de CGA want zij werken gewoon voor
minister Zalm.
Het DSI is een soort medisch tucht college voor banken.Er worden
er maar enkele echt veroordeeld.Dit instituut werkt in het voordeel
van Zalm en de banken.

liba
Berichten: 127
Lid geworden op: 09 okt 2003 11:11

Re: SLV versus DEXIA

Ongelezen bericht door liba »

in 1999 kon je je inleg (rente) nog aftrekken van de belasting
dus het werd nog gestimuleerd door onze regering
dan ga je er toch van uit dat het een goed product is

willems

Re: SLV versus DEXIA

Ongelezen bericht door willems »

Geheel de organisatie om de zakken van de burgers leeg te halen, begin te lijken op een staats operatie met een hele boel marionetten met als zwaargewicht de ex Gemeente Kredietbank en thans DEXIA.Zie nu hoe alles verloopt. Dexia hanteert alle mogelijke moderne tuigen om de adem van de burgers dicht te knijpen en wat doet de Staat met alle zijn inrichtingen van democratie en rechtsstaat? Zalm staat te kijken Rechters staan te kijken Stichtingen staan te kijken, allemaal een formule aan het zoeken om onderuit te komen: Ik heb jullie bestolen en ik weet niet hoe ik onderuit kan komen maar ik geef niets terug!! Zo te zien schijnt de zaak muurvast te zijn gelopen, maar in werkelijkheid niet. Tijd winnen zal niet meer baten! Het zit niets anders op indien men rust en fatsoen in dit land wil brengen dan is het ... geld terug en het blijven hakken door Dexia met de botte bijl verergert de zaak dagelijks.
Indien Zalm gestolen heeft van het volk moet hij ten onder gaan en zo gauw mogelijk: openheid moét komen. De Stichtingen hebben geen andere keuze om het werk te doen waarvoor ze aangenomen zijn en niet als likkers en profitariaten achter Dexia en Zalm aan te hollen alsof zij daarvoor zijn betaald.Ze hebben geld aanvaard om voor de belangen van de gedupeerden op te komen en dàt moeten zij ook doen, marchanderen en Dexia en Zalm vlooien is er absoluut niet bij.
Een advocaat is inderdaad duur, maar als de Stichtingen blijven preferen in hun loopgraven te blijven zitten en de zaak aan zijn beloop laten, dan hebben wij geen andere keuze om hen uit te roken door een gezamenlijke advocaat te nemen! Het moet nu hard tegen hard gaan!!
Dexia doet het al een hele tijd al!!

Dirk-1
Berichten: 101
Lid geworden op: 05 okt 2003 11:48

Re: SLV versus DEXIA

Ongelezen bericht door Dirk-1 »

Beste allemaal,
Mooi gesproken. Ik vrees dat er een kern van waarheid in het verhaal van Willems zit.
Ik heb lange tijd gedacht dat achter de schermen stichtingen en commissies en wie allemaal nog meer, hard voor ons aan het werk waren om dingen recht te zetten. Het duurde allemaal iets langer dan voorzien. Maar och, wat geeft het, immers een broedende kip moet je niet storen!
Ik hoop dat ik me vergis, maar er schijnt heel veel rechtgetrokken te moeten worden achter de schermen. Het was en is dan ook behoorlijk krom, dat weten we nu allemaal. En omdat het zo krom is, duurt het waarschijnlijk ook zo lang. Of is dit nog de nasleep van ons wereldberoemde poldermodel??

Een fatsoenlijke schikking lijkt er (voorlopig nog) niet in te zitten. Misschien wel nooit. Dus zullen we allemaal individueel ons recht moeten (gaan) halen. Kan dus nog leuk worden...........
Blijf elkaar daarom voorzien van goede tips en ideeen. Hou vol allemaal. Uiteindelijk geloof ik altijd nog in een goede afloop. In het verleden ben ik belazerd (zo voelt het tenminste wel). Dat flikken ze me niet nog een keer...........Groet.............Dirk-1

pardoes
Berichten: 18
Lid geworden op: 20 nov 2003 10:11

Re: SLV versus DEXIA

Ongelezen bericht door pardoes »

Alles lijkt (helaas) op zijn plaats te vallen.

Dexia heeft een veel diepere poot in de Nederlandse samenleving als dan er wordt aangenomen. Stichting Leaseverlies voert een belangrijke rechtszaak en heeft in haar doelstelling opgenomen om haar leden niet individueel bij te staan waardoor ook deze stichting baat heeft bij een langslepend conflict. De impasse die is ontstaan tussen de twee partijen heeft als oorzaak dat Zalm DSI heeft aangewezen om een tiental voorbeeld zaken te behandelen. Terwijl DSI een instituut is die door branche zelf is opgericht. Uitspraken die DSI gedaan heeft in het verleden blijken niet in overeenstemming te zijn met de Europese wetgeving. Hierdoor komt de betrouwbaarheid van DSI en haar uitspraken in het gedrang. Hoe kan een dergelijk instituut betrouwbare uitspraken doen terwijl deze niet getoetst zijn aan Europese wetgeving. Hoe kan Zalm zich het veroorloven om deze uitspraken te laten gebruiken voor een salomons oordeel van commissie Oosting. hoe wil Zalm het uitleggen om dit salomons oordeel naar de burger uit te leggen en tevens daarbij te zeggen dat men indien je aanspraak wilt maken je toch eerst individueel naar de rechter moet gaan en dat je eventueel de uitspraak van SLV en CGA als richtlijn mag voorleggen. Deze individuele rechtszaken zijn overigens alleen weggelegd voor gedupeerde die of in aanmerking komen voor toevoeging of genoeg geld bezitten die een advocaat zelf kunnen bekostigen. Een groot gedeelte van de slachtoffers komt niet in aanmerking voor Toevoeging maar kan klaarblijkelijk ook niet zelf een advocaat bekostigen daar zij net over de drempel van de toevoeging criteria zitten en door BKR notering of het geregistreerde leasecontract (lening) geen lening of hypotheek meer kunnen opnemen om de advocaat kosten te kunnen betalen.

Groet Pardoes

willems

Re: SLV versus DEXIA

Ongelezen bericht door willems »

M.a.w. Pardoes,: Geheel de staats academische criminele lease-constructie speculeert op verzwakking en ineenstorting van de onmachtige financiële draagkracht van de gedupeerden, en om dan de buit in zijn geheel binnen te houden en indien mogelijk bijspekken met de restschulden,( op een paar sterke gedupeerden na, die een advocaat kunnen betalen.)
Wat mij ergert is de staatsfilosofie over normen en waarden, democratie en rechtsstaats, alsof het de messias zelf zijn en als het erop aankomt al deze fictieve waarden degradeert tot een lachertje, zonder zich maar enigszins te schamen of inzien dat op deze wijze de gaskamers tot stand kwamen en dàt mocht. Toen men wakker werd, was het te laat, maar toen begon ook de lange weg van vergoedingen, kruimels, spijt en tranen! Maar de buit bleef binnen!
Een machtsschandaal van de allereerste orde, waarvoor een ongevoelige Nederderlandse Staat op zeer triestige wijze zijn ogen gesloten voor houdt en de democratie en rechtsstaat die zij zo hoog in hun vaandel dragen, degradeert tot een onbeduidend lachertje. Hoe diep moet er nog gegraven worden. Kom Balkenende, wees nu voor één keertje een echte flinke jongen en maak er in godsnaam een einde aan dit schandaal voordat het té laat is!!

EEE

Re: SLV versus DEXIA

Ongelezen bericht door EEE »

Beste lieve mensen....

Alles is corrupt in dit land heb ik al meerdere malen verteld.....en alles staat in verbinding met mekaar...denk dat er erg hard gevochten moet worden om je gelijk te halen.

Maar We Gaan Door tot We ER BIJ Neervallen..

Groeten

Gesloten