LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Snapt u het nu?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.

Ik weet nu precies hoe een WV3D werkt

Ja
1
13%
Nee
4
50%
Ik snap niks meer van de wereld
3
38%

Totaal aantal stemmen: 8

Dubio

Snapt u het nu?

Ongelezen bericht door Dubio »

Als u nu weer een folder van de WV3D bekijkt (bv op de site van Sa) snapt u dan nu hoe die werkt en dat er een restschuld over kan blijven?
Maar ook dat bij een stijgende beurs flinke winsten gehaald kunnen worden?

JH

Re: Snapt u het nu?

Ongelezen bericht door JH »

Snap jij het zelf wel, dubio. Je blijft intrigeren op dit forum he.
De meeste forumbezoekers weten het allang door jouw toedoen. Zo langzamerhand worden we immuun van je en wordt je een eenzaam mens.

Idaho

Ongelezen bericht door Idaho »

Dubio, kun jij me nu eens uitleggen wat precies jouw doel hier op dit forum is?

Dubio

Mijn doel is om mensen ervan te doordringen dat het geld dat Dexia eist ook voor hen geleend geld is, ze hebben het als het ware in de lease-contracten doorgeleend aan de gedupeerden. De enige winst sie ze maakten was het rente verschil (op die manier maken alle banken winst). Ik probeer de mensen ervan te doordringen dat de vordering die Dexia heeft dus niet rechtstreeks in hun broekzak gaat. De overheersende mening op het forum is dat dit wel zo is.

jeroen

Ongelezen bericht door jeroen »

OK Dubio, en nu ********!

Idaho

Ongelezen bericht door Idaho »

Dat is duidelijke taal en de waarheid, maar persoonlijk denk ik dat de meesten hier op het forum dat zo langzamerhand wel door hebben.

Karel

Ongelezen bericht door Karel »

Wederom een onzinnige poll van Dubio. Forumvervuiling! ! ! !

Michiel Luidens

Ongelezen bericht door Michiel Luidens »

Je reageert erg selectief Karel, alles waar jij het niet mee eens bent is volgens jou forum vervuiling. Ga je voor de verandering eens druk maken over de tientallen Chris G huurkoop postings die makkelijk in 1 topic passen :D

Karel

Ongelezen bericht door Karel »

Je kakelt als een kip zonder kop, Luidens. Jij en Dubio kunnen niet tippen aan Chris G.
Vertel ook geen onzin want een topic is aan een (beperkte) maximale lengte gebonden.

Dubio

Karel,

Chris en jij kunnen wel allerhande links of artikelen plaatsen en zo informatie doorgeven dat betekent nog niet dat je zelf de materie snapt want daar krijg ik bij jou niet het idee bij.
En Chris is alleen geobsedeerd in huurkoop (hij zou wel een vrouw hebben).

CB

Ongelezen bericht door CB »

Als ik zo naar de uitslag kijk, blijkt duidelijk dat op een onzinnige poll onzinnig wordt geantwoord. Trosradar tijd voor de slotenmaker!

arend

Ongelezen bericht door arend »

Dubio en Michiel Luidens zijn twee heel vreemde eenden in het forum. Ziekmakende gedachten moeten leiden tot dit soort vreemde reakties van hun op het forum. Hebben zij geen moederliefde gehad of zit het dieper. Ik raad ze aan om in therapie te gaan bij een psycholoog. Inmiddels dienen dit soort figuren bij het forum een slotje te krijgen om zodoende deze storende ruis de das om te doen.

Groet Arend

trudy

Ongelezen bericht door trudy »

100% mee eens Arend

willy59

Ongelezen bericht door willy59 »

Dubio

Je hebt het over geobsedeerd
Wie is nu eigenlijk geobsedeerd en vreselijk gefrusteerd
Jij die helemaal niets meer te maken hebt met Dexia.
Wat zoek je hier nu eigenlijk met al je kretelogie en gez-e-i-k en met het maken van polls.
Dubio je hebt hier niets te zoeken gaat lekker voor je baas werken overdag en niet in de baas zijn tijd dom zitten doen op de Radar site verdiend je baas misschien nog wat aan je.
En wil je toch mee doen op deze site wees dan eerlijk want dat ben je nog steeds niet geweest.

Willy

Gesloten