LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] stichting leaseverlies, zijn ze nog wakker?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Gast

stichting leaseverlies, zijn ze nog wakker?

Ongelezen bericht door Gast »

Ik vraag me af wat de stichting leaseverlies aan het doen is. Ze zouden toch Dexia voor het gerecht dagen? Mijn vraag is waar wachten ze nu nog op? Ze doen voor ons gedupeerden de laatste maanden heel weinig, sterker nog : NIETS!!

Wanneer krijgen we nou eindelijk eens uitsluitsel dan dat eeuwige geouwehoer over wat Dexia nu wel niet allemaal fout heeft gedaan. Waarom doen ze dan niets?????

Henk

j.moret

Re: stichting leaseverlies, zijn ze nog wakker?

Ongelezen bericht door j.moret »

dom>? ze zijn met hun eigen rechtzaak bezig en niet met die van anderen en bemoeien ze zich ook niet me he

GAst2

Ongelezen bericht door GAst2 »

LVL zou een reactie kunnen geven, maar volgens mij hebben ze al een dagvaarding richting Dexia gestuurd en zijn nu in afwachting van de behandeling daarvan. Dat hebben ze al een aantal malen naar buiten gebracht net als het feirt dat die retchzaaak jaren gaat duren. Ik snap uw ongeduld daarom niet, daar dit al lang bekend is

Dubio

Ongelezen bericht door Dubio »

Het ziet ernaar uit dat SLV zich alleen concentreert op de eigen zaak. Deze incasso-zaken zullen de gedupeerden zelf moeten ondergaan. En als ze verliezen. Dan komt Dexia z'n geld in rechte halen. En als SLV dan over 10 jaar nog eens wint. Waar is het geld dan?
En die 45 euro voor SLV ben je ook nog eens kwijt.

rempie

Ongelezen bericht door rempie »

Als Slv in het programma Trosradar toezget de 1e die zou worden gedagvaard met jurische hulp bij te staan, moeten ze dat ook nakomen. Natuurlijk zijn ze allang bezig met een zaak tegen Dexia, maar als je A zegt moet je ook B doen.

SLv mag dus best wel even wakker worden geschud!

Gesloten