LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Stoppen met betalen ???

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
heuve319

Stoppen met betalen ???

Ongelezen bericht door heuve319 »

Beste mede getilden,
Ik ben de "trotse bezitter" van een 'Winstvertiendubbelaar'. Hoe krijgen ze een mens zo gek. Het was 3 jaar lang inleg betalen, en na 10 jaar rijk worden. Ik betaal nu al 4 jaar, en heb er geen enkel vertrouwen meer in. Ik denk erover om de betalingen maar stop te zetten, en het kontrakt te vernietigen wegens gebrek aan zorgplicht en misleiding.
Ik ben geen zogenaamde eegalease of zoiets, maar voel me gewoon bedondert. Heeft iemand hier ervaring mee, en welke reactie kan ik van ons aller Dexia verwachten ? Graag serieuze reacties waar we wat aan hebben a.u.b.
Alvast bedankt.

willem

Re: Stoppen met betalen ???

Ongelezen bericht door willem »

Als je de strijd aan wilt gaan met Dexia zul je een advocaat in de arm moeten nemen. Laat hem het contract vernietigen. Ik heb zelf een advocaat uit Zwolle van advocatenkantoor Dommerholt.
Zij vernietigen het contract voor jr en verzoeken Dexia de verdere correspondentie alleen nog met hun te voeren.

Gr. Wil

pallu

Re: Stoppen met betalen ???

Ongelezen bericht door pallu »

meld je aan bij Payback en vertel je probleem zij helpen je verder met een goede advocaat.

Gesloten