| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Stopzetten betalingen
Stopzetten betalingen
Ik ben voornemens, om in samenspraak met mijn bank, de automatische incasso(s) stop de zetten. De (verschuldigde) betalingen zet ik op een (hiervoor geopende) rekening met de bedoeling, wanneer een definitieve uitspraak van de rechter niet het gewenste resultaat oplevert, alsnog tot betaling over te gaan. Indien e.e.a. met de bank is geregeld breng ik Dexia hiervan op de hoogte.
Heeft iemand ervaring met deze actie en/of is het reeds op dit forum ter sprake geweest? Ben benieuwd naar uw eventuele reactie(s)
Heeft iemand ervaring met deze actie en/of is het reeds op dit forum ter sprake geweest? Ben benieuwd naar uw eventuele reactie(s)
Re: Stopzetten betalingen
Ik heb via een selectieve incassoblokkade het rekeningnummer van Dexia laten blokkeren (nr. 262810220), dit duurt ongeveer twee weken.
Zoex,
Laat een ff weten hoe je dat precies doet??
Laat een ff weten hoe je dat precies doet??
-
Richard de Wind
Als je het via een deurwaarders kantoor gaat speelt kun je je betalingen stoppen wanneer je wilt; geen automatische incasso.
Als je wel via automatische incasso bent verneukt, moet je langs de bank. De laatste betaling terugboeken, en de auto. incasso intrekken.
mvg
Richard
Als je wel via automatische incasso bent verneukt, moet je langs de bank. De laatste betaling terugboeken, en de auto. incasso intrekken.
mvg
Richard