LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] TOP ITEMS

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.

Ach u dit voorstel zinvol?

Ja
6
100%
Nee
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 6

Spyker
Berichten: 8
Lid geworden op: 25 jul 2004 11:44

TOP ITEMS

Ongelezen bericht door Spyker »

TOP ITEMS

Op 25 juli jongsleden heb ik voor het eerst dit forum bezocht en mij verbaast over de bejegening van de wederzijdse partijen. Het viel mij op dat de deelnemers die het standpunt van de betrokken banken onderschrijven, zich niet profileren door zinvolle eigen inbreng en inhoudelijke argumenten op de zienswijze van de andere gezindte.

Zonder van een complottheorie te spreken zou het voor de banken in kwestie uit zakelijk oogpunt onverstandig zijn niet te interfereren in een forum waar zeer gemotiveerde deelnemers door complementerende informatie (met Internet als een haast onuitputtelijke bron) tot een coherente beeldvorming komen en daarmee inzicht verkrijgen in een voor vele zeer complexe problematiek.

Helaas is door het enorme aantal zinloze berichten (wederzijdse verwijten, prietpraat, eindeloze herhalingen en belachelijkmakerij) de berichten die er toe doen nauwelijks nog vindbaar waardoor serieuze gebruikers het voor gezien houden en geïnteresseerden niet beginnen aan het lezen van de eindeloze berichten reeks.

Zelf heb ik geen schade geleden aan het leasedrama maar voel mij om andere redenen betrokken bij de gedupeerden. Dat is de beweegreden dat ik (in alle bescheidenheid) aan de serieuze deelnemers in dit forum met enige naam en faam, een aantal voorstellen wil voorleggen. Helaas heb ik geen ervaring met wat voor een forum dan ook en ook geen tijd om (actief) deel te nemen. Een beoordeling over de zin en de wenselijkheid van deze voorstellen, laat ik graag aan de ervaringsdeskundige over. Bedenk wel dat uw informatie dermate belangrijk kan zijn zodat deze niet geschikt is voor publicatie. Overleg eventueel met een vertrouwenspersoon.

DE VOORSTELLEN

Begin een onderwerp en kopieer alleen de delen van zinvolle reacties die het item versterken.
Het voordeel is dat alleen relevante en complementaire informatie dan bovenin het bericht. komt te staan, waarna degene die reageerde de inhoud van zijn bericht kan verwijderen. Onzin onderwerpen zullen door gebrek aan betekenis naar de achtergrond verdwijnen.

Houd het aantal onderwerpen klein en inhoudelijk kernachtig. Refereer naar gevestigde bronnen zonder (delen van) de tekst te kopiëren. Houd voor ogen dat feiten belangrijker zijn dan meningen.Vermijd alle emotie, hoe moeilijk dat ook is. Reageer in het geheel niet op persoonlijke aantijgingen en verwijten.

Met vriendelijke groet,
Spyker

pallu
Berichten: 688
Lid geworden op: 20 aug 2003 17:03

Re: TOP ITEMS

Ongelezen bericht door pallu »

ben het met je eens maar ben bang dat hier niets van komt

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: TOP ITEMS

Ongelezen bericht door Willems »

Beste Spijker,

Jouw opvattingen zijn prima onder fatsoenlijke omstandigheden, niet hier!
Hier vind je van corruptie tot intriges, onderkruipingen en saboteurs, kortom ongediertes, dat je dikwijls jezelf diep in kelder moet laten zaken om met gelijke munt te kunnen betalen, anders missen jouw woorden doel!

Jouw voorstel is prima, echter crapule moet je kunnen bevechten met crapule middelen, met fatsoenlijke middelen, is het rozen voor de zwijnen gooien!

Gesloten