| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Verlost van slapeloze nachten
-
weegschaal
Verlost van slapeloze nachten
Het besluit hebben we genomen.....ingaan op het Dexia-aanbod. We willen niet langer ons overspannen achter de PC zien zitten en het forum lezen. Dan maar een aantal jaren elke maand een bedragje overmaken, het zij zo.
We kunnen nu het gereseveerde geld voor iets leukers gebruiken, n.l. vakantie en onze tuin en ook zonder stress de post lezen.
Ik weet dat iedereen z'n poot stijf wil houden, maar wij leggen ons erbij neer.
Ik wens iedereen veel sterkte toe.............. !!
We kunnen nu het gereseveerde geld voor iets leukers gebruiken, n.l. vakantie en onze tuin en ook zonder stress de post lezen.
Ik weet dat iedereen z'n poot stijf wil houden, maar wij leggen ons erbij neer.
Ik wens iedereen veel sterkte toe.............. !!
-
jan
Re: Verlost van slapeloze nachten
er zijn meer mensen die dat om vergelijkbare redenen gedaan hebben
Als het om een acceptabel verlies gaat kan de nachtrust belangrijker zijn dan het principe om je gelijk te krijgen.
gr. jan.
Als het om een acceptabel verlies gaat kan de nachtrust belangrijker zijn dan het principe om je gelijk te krijgen.
gr. jan.
-
Ik
Er zijn ook betalingsregelingen te treffen, kost iets meer en je behoudt je rechten
-
Greetje
Ik ben hier nieuw maar volg dit forum al wel een tijdje. Heb er zelf gelukkig niets mee.
En Weegschaal, een heel verstandig besluit hebben jullie genomen. Helemaal mee eens wat je schrijft. Er is ook nog een leven zonder Legio en Dexia, lijkt mij.
Geniet er nu maar van en weg met die stress.
Waterman.
En Weegschaal, een heel verstandig besluit hebben jullie genomen. Helemaal mee eens wat je schrijft. Er is ook nog een leven zonder Legio en Dexia, lijkt mij.
Geniet er nu maar van en weg met die stress.
Waterman.
Weegschaal, ik heb je nog nooit eerder hier zien posten. Nu staat dat er ook niet, maar ook je taal- en woordkeuze heb ik hier nog niet gezien. Het valt nogal op.We willen niet langer ons overspannen achter de PC zien zitten en het forum lezen.
Hmmm.....
-
Greetje
Nou en
Moet dat dan
Men hoeft toch ook niet zo nadrukkelijk aanwezig te zijn zoals b.v. jij op vele topics.
En dan maar niet meer te spreken over het niveau en de onderwerpen hier!
Dag Luc
Men hoeft toch ook niet zo nadrukkelijk aanwezig te zijn zoals b.v. jij op vele topics.
En dan maar niet meer te spreken over het niveau en de onderwerpen hier!
Dag Luc
-
revo
hahahahahaha
alweer een paar die op deze manier proberen anderen over de streep te trekken om toch vooral maar in te gaan op aanbod Dexia
Volgens mij krijgen ze ook provisie voor het aantal gewonnen zieltjes
groet
Revo
alweer een paar die op deze manier proberen anderen over de streep te trekken om toch vooral maar in te gaan op aanbod Dexia
Volgens mij krijgen ze ook provisie voor het aantal gewonnen zieltjes
groet
Revo
-
Froukje
Hallo Greetje ben jij die Greetje uit de polder ???? Wat een
ben je of gewoon toch Dexia. Je bent hier nog niet zo lang en naar ik hoop, hou je het bij ''eén dag"
Froukje Bakker.
Froukje Bakker.
-
Gast
Beste Froukje.
Eerst even goed lezen!!!! Als je dat kunt!
Waar maak jij je nou druk om? Als IK hier wil komen, is dat mijn zaak. Zo vaak heb ik jou ook nog niet hier gezien maar wat kan mij dat nu schelen?
Ik ben zeker GEEN Dexia. Jij wel dan? Ik ben neutraal, zal ik maar zeggen, met een gewone baan in de catering. Maar ach, wat gaat jou dat nu eigenlijk aan?
Dag hoor en nog een fijne avond verder Froukje.

Eerst even goed lezen!!!! Als je dat kunt!
Waar maak jij je nou druk om? Als IK hier wil komen, is dat mijn zaak. Zo vaak heb ik jou ook nog niet hier gezien maar wat kan mij dat nu schelen?
Ik ben zeker GEEN Dexia. Jij wel dan? Ik ben neutraal, zal ik maar zeggen, met een gewone baan in de catering. Maar ach, wat gaat jou dat nu eigenlijk aan?
Dag hoor en nog een fijne avond verder Froukje.
-
Greetje
Oeps mijn naam vergeten bij de vorige.
Greetje dus niet uit de polder maar uit de klei.
Greetje dus niet uit de polder maar uit de klei.
-
Greetje
Greetje hoe ??? Toch niet Greetje uit de kleipolder of wel///
Sorry Revo,
Ik had je postings altijd redelijk hoog zitten, maar je recente posting hier vind ik niet getuigen van objectiviteit.
Wat zei de posting van Weegschaal? Ik maak er uit op dat men op weloverwogen gronden tot de beslissing is gekomen op het Dexia-aanbod in te gaan. Weegschaal valt verder niemand aan, zegt alleen maar wat zijn/haar keus is geweest. Ik vind dat het dan niet aangaat iemand belachelijk te maken en ervan te betichten dat iemand provisie krijgt van Dexia. Op grond van het bericht van Weegschaal vind ik dat beneden (jouw) peil.
m.vr.gr. rob v.d.
Ik had je postings altijd redelijk hoog zitten, maar je recente posting hier vind ik niet getuigen van objectiviteit.
Wat zei de posting van Weegschaal? Ik maak er uit op dat men op weloverwogen gronden tot de beslissing is gekomen op het Dexia-aanbod in te gaan. Weegschaal valt verder niemand aan, zegt alleen maar wat zijn/haar keus is geweest. Ik vind dat het dan niet aangaat iemand belachelijk te maken en ervan te betichten dat iemand provisie krijgt van Dexia. Op grond van het bericht van Weegschaal vind ik dat beneden (jouw) peil.
m.vr.gr. rob v.d.
-
Greetje
IK BEN GREETJE en niet jij.
-
Greetje
Ik heb deze naam net laten registreren hoewel ik eigenlijk Grietje heet. 
-
Grietje
Goh Rob wat ben jij een
Revo maakt een grapje
en jij springt er meteen boven op. Waarom ga je niet verder op het forum van Pay-back i.p.v. hier een beetje de ouwe hansworst uit te hangen.
Je zou hier toch niet meer schrijven.
[size20]Een man een man een woord een woord.[/]
Grietje.
[size20]Een man een man een woord een woord.[/]
Grietje.
Grietje, Greetje of wie je dan ook zijn mag.
Ik zou je willen aanraden om je in het vervolg te beperken tot een ander soort fora. (forums, zo je wilt)
Het is nogal stuitend om te moeten lezen dat een uit de klei getrokken dame , zoals je zelf zegt te zijn, meent een waardevolle oudgediende als Rob te moeten aanvallen. Als hij en Revo mogelijk een verschil van mening hebben, hoef jij je daar helemaal niet mee te bemoeien en zeker niet op deze manier!
Ga ergens anders leuk spelen met je plaatjes.
Ik zou je willen aanraden om je in het vervolg te beperken tot een ander soort fora. (forums, zo je wilt)
Het is nogal stuitend om te moeten lezen dat een uit de klei getrokken dame , zoals je zelf zegt te zijn, meent een waardevolle oudgediende als Rob te moeten aanvallen. Als hij en Revo mogelijk een verschil van mening hebben, hoef jij je daar helemaal niet mee te bemoeien en zeker niet op deze manier!
Ga ergens anders leuk spelen met je plaatjes.
Met dit niveau redden we het zeker nooit tegen Dexia!