LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vragen van Radar aan de Erasmus Universiteit

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Radar

Vragen van Radar aan de Erasmus Universiteit

Ongelezen bericht door Radar »

Geachte bezoekers,

Woensdag 5 juni werd het onderzoek van de Erasumus Universiteit naar de aan- en verkoopkoersen van Legio gepubliceerd. De redactie van Radar heeft met interesse kennis genomen van de resultaten van het onderzoek. De redactie heeft niet de intentie het onderzoek aan te vechten, maar er staan nog wel een aantal vragen open. Deze vragen hebben wij vanmiddag voorgelegd aan de EUR.

U vindt de vragen via het openingsartikel op de voorpagina van onze website http://www.trosradar.nl

Redactie TROS Radar

Johan

Re: Vragen van Radar aan de Erasmus Universiteit

Ongelezen bericht door Johan »

Is het ook niet zo dat op een totaal aandelen bezet van €4.2.000.000.000 ( volgens Schoneville schatting) dat slechts 1440 transacties niet een beetje weinig is. Ik heb het vermoeden dat er dan per transactie ongeveer €400.000,00 is gemoeid, en dat is volstrekt ongeloofwaardig. Radar, gaat maar door met het onderzoek en dring aan bij de AFM voor inbeslagname van de boeken. Het stinkt en dat ruik je overal, Suc6

Johan

Arie van 't Harsveld

Ongelezen bericht door Arie van 't Harsveld »

Alsjeblieft zeg Radar,

Als jullie zo kritisch waren geweest op jullie eigen eerste onderzoek, was er nooit een uitzending over Legio geweest en bestond dit forum niet.

Stelletje amateurs, laat me niet lachen.

Arie

lotte

Ongelezen bericht door lotte »

Arie,

Het onderzoek van Radar staat in zijn geheel op deze site, met alle gegevens erbij waar het onderzoek op gebaseerd is. Zo hoort het ook, vind ik. Het onderzoek van de Erasmus dat in opdracht van Legio is verricht, verstrekt niet alle gegevens waarop de conclusies zijn getrokken. Ik heb zojuist de vragen die Radar aan de Erasmus gesteld heeft eens goed doorgelezen, en die lijken me buitengewoon relevant. Als de Erasmus en Dexia niks te verbergen hebben, dan zetten ze die gegevens er toch gewoon bij? En als ze wel wat te verbergen hebben dan heeft Radar gelijk dat ze vragen stelt. Dat lijkt me geenszins onzorgvuldig. Ik ben benieuwd naar de antwoorden!

Arie, waarom wind je er zo over op? Wat mij is opgevallen, is dat het oude Radaronderzoek niet door dit nieuwe Erasmus onderzoek van tafel wordt geveegd. De Erasmus kan niet om het onderzoek van Radar heen kennelijk, anders hadden ze het allang tot de bodem gekraakt. Zo amateuristisch was het dus niet. Misschien moet je beide onderzoeken eens goed lezen. Heb ik ook gedaan, was niet makkelijk maar het is wel verhelderend!

Lotte

Gesloten