| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wat een PUINHOOP hier
-
Paula
Wat een PUINHOOP hier
Ik vind het een ontzettende bende op het forum. Karin en Jaap sporen niet helemaal, lopen de boel te verzieken en dhr. Blok wordt beledigd.
Toet is zoek, Sonja wordt terzijde geschoven door een idioot die zich ook graag Sonja noemt, ene Ronald komt er ook nog eens doorheen kachelen, dhr. Croos weet niet wanneer hij moet stoppen en ga zo maar door.
Deze tent wordt onderhand overgenomen door malloten. Vriendelijk, doch dringend verzoek aan de Radar-redactie: wilt u a.u.b., waar mogelijk, ingrijpen?
Hr. Blok: U bent een kanjer, nog steeds, laat u niet ontmoedigen.
Voor iedereen die het goed voor heeft met het forum: veel liefs van Paula.
Rest kan de boom in.
Toet is zoek, Sonja wordt terzijde geschoven door een idioot die zich ook graag Sonja noemt, ene Ronald komt er ook nog eens doorheen kachelen, dhr. Croos weet niet wanneer hij moet stoppen en ga zo maar door.
Deze tent wordt onderhand overgenomen door malloten. Vriendelijk, doch dringend verzoek aan de Radar-redactie: wilt u a.u.b., waar mogelijk, ingrijpen?
Hr. Blok: U bent een kanjer, nog steeds, laat u niet ontmoedigen.
Voor iedereen die het goed voor heeft met het forum: veel liefs van Paula.
Rest kan de boom in.
-
SONJA
Re: Wat een PUINHOOP hier
HOI PAULA,
SORRY PAULA, MAAR SOMS VECHT IK TERUG.
MAAR IK BEN HET MET JE EENS, TE VEEL CYNISME IS OOK NIET
GOED, NIET IEDEREEN WAARDEERT DAT.
MAAR EINDELOOS NEGEREN WORDT JE OOK NIET GOED VAN.
WE ZULLEN WEL ZIEN, ALLES GOED VERDER,
LEUK JE WEER TE LEZEN.
GROET, SONJA.
SORRY PAULA, MAAR SOMS VECHT IK TERUG.
MAAR IK BEN HET MET JE EENS, TE VEEL CYNISME IS OOK NIET
GOED, NIET IEDEREEN WAARDEERT DAT.
MAAR EINDELOOS NEGEREN WORDT JE OOK NIET GOED VAN.
WE ZULLEN WEL ZIEN, ALLES GOED VERDER,
LEUK JE WEER TE LEZEN.
GROET, SONJA.
-
Paula
Sonja, ik ben niet gewend dat jij met hoofdletters schrijft. Ik mis de echte Sonja.
Jaap: doe de deur maar dicht aan de andere kant. Heb nog geen zinnige bijdrage van jou gelezen.
Jaap: doe de deur maar dicht aan de andere kant. Heb nog geen zinnige bijdrage van jou gelezen.
-
Kees
Hè hè,
Paula is terug. Goed om weer wat van je te horen.
Groeten hoor! Kees
Paula is terug. Goed om weer wat van je te horen.
Groeten hoor! Kees
-
Natasja
Paula,
Je hebt helemaal gelijk. Dhr Blok doet erg zijn best voor een ieder van ons en dan wordt ie op zo´n manier beledigd. En zo zijn er meerdere mensen die beledigd worden. Jij bent ook vaak zat beledigd, terwijl ik vaak zat om je opmerkingen heb gelachen.
Laat het forum dienen waarvoor het hoort te dienen!
Dus zoals paula schreef: voor iedereen die het goed voorheeft met het forum, blijf vooral. Rest kan inderdaad de boom in.
Natasja
Je hebt helemaal gelijk. Dhr Blok doet erg zijn best voor een ieder van ons en dan wordt ie op zo´n manier beledigd. En zo zijn er meerdere mensen die beledigd worden. Jij bent ook vaak zat beledigd, terwijl ik vaak zat om je opmerkingen heb gelachen.
Laat het forum dienen waarvoor het hoort te dienen!
Dus zoals paula schreef: voor iedereen die het goed voorheeft met het forum, blijf vooral. Rest kan inderdaad de boom in.
Natasja
-
Agnes
Tja...'t is weer weekend hè...
Ik zou toch denken dat er wel leukere chatboxen op internet te vinden zijn...
Misschien zijn sommige mensen erg desperate, heeft iemand nog een tip voor ze waar men terecht kan?
Ik zou toch denken dat er wel leukere chatboxen op internet te vinden zijn...
Misschien zijn sommige mensen erg desperate, heeft iemand nog een tip voor ze waar men terecht kan?
-
mopje
Kan me best voorstellen dat iedereen gefrustreerd raakt van Legio, maar laat je aub niet gek maken. Af en toe een geintje moet kunnen, als je maar in je achterhoofd houdt waar het op dit forum omdraait. Elkaar helpen en steunen en met raad en daad bijstaan.
Groetjes
Groetjes
-
Agnes
Misschien weer een "onzin" topic maken, en de rest serieus houden?
-
Agnes
Albert=mopje? En Albert=niet albert in elke topic, wordt wel verwarrend zo, maar misschien ben ik een beetje simpel...
En ik meen het ook. Allemaal chatten en onzin uitkramen in één topic, en bij de andere topics alleen serieus reageren op de inhoud.
En ik meen het ook. Allemaal chatten en onzin uitkramen in één topic, en bij de andere topics alleen serieus reageren op de inhoud.
-
Agnes
Oh, ik dacht dat het een reactie was n.a.v. de posting van mopje. En dat de huwelijksaankondiging ook een geintje was.
Sorry voor mijn opmerking.
Sorry voor mijn opmerking.