Vandaar dat je niet op de hoogte bent van de wetswijzigingen van de afgelopen jaren. Dat verklaart een hoop.willems schreef:Alles is goed voor je. Wie denk je eigenlijk dat je bent toen ik mij bezig hield met rechten zat je met vuile pampers, jouw kennis is voor mij vloeibare gier.
De echte argumenten zijn op?willems schreef:Kwast je bent een schoft.
willems schreef:Bewaar je wijsheden
Ik ben blij dat je eindelijk doorhebt dat ik wijsheden verkondig
Best handig om te weten dat de afkoelingsperiode niet bestaat bij aanschaf van veel financiële productenwillems schreef:voor jezelf voor anderen is het waardeloos.
Willems, morgen echt contact opnemen met je huisarts, het is ernstig vrees ik! Het wordt steeds onbegrijpelijker.willems schreef:Indien jij niet discrimineert dan zal je niet op die manier in zaken opgaan die je helemaal niet aangaat.
willems schreef:Waar haal je het vandaan om mij te komen vertellen wat of hoe? Ken je mij?
Nee
willems schreef:Ik ken je gelukkig niet, maar verzoek je je bezig te houden met je eigen zaken.
Ik kan niet tegen mensen die juridische onzin verkopen
willems schreef:Zeker ook van die super ambtenaren, die allesweters corrupte en opportunisten en leeglopers en anderen proberen te intimideren.
Ik kan het weer ff niet volgen. Die huisarts moet je echt doen!
Oeioei, een internethooligan! Je gaat me doorgeven! Aan Sinterklaas? Het racisme is even verdwenen en je gaat nu bedreigingen uiten. Dat geeft je niveau wel aan. Dank je Willemsen, je hebt je bij deze onsterfelijk belachelijk gemaakt.willems schreef:Ik zal je doorgeven en wij zullen je gangen nagaan tot wij jou hebben om die grote smoel van jou voor altijd te snoeren, dan zal je wel beseffen wat belachelijk is.
An mij hoef je geen excuses aan te bieden maar wel aan de mensen die misschien denken dat je juridische kennis hebt.willems schreef:Excuses aanbieden aan wie? Aan jou? Bemoei ik mij met jouw zaken of is het anders om? Kwast in mijn ogen ben je maar kwast!