LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wat is er mis in Nederland en waarom deugt Dexiabank niet???

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
kwast

Re: Wat is er mis in Nederland en waarom deugt Dexiabank niet???

Ongelezen bericht door kwast »

willems schreef:Alles is goed voor je. Wie denk je eigenlijk dat je bent toen ik mij bezig hield met rechten zat je met vuile pampers, jouw kennis is voor mij vloeibare gier.
Vandaar dat je niet op de hoogte bent van de wetswijzigingen van de afgelopen jaren. Dat verklaart een hoop.
willems schreef:Kwast je bent een schoft.
De echte argumenten zijn op?
willems schreef:Bewaar je wijsheden

Ik ben blij dat je eindelijk doorhebt dat ik wijsheden verkondig :P
willems schreef:voor jezelf voor anderen is het waardeloos.
Best handig om te weten dat de afkoelingsperiode niet bestaat bij aanschaf van veel financiële producten
willems schreef:Indien jij niet discrimineert dan zal je niet op die manier in zaken opgaan die je helemaal niet aangaat.
Willems, morgen echt contact opnemen met je huisarts, het is ernstig vrees ik! Het wordt steeds onbegrijpelijker.
willems schreef:Waar haal je het vandaan om mij te komen vertellen wat of hoe? Ken je mij?

Nee
willems schreef:Ik ken je gelukkig niet, maar verzoek je je bezig te houden met je eigen zaken.

Ik kan niet tegen mensen die juridische onzin verkopen
willems schreef:Zeker ook van die super ambtenaren, die allesweters corrupte en opportunisten en leeglopers en anderen proberen te intimideren.

Ik kan het weer ff niet volgen. Die huisarts moet je echt doen!
willems schreef:Ik zal je doorgeven en wij zullen je gangen nagaan tot wij jou hebben om die grote smoel van jou voor altijd te snoeren, dan zal je wel beseffen wat belachelijk is.
Oeioei, een internethooligan! Je gaat me doorgeven! Aan Sinterklaas? Het racisme is even verdwenen en je gaat nu bedreigingen uiten. Dat geeft je niveau wel aan. Dank je Willemsen, je hebt je bij deze onsterfelijk belachelijk gemaakt.
willems schreef:Excuses aanbieden aan wie? Aan jou? Bemoei ik mij met jouw zaken of is het anders om? Kwast in mijn ogen ben je maar kwast!
An mij hoef je geen excuses aan te bieden maar wel aan de mensen die misschien denken dat je juridische kennis hebt.

Joost van Egmond

Ongelezen bericht door Joost van Egmond »

Francien, als je dit leest veel liefs en slaap lekker.

Francien

Ongelezen bericht door Francien »

Joost je bent een lieverd wilde dat ik het anders had gedaan. Kus en slaap goed. Ik hou van je.

Willems

Ongelezen bericht door Willems »

Kwast realiseer dat jij het van mij moet hebben ik vraag mij alleen af waar wil je naar toe. Indien je het voor die Brulaap wil opnemen zeg het maar dat weet ik hoe ik jou kan aanpakken. Als het gaat om bedenktijd dan was duidelijk dacht ik. Je kan alles zitten analyseren omdat je het kennelijk van mij moet hebben. Wees in ieder geval duidelijk en waarover het gaat dan kan ik jou van repliek dienen je haalt alles aan alsof ik je ken. Indien je een advocaat ben en denkt dat je mij onder de tafel kan lullen wees duidelijk dan kan ik je terug pakken met gelijke munt. Overigens je lijkt mij een lafaard, jakhals die naar kadavers zoekt. Wees een kerel zeg waarover het precies gaat dan kan ik jou terug op je plaats zetten wie je ook mag wezen of beter donderop
Jouw analyses slaat nergens op, ik zal de moeite niet nemen om jou te zitten analyseren, het is onwaardig en ik heb iets beter te doen. Dus je kwam op voor die brulaap en verwacht excuses, dat heb ik begrepen,
Wie is nu zielig ik of jij met je wetenschap, de super mega allesweter!
Ik betrap mijzelf bezig te zijn met een kapsones prul!!!Die vent mist iedere parate kennis en zit mijn woorden één voor één te analyseren om aan de bak te komen. Schaamteloos en denkt erbij heel briljant te zijn om mij vast te zetten. Woord voor woord en zijn domme reactie op elke woord. Wat hij niet inzag is hij verdedigde die brulaap en eist mijn excuses, heel dat woorden analyse gaat het daarom: mijn excuses aan de brulaap! de kwast en de brulaap, kom kwast kwast eens weg Je kan beter je zitvlakte bevrijden van de bolletjes, dan doe ten minste iets nuttig.
Laatst gewijzigd door Willems op 11 mei 2004 01:57, 2 keer totaal gewijzigd.

Francien

Willems iedereen valt weleens..........................door de mand. Jij hebt vanavond de hoofdprijs gewonnen. :lol: :lol:

Willems

Bij criminaliteit behoort corruptie, intriges en rubber verscheurders.

Francien

Het is een bokaal met ezelsoren 8) :D

kwast

Zozo Willems, vannacht rond een uur of twee je bericht nog aangepast? Zo laat nog wakker terwijl je deze ochtend naar je arts moet? De start van deze 'discussie' werd veroorzaakt door jouw foute interpretatie van de afkoelingsperiode ex 7:46d BW. Dat jij dan vervolgens hier allerlei complotten en verdedigingstheorieën bijhaalt, moet je zelf weten maar ik verdedig niemand, ik corrigeer slechts een juridische nitwit.
Succes bij de huisarts. Als je dan toch buiten bent, koop dan gelijk een spellingscorrectieprogramma dan bestaat de kans dat je over een tijdje wel leesbare berichten schrijft.

Willems

Een papegaai kan het niet beter dan jij, die woord voor woord nabootst, om het daarna uit te persen om gelijk te krijgen en niet met een overtuigende overredingskracht. Haal van alles die geenszins relevant is erbij om te blijven modderen. Ik zal het hierbij laten. Heel jouw houding is gebaseerd op bevoorrechting vanuit een onderworpen slaafse samenleving, waarbij proleten zoals jij reeds van geboorte af voorsprong hebben. Maar dit is Europa, waar je achter in de rij staat en geen bevoorrechtingen zoals in een onderworpen slaafse samenleving, die zich amper kan verdedigen. Hier zal je moeten overtuigen en niet door heksenjacht van woorden en zinnen maar door overredingskracht hetgeen je absoluut niet overbeschikt. Jouw spot is krachteloos en onzinnig, raakt kant noch wal en geeft alleen jouw suspecte overheersing mentaliteit weer, waarvoor er absoluut er geen ruimte voor is. Je kan blijven proberen, maar je gaat steeds bergafwaarts totdat je in de goot eindigt, waar je kennelijk thuis hoort. Zonder die franje en voordeel als slavenhandelaar, ben je maar een rare kwast, waarvoor een scherpe beitel nodig is. Ritalin of Lithiumcarbonaat zal aan jou voorgeschreven zijn, vandaar dat je het zo goed weet, oordruiper. Je zal blijven lopen in het vizier.
Einde discussie -- terminus!
Laatst gewijzigd door Willems op 11 mei 2004 23:35, 2 keer totaal gewijzigd.

Dubio

Ongelezen bericht door Dubio »

kwast, je moet niet vergeten dat Willems altijd het laatste woord wil hebben.

kwast

willems schreef:Een papegaai kan niet beter dan jij, die woord voor woord nabootst, om het daarna uit te persen om gelijk te krijgen en niet met een overtuigende overredingskracht. Haal van alles die geenszins relevant erbij om te blijven modderen. Ik zal het hierbij laten. Heel jouw houding is gebaseerd op bevoorrechting vanuit een onderworpen slaafse samenleving, waarbij proleten zoals jij reeds van geboorte af voorsprong hebben. Maar dit is Europa, waar je achter in de rij staat en geen bevoorrechtingen zoals in een onderworpen slaafse samenleving, die zich amper kan verdedigen. Hier zal je moeten overtuigen en niet door heksenjacht van woorden en zinnen maar door overredingskracht hetgeen je absoluut niet overbeschikt. Zonder die franje en voordeel als slavenhandelaar, ben je maar een rare kwast, waarvoor een scherpe beitel nodig is. Je zal blijven lopen in het vizier.
Einde discussie -- terminus!
Dit wordt zo onbegrijpelijk dat ik bang ben dat de medicijnen nog niet werken :lol: . Wat heeft de huisarts voorgeschreven? Ritalin of Lithiumcarbonaat?

Willems

WVD is een banale “wisseltruc”
Vooraf dit: Er wordt ingegaan op bepaalde onderwerpen, waaraan door eigen dunk, goedgevonden wordt en niet door anderen opgelegd voor hun entertaiment. En dit wordt gedaan om vele slachtoffers, die niet voor zichzelf kunnen opkomen en dikwijls niet eens weten wat hen overkomen, door ranzige figuren met bepaalde voorsprong hier op dit forum. Ik probeer te helpen daar waar ik kan en ben niet bereid maar één stap achteruit te doen voor de das-criminelen! Wanneer het woord “lafaard” en meer van dat soort taal gebruikt wordt dan is het passend voor de relevante omstandigheid en werd tot nu toe nooit direct tegengesproken, dan achteraf, los van de omstandigheid. Deze verdraaiingen en manipulaties zijn typerend voor deze zwendel zelf. Uit polls, behoort men waardevolle conclusies te kunnen trekken en zelfs weloverwogen polls slaan al te dikwijls de plank goed mis, laat staan infantiele spelletjes hier op het forum. Immers wie zijn degene die hier stemmen: broers, moeder, vader, vrienden en vriendinnen, maîtressen en combines van de poll-zetter en zegge dat dit dan representatief is!
WVD is een wisseltruc van allereerste orde.
“Verdriedubbel uw winst met Legio-Lease WVD, ontvang al over 3 jaar een belastingvrij Bedrag fl. 41.308.—of meer!!
Is er in heel Nederland en daarbuiten, die zijn winst verdriedubbel zag of het tegenovergestelde zijn verlies vertiendubbel zag?
Is er sprake bij wie dan ook van belastingvrij geweest of was dit alleen ter wille van misleiding en het nep product aantrekkelijk te maken?
Aanbod: “alle drie aandelen pakketten zullen vanaf dag één voor U aan werk zijn: uw inleg (rente??) bestaat uitsluitend uit een door U gekozen vastmaandbedrag (anders gezegd; uw rentebetaling bestaat uitsluitend uit door U gekozen vastmaandrente bedrag ????)
U kiest een vastmaandbedrag (vastmaand rentebedrag)of een éénmalige inleg (of een éénmalige rentebedrag ???) op basis van solide Ndederlandse aandelen AEGON, KPN, Wolters/Kluwer, stuk voor stuk “betrouwbaar, solide, vooraanstaande hoofdfondsen aan de EURONEXT.” In juni 2000 was KPN 46, in december 2000 bij verkoopdatum 14, echter “solide, betrouwbaar en vooraanstaande” terwijl KPN op rand van bankroet stond!!!
Als dit géén bedrog is, wat is dan wel bedrog???? Eén kleine week na verkoop van de WVD was er reeds sprake van renteschuld tot heden toe tegenover winstverdriedubbeling en ontvang fl. 41.308,-- of meer!!! En dit is géén wisseltruc en bedrog!! Nee nee is winst winstverdriedubbeling!!! En wij zijn achterlijk!!!
Door de handhaving van de aankoopprijs, hadden alleen grote aandeelhouders als Zalm grote profijt gehad terwijl de beurs fors omlaag ging: de gedupeerde betaalden 3 jaar lang à raison van 14 per KPN-aanddeel terwijl de beurs 5à6 officieel noteerde, en hiermede werd de GOUDEN KPN van faillissement gered over de rug van de beleggers en de 18 miljard aan KPN waarde in de depôt van zalm veiliggesteld, EN DAT WAS DE BEDOELING VAN GEHEEL DE OPZET VAN DE NEP WVD om KPN en AEGON en het gezicht van Zalm te redden ten koste van de gedupeerden.
En thans bestaat nog de vraag of WVD géén truc was geweest. Het volk kan roekeloos zijn , maar niet gek!!!

De rechter

Ongelezen bericht door De rechter »

EN DAT WAS DE BEDOELING VAN GEHEEL DE OPZET VAN DE NEP WVD om KPN en AEGON en het gezicht van Zalm te redden ten koste van de gedupeerden.
Heer Willems,

Zalm is daar in zijn eentje niet toe in staat. Naar mijn mening komt de analyse van Joost dichter bij de waarheid, het complot en de belangen liggen veel breder. Zie de komedie die opgevoerd wordt om mensen zand in de ogen te strooien, de militaire infiltratie in belangengroepen, de vraagtekens rond de moord op Fortuyn en onlangs de poppenkast rond die Nederlander die zgn de ruimte in ging. Een alibi zeg ik u, een alibi on de besteding van geroofde miljarden voor HEEL ANDERE ZAKEN te verdoezelen.

En U heer Willems, op basis waarvan denkt u opeens het licht gezien te hebben tewijl u er ingestonken bent op basis van een onbenullige advertentie in het NRC. Als een sluwe vos die dacht dat het kippenhok niet goed afgesloten was, eenmaal binnen klapte het deurtje echter dicht en was de vos gevangen.

Willems

Laat ik beginnen met U te wijzen op uw schoftig manier van reageren:
U heeft het over een "sluwe vos die kippen steelt", en ik over legaal beleggen voor de toekomst van mijn kleinkind!
Zalm is een dirigent, een octopus machtiger dan dat U zich zou kunnen voorstellen, vooral wanneer het gaat om de aandelen van KPN, waarvan hij nog voor 12 miljard in zijn kluis heeft. Wat betreft Joost en zijn bevindingen over het complot, weet ik niks van. Zijn zienswijze zou best de waarheid zijn. Mijn belangstelling gaat uitsluitend naar de WVD, waarin ik geld heb zitten.
Ik meen absoluut niet het licht gezien te hebben, maar probeer samen met andere mede gedupeerde, een bijdrage te leveren, opdat wel licht gaat schijnen op deze duistere zaak en dat alles op tafel zal komen. Dat U dit ook mag of kan zeggen, betwijfel ik ten zeerste.
Indien ik de enigste vos was, die erin trapte, zou ik mij beklagen, kennelijk weet U niet de omvang van deze zwendel. Overigens ik vind dat U toch veel suggereert uit de losse pols: ik was niet zo zeer erin gestonken op grond van de advertentie, dan wel op het niet opvallend misbruik van vertrouwen en bedrog, immers deze aandelen waren deze lease bedragen zeer onwaardig. Tenslotte ben U ook slachtoffer of komt hier op het forum om U te vermaken als rechter. Dat siert U geenszins!

kwast

Willems,

Hoe gaat het met je hartklepverzakking? Heeft je huisarts je enigszins kunnen kalmeren of blijf je bezig met onbegrijpelijke complottheorieën en onleesbare zinnen? Ik hoop dat iedereen intussen inziet dat je:

1. geen of nauwelijks juridische kennis bezit
2. bij tijd en wijle racistische uitlatingen doet
3. mensen bedreigt als ze je corrigeren en je niet meer weet wat je moet antwoorden

Laten we hopen dat je hier voortaan wegblijft.

Vriendelijke groet

Willems

Kwast,

Wat jij schrijft is jouw vurige wens en jij dult géén wederwoord, om dan als een papegaai zinnen en woorden na te praten en maar heksenjagen om anderen te vernederen en jij hebt het over discriminatie. Laat mij jou uit jouw arrogante droom helpen:
1. 3 jaar recht gehad aan Hogere Econ school Tilburg
In Antwerpen 3 jaar filosofie.
2. Doe wat ik wil om mij niet in de hoek te laten drukken door niemand
3. Laat iedereen zich zelf corrigeren, Je behoort van veel betere huize
te komen om mij te corrigeren. Ken jezelf, leer je plaats kennen
van één centime kan je onmogelijk een stuiver maken!
4. Kom op dit forum, zolang het bestaat, heeft veel meegemaakt
van lafaards tot onderkruipers en simpele mensen die hulp nodig
en geholpen zoals ik kon. Kan jij niet zeggen, je weet niet eens
de ellende van het eerste uur, toen mensen wanhopig smeekten
om hulp en raad. Waar was jij dan met je grotze smoel!
Blijf komen wanneer ik wil en zolang ik wil overeenkomstig mijn
wens en belangen. En jij zal niet de mens zijn, die mij tegen zal
houden.
5. Tenslotte kwast, jij kan met heel je hebben en houden de pot op.
6. Einde discussie terminus!
Laatst gewijzigd door Willems op 18 mei 2004 23:24, 1 keer totaal gewijzigd.

leida

Ongelezen bericht door leida »

Omdat kwast de waarheid zegt kwast heeft het helemaal door.

justice man 007

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Kwast is net als u een Dexia belanghebbende net als Idaho en nog een paar voorgangers.

Belanghebbende hoeft geen medewerker te zijn, bijv. familie of tussenpersoon van Dexia.

m.v.g. justice man

Rutger

Ongelezen bericht door Rutger »

Willems stuk addergebroed dat gij er zijt "Uw eigen woorden in vele topics" Gij heeft mij de tering gewenst welnu dat ik heb van dichtbij mee mogen maken met mijn partner.

Wat valt er over jou stuk vuil nog te zeggen ik ben blij dat kwast het voor mij opnam en dat U morgen snel opgesloten mag worden.

Drek is een te mooi woord voor jou.

Willems

Leida,
Je barst van de intriges en mega corruptie, rubber stiekem openscheuren om daarna de martelares uit te hangen: zij hebben jou nu helemaal door. jouw volgende stap is gekkenhuis!
Laatst gewijzigd door Willems op 18 mei 2004 23:37, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten