LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wel of niet verhuizen

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
D.

wel of niet verhuizen

Ongelezen bericht door D. »

ik heb een ander huis aangeboden gekregen. weet niet of ik dit moet doe. het is wel is waar een huur huis maar ik heb geen zin om leuke spullen te kopen als ze over 3 jaar, bij het einde van leaseovereenkomst, mijn huis leeg komen halen

John H

Re: wel of niet verhuizen

Ongelezen bericht door John H »

Stop nou eens met dat zeuren over een huis leeg halen.
Je huis word niet zomaar leeg gehaald en je hebt nog drie jaar de tijd voor je kontrcten aflopen.
In drie jaar kunnen de beurzen weer torenhoog staan en heb je alles weer terug, of een groot deel ervan.
En over dat leeghalen, dat is pas na een rechterlijken uitspraak en dan moet de rechter je in het ongelijk hebben gesteld en alles in beslag laten nemen, maar dat zal zo'n vaart niet lopen.
Jongen laat je niet gek maken op dit forum waar al die paniekzaaiere en angsthazen elkaar maar lopen opnaaien.
Als je echt iets wilt weten vraag het aan Sara of Maarten of informeer bij een rechtswinkel, maar maak je niet gek op al die loze berichten van mensen die echt niet weten wat er gaat gebeuren.
Het oude forum napluizen en belangrijke topis geeft ook veel goede antwoorden, maar die zo loslaten op dit forum geeft je een verkeerd beeld en maakt je alleen maar bang.

veel succes met het vinden van je woning en genoet zolang al je kunt.
Komt tijd komt raad en over drie jaar kan alles wel weer goed zijn.
mvg John h

Sonja

Ongelezen bericht door Sonja »

Nou,
als ik jou was, zou ik mijn geld even
in een schoenendoos stoppen
of bij je moeder op de bank.

Ga maar lekker verhuizen,
en eventjes langs bij de kringloopwinkel.

Als we winnen, laat je de wagen weer
voorkomen en gooi je de spullen eruit,

De volgende dag een nieuwe inrichting.
prima toch?

Maar ga maar gewoon verhuizen hoor.

succes, Sonja.

Dubio

Ongelezen bericht door Dubio »

He D., natuurlijk verhuizen! Huurhuis nog beter. Geen adreswijziging naar Dexia, en een nieuw rekening nummer nemen. Dexia niet meer betalen. Ze vinden je nooit. Ben je daar vanaf. Je blijft alleen wel bkr-geregistreerd.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Dubio wat een waanzinnig advies van je. Natuurlijk vinden ze je via de gemeente waar je ingeschreven staat.

uitvinder.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Dus daarom naar het buitenland verhuizen, buiten EU zelfs.

Gesloten