LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie heeft een betalingsregeling met LL ?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
frederica

Wie heeft een betalingsregeling met LL ?

Ongelezen bericht door frederica »

Ik heb nu een aantal keren gelezen dat mensen een betalingsregeling hebben afgesloten met LL om hun restant schuld af te lossen.

Alleen valt het me op dat ze allemaal anders zijn.
Ik ben nu tegengekomen:
- Afbetaling in maandelijkse termijnen die net zo groot zijn als het maandbedrag van de leasetermijnen, zonder extra kosten en rente;
- Idem, maar dan wordt er voor iedere betaling 5 euro in rekening gebracht;
- Idem, maar dan 10 euro voor iedere betaling.

Mijn contract is op 10 juli afgelopen; ik moet 1370 euro bijbetalen. Tot dusverre heb ik nog nergens op gereageerd, maar als de nood aan de man komt wil ik een betalingsregeling voorstellen. Maar dan uiteraard wel zonder kosten.
Wie heeft er nog meer een betalingsregeling met LL, en wat zijn de voorwaarden hierbij?

carolijn

Re: Wie heeft een betalingsregeling met LL ?

Ongelezen bericht door carolijn »

ja hier hetzelfde verhaal ; ik heb legiolease gefaxt dat ik met mijn salaris niet in staat ben het bedrag in 1x te kunnen betalen, het kan in termijnen (inleg maandgeld minimaal) per termijn betaal je 10 euro extra voor de administratiekosten.
ik weet niet wat ik moet doen, alleen die termijnbedragen kunnen al aardig oplopen.
ik heb nog niets gehoord hierop !
heb wel al twee keer om een bevestiging gevraagd.

E.Goudsmith

Ongelezen bericht door E.Goudsmith »

Ook ik heb om een betalingsregeling gevraagd.
26 maanden lang het inlegbedrag (113euro) en 5 euro administratiekosten per keer dus 119 euro pmnd.
Ik had het graag anders gezien, maar heb geen zin in een
registratie bij BKR.
En de rest laat ik wel aan stichting leaseverlies over.
Alles wat ik terugkrijg is meegenomen.

d

Ongelezen bericht door d »

The story of the old empty barn told by Mr Frazier, did you see it last night. the clue there was nothing in it.

Geinig of niet

Richard

Ongelezen bericht door Richard »

Dit is 'n bericht, die ik al eerder plaatste: Ik heb me inmiddels ook laten inschrijven bij stichting leaseverlies, want m'n contract vd. winstverdriedubbelaar is inmiddels afgelopen. Ik heb bewust nog niet betaald & heb rustig de aanmaningen afgewacht, want ik wil eigenlijk niet eerder betalen, voordat 't juridisch gevecht voorbij is. Het grappige is, dat ik na de 2e aanmaning 'n aangetekende brief verstuurd heb, waarbij ik de "standaard-brief" stuurde, met 'n gespreide betalingsvoorstel, onder protest. Een paar dagen later, probeerde men mij telefonisch te bereiken, maar dat lukte niet, omdat m'n GSM steeds wegviel :-) Sindsdien heb ik niks meer gehoord! Heel vreemd, blijkbaar zagen ze aan de toon vd. brief, dat ik me aangemeld had bij stichting leaseverlies.

toet

Ongelezen bericht door toet »

De aanmaningen komen bij mij van dexia en niet van legio.Vandaag een mevrouw aan de telefoon van dexia of ik geen betalings regeling wilde.Ik vertelde dat ik een aangetekende brief naar legio hebt gestuurd en niets meer vernomen had.Zij wist daar niets van het stond ook niet in het dossier.Volgens mij gaat alles om legio heen en heeft dexia de touwtjes in handen.Die mevrouw was netjes en correct en waarschuwde dat als ik geen betalingsregeling nam het nog veel duurder voor mij uit zou pakken.toet

ant

Ongelezen bericht door ant »

Beste toet,
Ik vraag me af waarom Dexia telefonisch en niet schriftelijk reageerd.Misschien kan de stichting en of/ombudsman advies geven wat we verder moeten doen.We houden de moet er maar in.Met vriendelijke groet en sterkte.

Theo

Ongelezen bericht door Theo »

klopt , ik heb ook een betalingsregeling en eerst moest ik 10 euro per betaling toen 5 , en na lang "zeuren" kwam het volgende:

Als u zelf een automatische overboeking maarkt (in mijn geval 17 mnd) hoeft u geen kosten te betalen voor de regeling. Voor mijn gevoel wil Legio nu ook nog eens geld verdienen aan de betalingsregelingen. Ik heb nog geprobeerd om de restschuld te "stuiten" maar dat leukte niet , misschien als je maar lang genoeg weigerd lukt dat ook nog , maar ik wou geen risico nemen met een BKR reg. Nu maar wachten wat leaseverlies gaat doen.

Sterkte
Theo

Henk

Ongelezen bericht door Henk »

Heeft iemand al een aanbod ontvangen van Dexia ?

frederica

Ongelezen bericht door frederica »

Ik zie dat mijn oude topic weer omhoog is gehaald.

Ik heb intussen nog steeds niets betaald, en ben dat ook niet van plan. Af en toe worden we nog gebeld, ze proberen ons telefonisch bepaalde toezeggingen te laten doen, wanneer we zeggen dat ze dat voorstel dan maar op papier moeten zetten (in dit geval kostenloze afbetalingsregeling) willen ze daar niet aan meewerken.

Nou, dan toch lekker niet, telefonisch zeggen we niets toe iig. En dus betalen we niets meer.

EE

Ongelezen bericht door EE »

Frederica

Dit is bij ons het zelfde we hebben schriftelijk vaak gereageerd maar krijgen alleen maar brieven terug waar veel leugens in staan. En ze willen alleen maar telefonisch reageren en dat wil ik niet, dus betaal ik ook niet.

doeg

Hennie

Ongelezen bericht door Hennie »

ik heb In de eerste instantie heb ik een schuld van 20,000 bij dexia, een protest brief aangetekend verstuurd omdat mijn man niet heeft meegetekend. Maar het antwoordt is wel duidelijk afgewezen, Nu weer een brief aan.. verstuurd dat ik hier niet mee accoord ga en wacht maar weer op een antwoord van dexia, maar waarom geen renteloze lenig of is dit geen goed idee want dat zou volgens mij de eerste optie zijn of ben ik verkeerd bezig???

Barbara

Ongelezen bericht door Barbara »

Hoi Hennie,

Heb je www.eegalease.nl en www.leaseverlies.nl weleens bezocht?

suc-6

Har

Ongelezen bericht door Har »

Lieve Frederica,

Wat heb ik jou gemist hier ik dacht altijd dat jij Meisje was. Nu weet ik wel beter.

Peter.

Jaap

Ongelezen bericht door Jaap »

Frederica is al wel een beetje lang op het forum maar wel erg lief.

Jaap.

Gesloten