LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wie het weet mag het zeggen, ik weet het niet!!!!

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Martin

wie het weet mag het zeggen, ik weet het niet!!!!

Ongelezen bericht door Martin »

ik heb een eenmanszaak, wie zegt dat legio lease geen beslag laat leggen als ik niet aan mijn verplichtingen voldoe. Op dit moment heb ik een rest schuld van ruim Euro 31.000 mijn contact loopt af in dec 2003. Lekker he als je dus niet aan je verplichtingen kunt voldoen en je daardoor ook nog eens alles kwijt raakt waar je hard voor gewerkt heb je leven lang. Is het zelfs mogelijk dat Dexia bij mensen in loondienst, loonbeslag kan laten leggen?? en hoeveel mag dat dan wel zijn?. Dexia zou ons in ieder gaval tegemoet moeten komen aangezien zij de aandelen goedkoper hebben aangekocht dan war zij ons in rekening brengen, min ons aankoop bedrag is de rest schuld een stuk minder.
WIE HET WEET MAG HET ZEGGEN. vriendelijke groet en heel veel sterkte lotgenoten. Martin

Leen

Re: wie het weet mag het zeggen, ik weet het niet!!!!

Ongelezen bericht door Leen »

Martin,
Hevel je zakelijke verplichtingen over naar je vrouw/partner.
Eventueel onder brengen in een Lege Bv op de Bahama's.
Zorg er voor dat je de deur dicht spijkert richting jou'n zakelijke activiteiten.
Maak van je zelf een kale kip, zodat Dexia niets van je kan plukken op welke manier ook. Je hebt nog ruim de tijd om één en ander te regelen.

mvg
Leen

el

Re: wie het weet mag het zeggen, ik weet het niet!!!!

Ongelezen bericht door el »

Leen, gezien de vogelpest lijkt me dit niet zo'n goed idee

Gesloten