| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] wie weet
-
greta
wie weet
Wie weet er hoe ik moet handelen om mijn restschuld te betalen maar wel mijn rechten behoud? (wel lid van eagalease/leaseverlies) Ga betalen om rust te krijgen of heeft iemand andere suggesties? Is er een toppic waar ik een brief kan afhalen ik ben nu al 4 maanden aan het rekken om die rest schuld niet te betalen gebeurt niks maar straks staan de rijen deurwaarders incasso buros vooor de deur daar heb ik geen ziin in wie help mij?
-
Pieter
Re: wie weet
Beste Greta,
kijk ook even naar topic;
"Wie kent er een bank die mijn restschuld kan overnemen?"
Mvg Pieter
kijk ook even naar topic;
"Wie kent er een bank die mijn restschuld kan overnemen?"
Mvg Pieter
-
Harry
Greta,het beste advies is om niet te betalen.Als er 400.000 mensen niet betalen en dit ook volhouden,is dit volgens mij het krachtigste signaal en het sterkste wapen wat we tot nu toe hebben.Ondanks de inspanningen van diverse juridisch geschoolde mensen op dit forum is mijn advies en ook van pay-back DON'T PAY, mvg, Harry
p.s. er is veschillende malen op dit forum afgesproken dat we elkaar helpen als er dwangbetalingen worden afgedwongen, voel je hierdoor gesteund.
p.s. er is veschillende malen op dit forum afgesproken dat we elkaar helpen als er dwangbetalingen worden afgedwongen, voel je hierdoor gesteund.
-
john
Beste Greta,
Je hoeft je restschuld niet te betalen, daar je echtgenoot het contract heeft vernietigd. Er bestaat dus geen overeenkomst meer tussen dexia en jou.
Vr. groet,
John
Je hoeft je restschuld niet te betalen, daar je echtgenoot het contract heeft vernietigd. Er bestaat dus geen overeenkomst meer tussen dexia en jou.
Vr. groet,
John
-
j moret
greta je kan zeker het een jaar rekken zonder er kosten bij komen zodra het door gestuurd wordt naar de deurwaarder dan komen er kosten bij pas