| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] winst ver10dubbelaar
-
J.Huveneers
winst ver10dubbelaar
Wie weet of het verhaal wat gisteren op TV is verteld ook opgaat voor mijn winstver10dubbelaar en hoe ik hier vanaf kan komen. Ik heb deze afgesloten nedat ik een leuke winst had gemaakt met mijn ver3dubbelaar.
-
H.B. Visser
Re: winst ver10dubbelaar
Na contract Winstver10Dubbelaar op 14-10-2000 in 2002 kort geleden gebeld met Legio over aankoopbedrag in het nieuwe jaar. Nu ongeveer 100 punten lager. Aankoopbedrag blijft
hetzelfde als bij de start. Is niet voor gewaarschuwd en
wordt nu kennelijk wel min of meer gedaan. Er wordt door Legio altijd verdiend en ik zie het een beetje als diefstal wegens zeer slechte voorlichting aan een amateur belegger.
hetzelfde als bij de start. Is niet voor gewaarschuwd en
wordt nu kennelijk wel min of meer gedaan. Er wordt door Legio altijd verdiend en ik zie het een beetje als diefstal wegens zeer slechte voorlichting aan een amateur belegger.
-
barbara poelman
Ook ik ben de Legioboot ingegaan. Verdriedubbelaar duur verlengd door fiks verlies en indertijd de vertiendubbelaar aangeschaft, toen die op de markt kwam. Ik vrees dat ik in mijn eigen hoop op winst ben getrapt, maar wil het er niet bij laten zitten!!
Hoe kunnen we ons geld minimaal zonder verlies terughalen???????
Hoe kunnen we ons geld minimaal zonder verlies terughalen???????
-
Frans
Hebzucht wordy altijd wel afgestraft. In plaats van na te denken, zien mensen alleen de grote sommem geld die beloofd worden. Maar geen enkel bedrijf geeft cadeautjes weg.
Onsanks alle waarschuwingen (al langer) trappen mensen er in. daar kan ik echt geen medelijden mee hebben.
Onsanks alle waarschuwingen (al langer) trappen mensen er in. daar kan ik echt geen medelijden mee hebben.
-
msantegoets
Beste Frans,
Niemand heeft om jou medelijden gevraagd.
Sterker nog, ik denk dat jouw gebrek aan sociale vaardigheid
alleen maar medelijden oproept.
Mag ik ook jou verzoeken je te willen onthouden van verder kommentaar in dit forum, wat zich toch in eerste instantie bezighoudt met het sociale aspekt van de hele situatie.
dank je!
Revo
Niemand heeft om jou medelijden gevraagd.
Sterker nog, ik denk dat jouw gebrek aan sociale vaardigheid
alleen maar medelijden oproept.
Mag ik ook jou verzoeken je te willen onthouden van verder kommentaar in dit forum, wat zich toch in eerste instantie bezighoudt met het sociale aspekt van de hele situatie.
dank je!
Revo
-
Ddi
Ook Frans heeft recht op een eigen mening! En zo sociaal is niet iedereen op deze site. Hij brengt het nog netjes. Maar hij heeft wel gelijk. Hebzucht heeft veel mensen in deze situatie gebracht.
-
Miepje
Meneer Huvenaar,
U was een van de eerste schapen die het wel over het hek gehaald hebben en winst hebben gemaakt.
Jammergenoeg was u een van de lokkertjes die vooral in zijn vrienden en familie kring heeft rondgeluld hoe geweldig dit was en dat er echt bergen geld mee te verdienen was. Ja toch? Jammergenoeg geloofde u dat het sprookje gewoon door zou gaan voor u en de anderen, alsof bedrijven op uw winst lopen te wachten via hun bedrijf....hahahahaha u gelooft werkelijk in sprookjes
als het te mooi is om waar te zijn, dan is het dat ook. Als iets goedkoop is, dan zullen er altijd nadelen aan zitten waarom anderen het niet zouden willen hebben. Misschien koopt u de volgende keer weer die geldezel voor 50 Euro en vervolgens komt u er achter dat er geen Euro's uit z'n achterwerk komen, ja toch.....
U was een van de eerste schapen die het wel over het hek gehaald hebben en winst hebben gemaakt.
Jammergenoeg was u een van de lokkertjes die vooral in zijn vrienden en familie kring heeft rondgeluld hoe geweldig dit was en dat er echt bergen geld mee te verdienen was. Ja toch? Jammergenoeg geloofde u dat het sprookje gewoon door zou gaan voor u en de anderen, alsof bedrijven op uw winst lopen te wachten via hun bedrijf....hahahahaha u gelooft werkelijk in sprookjes
als het te mooi is om waar te zijn, dan is het dat ook. Als iets goedkoop is, dan zullen er altijd nadelen aan zitten waarom anderen het niet zouden willen hebben. Misschien koopt u de volgende keer weer die geldezel voor 50 Euro en vervolgens komt u er achter dat er geen Euro's uit z'n achterwerk komen, ja toch.....