LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ABI BOUW AMSTERDAM

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
nico1959

ABI BOUW AMSTERDAM

Ongelezen bericht door nico1959 »

ABI bouw leek heel leuk, anderhalve week geleden kwam Didi (marokkaanse afkomst) langs en zette zijn handtekening onder een factuur, vorige week vrijdag belde zijn collega dat hij de zaak die avond of zaterdag in orde zou maken, dinsdag belde Didi dat hij afgelopen donderdagmiddag langs zou komen, nu, op vrijdagmiddag bel ik naar de zaak aan de Tuinmuiden 43 te Amsterdam en krijg ik te horen dat ik alle afspraken wel kan vergeten en wordt de hoorn eropgegooid, ondertussen blijf ik wel met een strop van €3332,- zitten. De site van ABI Bouw lijkt een zeer gerenommeerd bedrijf te vertegenwoordigen maar ik ben gewoon ouderwets bedrogen

Leo The Emperor

Re: ABI BOUW AMSTERDAM

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

nico1959 schreef:ABI bouw leek heel leuk, anderhalve week geleden kwam Didi (marokkaanse afkomst) langs en zette zijn handtekening onder een factuur, vorige week vrijdag belde zijn collega dat hij de zaak die avond of zaterdag in orde zou maken, dinsdag belde Didi dat hij afgelopen donderdagmiddag langs zou komen, nu, op vrijdagmiddag bel ik naar de zaak aan de Tuinmuiden 43 te Amsterdam en krijg ik te horen dat ik alle afspraken wel kan vergeten en wordt de hoorn eropgegooid, ondertussen blijf ik wel met een strop van €3332,- zitten. De site van ABI Bouw lijkt een zeer gerenommeerd bedrijf te vertegenwoordigen maar ik ben gewoon ouderwets bedrogen
zo is er geen touw aan vast te knopen. Bent u een aannemer die niet betaald krijgt, of een klant waar het werk niet wordt uitgevoerd, of misschien zit het toch nog anders in elkaar

Gesloten