hehe, Aroundio behoort tot Securitas en is de AAA-werkwijze ingeslagen. Ze doen echt 100% hetzelfde, houden hetzelfde verhaaltje op, beloven medewerkers ook gouden bergen (jaja, je kunt teamcoach worden, en deel uit gaan maken van ons sales team en wellicht wel een een eigen fililaal starten....ble ble ble). Zelfs de jassen waarmee ze deur aan deur lopen zijn identiek en konden wel van dezelfde leverancier betrokken zijn. Alleen de kleur en het logo is anders. Ook hier geldt weer: langlopende contacten op basis van een financiering en hoge bedragen voor een systeem dat nog minder is als dat van AAA en....direct tekenen mevrouw/meneer, want morgen is de aanbieding niet meer geldig (een en ander aangevuld met bangmakende verhalen).
Jammer toch dat een organisatie als Securitas die nog maar met moeite mee kan doen op de Nederlandse markt zich zo verlaagd als AAA waarmee ze haar hele imago kapot maakt (dat is met ADT tenslotte 2 jaar geleden ook gebeurd, er zijn heel wat grote klanten weggelopen door hun praktijken en dat is de reden dat ADT gebroken heeft met AAA en vergelijkbare partners van hun).
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Aroundio deur-aan-deur verkoop van alarmsystemen
Re: Aroundio deur-aan-deur verkoop van alarmsystemen
Ik denk niet dat u het contract goed hebt gelezen
21 dagen bedenk tijd na installatie
3 maanden opzeg termijn
135 euro tegemoetkoming voor eigen risico op verzekeringspolis bij eventuele schade bij een inbraak.
Securitas is niet hetselfde pad ingeslaan als de rest, zij staan voor hun concept.
21 dagen bedenk tijd na installatie
3 maanden opzeg termijn
135 euro tegemoetkoming voor eigen risico op verzekeringspolis bij eventuele schade bij een inbraak.
Securitas is niet hetselfde pad ingeslaan als de rest, zij staan voor hun concept.
Re: Aroundio deur-aan-deur verkoop van alarmsystemen
21 dagen bedenktijd na installatie ? DAT KAN JE MAKKELIJK IN JE CONTRACT ZETTEN wie laat nou na 21 dagen zijn alarmsysteem er weer uit schroeven, en kan jullie verzekeren dat ook n iet gebeurt.
Mensen worden meestal helemaal gek als ze het woordje gratis horen, iedereen weet dat alleen de zon voor niks op komt. alle bedrijven zoals : aaa security , sakuras beveiliging, aroundio, safe systems nederland niet voor niks over de kop gegaan safe systems.
gebruiken allemaal dezelfde werk wijze en is als volgt.
systeem is gratis bij elke van de aanbieders.
meldkamer voor 5 jaar kosten 50,- euro per maand
in dit bedrag zit natuurlijk het systeem verwerkt maar echter als je na 5 jaar van je contract af wil moet je het systeem nog is afkopen. maar simpel gerekent kost het systeem op deze manier 3000 euro. beetjuh veel.
een normaal beveiligingsbedrijf zonder cokncept biedt meestal een woonhuisbeveiliging tussen de 750 a 1000 euro aan.
nu neem ik daar ook een meldkamer aansluiting bij kosten 15 euro in de maand. na 5 jaar kost mijn meldkamer aansluiting 900 euro
nu neem ik een basissysteem van rond de 800 euro + meldkamer 5 jaar 900 euro kom ik neer op 1700 euro. kijk is al 1300 euro goedkoper en nog eerlijk ook, en hoef niet na 5 jaar mijn systeem nog is af te kopen en dat weten de meeste mensen niet.
Zulke bedrijven met hun gratis alarmsystemen verzieke de markt voor de goede en betrouwbardere beveiligingsbedrijven, Want het gaat hun ook alleen maar om de meldkamer aansluitingen want die zijn geld waard. als ze hun bedrijf willen verkopen. meestal doen die bedrijven dit een jaartjuh of 5 en dan wordt het verkocht.
Bij geen een van deze aanb ieders hoeft u te vragen kan ik het oiok zonder meldkamer nemen? dat kan niet zeggen ze dan.
Terwijl je bij een erkend beveiligingsbedrijf bij u in de buurt een alarmsysteem koopt vertellen ze u eerlijk dat ie ook naar u gsm en of prive nummer kan doormelden. en als optie kunt u voor een meldkamer kiezen.
maar ik wil alleen maar zeggen kijk uit voor deze praktijken. en kijk veder dan u neus lang is. trap niet ergens meteen in kijk eerst even rond op internet en vraag meerder offertes aan.
met vriendelijke groet;
een beveiligingsmonteur.
Mensen worden meestal helemaal gek als ze het woordje gratis horen, iedereen weet dat alleen de zon voor niks op komt. alle bedrijven zoals : aaa security , sakuras beveiliging, aroundio, safe systems nederland niet voor niks over de kop gegaan safe systems.
gebruiken allemaal dezelfde werk wijze en is als volgt.
systeem is gratis bij elke van de aanbieders.
meldkamer voor 5 jaar kosten 50,- euro per maand
in dit bedrag zit natuurlijk het systeem verwerkt maar echter als je na 5 jaar van je contract af wil moet je het systeem nog is afkopen. maar simpel gerekent kost het systeem op deze manier 3000 euro. beetjuh veel.
een normaal beveiligingsbedrijf zonder cokncept biedt meestal een woonhuisbeveiliging tussen de 750 a 1000 euro aan.
nu neem ik daar ook een meldkamer aansluiting bij kosten 15 euro in de maand. na 5 jaar kost mijn meldkamer aansluiting 900 euro
nu neem ik een basissysteem van rond de 800 euro + meldkamer 5 jaar 900 euro kom ik neer op 1700 euro. kijk is al 1300 euro goedkoper en nog eerlijk ook, en hoef niet na 5 jaar mijn systeem nog is af te kopen en dat weten de meeste mensen niet.
Zulke bedrijven met hun gratis alarmsystemen verzieke de markt voor de goede en betrouwbardere beveiligingsbedrijven, Want het gaat hun ook alleen maar om de meldkamer aansluitingen want die zijn geld waard. als ze hun bedrijf willen verkopen. meestal doen die bedrijven dit een jaartjuh of 5 en dan wordt het verkocht.
Bij geen een van deze aanb ieders hoeft u te vragen kan ik het oiok zonder meldkamer nemen? dat kan niet zeggen ze dan.
Terwijl je bij een erkend beveiligingsbedrijf bij u in de buurt een alarmsysteem koopt vertellen ze u eerlijk dat ie ook naar u gsm en of prive nummer kan doormelden. en als optie kunt u voor een meldkamer kiezen.
maar ik wil alleen maar zeggen kijk uit voor deze praktijken. en kijk veder dan u neus lang is. trap niet ergens meteen in kijk eerst even rond op internet en vraag meerder offertes aan.
met vriendelijke groet;
een beveiligingsmonteur.