Ik ben zelfstandiger en heb nu enkele klussen voor dit bedrijf gedaan.
Nu is het zo dat deze het niet nodig vind zijn facturen te betalen maar wel eisen stelt dat werk snel af moet. Zo heb ik halverwege het werk de klus stop gezet omdat Dhr. Het voorschot niet betaalde wat hij wel zou doen zoals overeengekomen. Zegt hij" ik neem aan dat het werk wel klaar komt deze week? "
Dhr. Heeft elke keer een andere smoes" ja is over gemaakt" , "word deze week betaald" , " ik heb het al enkele keren overgeboekt maar krijg het weer terug" en ik moet nog even wat na kijken
Ook weet ik dat zelfs zijn eigen personeel niet met de tankpas van het bedrijf mogen tanken, dit wil hij ten aller tijde zelf doen maar dan niet meer dan €30,-, hierdoor dreigen werknemers soms zonder brandstof komen te staan en daarom maar een fiets achterin mee hebben.
Mijn vraag zijn er meer mensen die ervaring hebben met deze?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bouwbedrijf Joris F. Te Sint annaparochie
Re: Bouwbedrijf Joris F. Te Sint annaparochie
De crisis maakt dat we zuinig moeten zijn en creatief worden. mijn personeel mag ook niet zelf meer tanken. Met 30 euro kun je trouwens ver komen.
Ik ken het bedrijf trouwens niet maar de werkwijze komt vaker voor.
Ik ken het bedrijf trouwens niet maar de werkwijze komt vaker voor.
Tss wat een baas. Ik moet er niet aan denken om de tank halfvol te hebben. Komt lekker uit in de storingsdienst.Fryslân schreef:Ik ben zelfstandiger en heb nu enkele klussen voor dit bedrijf gedaan.
Nu is het zo dat deze het niet nodig vind zijn facturen te betalen maar wel eisen stelt dat werk snel af moet. Zo heb ik halverwege het werk de klus stop gezet omdat Dhr. Het voorschot niet betaalde wat hij wel zou doen zoals overeengekomen. Zegt hij" ik neem aan dat het werk wel klaar komt deze week? "
Dhr. Heeft elke keer een andere smoes" ja is over gemaakt" , "word deze week betaald" , " ik heb het al enkele keren overgeboekt maar krijg het weer terug" en ik moet nog even wat na kijken
Ook weet ik dat zelfs zijn eigen personeel niet met de tankpas van het bedrijf mogen tanken, dit wil hij ten aller tijde zelf doen maar dan niet meer dan €30,-, hierdoor dreigen werknemers soms zonder brandstof komen te staan en daarom maar een fiets achterin mee hebben.
Mijn vraag zijn er meer mensen die ervaring hebben met deze?
Beste fryslan,
is je rekening inmiddels betaald? Ik hoop het van harte! Ikzelf ga ervan uit dat hij betrouwbaar is. Misschien toch ten onrechte?
is je rekening inmiddels betaald? Ik hoop het van harte! Ikzelf ga ervan uit dat hij betrouwbaar is. Misschien toch ten onrechte?
Waarom ga je daarvan uit?hennk schreef:Beste fryslan,
Ik ga er vooralsnog vanuit dat ie betrouwbaar is omdat ik hem ken