Dag medewachters van bouwproject Hiphaagdijk.
Vanwege de slechte communicatie van onze projectontwikkelaar "Pakhuys vastgoed" en uitvoerder "Wijnenbouw" zitten wij vol frustraties.
Hebben jullie ook veel problemen met spontane bouwveranderingen, ondefinieerbare meerwerk en offertes,onduidelijkheid over open dagen en oplevering gecombineerd met geen of slechte communicatie?
Laten we deze topic gebruiken om hier ons hart te luchten.
LET OP! Deze topic NIET gebruiken voor organisatorische onderwerpen. Deze moeten we gestructureerd houden en gebeurt via de mail met contactpersoon: Martijn&Marjolein. Veel plezier!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bouwproject "Hiphaagdijk": slechte communicatie met klant.
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 28 okt 2010 14:48
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 28 okt 2010 14:48
Re: Bouwproject "Hiphaagdijk": slechte communicatie met klant.
Onderstaand de laatste email die wij gestuurd hebben naar de ontwikkelaar en uitvoerder. Deze mail is elke week gestuurd... na 3 weken... totaal geen reactie.
Geachte heer van den Broek/Balemans,
Opnieuw constateren wij dat er slecht gecommuniceerd wordt met de klanten van het
bouwproject Hiphaagdijk.
In de laatse nieuwsbrief die wij begin dit jaar mochten ontvangen werden wij op de hoogte
gebracht dat door mede van de strenge winter de bouw een vertaging heeft opgelopen van
een maand. De geschatte oplevermaand werdt vooralsnog gehouden op oktober.
Nu is het reeds half oktober en hebben wij nog niet eens de gelegenheid gehad om voor het
eerst in ons appartement rond te kijken, laat staan enige duidelijkheid omtrent de oplevering.
Na eigen initiativiteit hebben wij ons in september aangemeld op de bouwplaats. Hier werdt
ons vriendelijk verteld om op de daarvoor gelegen open dagen terug te komen.
De open dag zou plaatsvinden op 8 oktober, helaas heeft deze dag nog niet plaatsgevonden.
Wij hebben meerdere keren contact opgenomen met uw samenwerkende bouwbedrijf
Wijnen Bouw om enige duidelijkheid te krijgen over enige datum van een open dag,
eventuele vertragingen en geschatte opleverdatum. Helaas konden zij daar geen antwoord
op geven.
Na anderhalf jaar nog nooit het appartement gezien te hebben en slecht of niet geïnformeerd
te worden over wijzigingen in het appartement (de interne trap), meerwerk, offertes, open dagen
en opleverdatum, zorgt ervoor dat wij steeds minder positief zijn over dit project en de toegepaste
aanpak.
Vertragingen hebben vaak een duidelijke reden die een klant best kan waarderen, maar slechte
communicatie en zelfs het vermijden om antwoord te geven op gestelde vragen is in ons ogen
schandalig.
Wij verwachten nu dan ook eens een keer duidelijkheid naar de klanten toe en vragen via deze weg
antwoord te geven op de gestelde vragen.
Met vriendelijke groet,
Martijn en Marjolein
bouwnummer 38
Geachte heer van den Broek/Balemans,
Opnieuw constateren wij dat er slecht gecommuniceerd wordt met de klanten van het
bouwproject Hiphaagdijk.
In de laatse nieuwsbrief die wij begin dit jaar mochten ontvangen werden wij op de hoogte
gebracht dat door mede van de strenge winter de bouw een vertaging heeft opgelopen van
een maand. De geschatte oplevermaand werdt vooralsnog gehouden op oktober.
Nu is het reeds half oktober en hebben wij nog niet eens de gelegenheid gehad om voor het
eerst in ons appartement rond te kijken, laat staan enige duidelijkheid omtrent de oplevering.
Na eigen initiativiteit hebben wij ons in september aangemeld op de bouwplaats. Hier werdt
ons vriendelijk verteld om op de daarvoor gelegen open dagen terug te komen.
De open dag zou plaatsvinden op 8 oktober, helaas heeft deze dag nog niet plaatsgevonden.
Wij hebben meerdere keren contact opgenomen met uw samenwerkende bouwbedrijf
Wijnen Bouw om enige duidelijkheid te krijgen over enige datum van een open dag,
eventuele vertragingen en geschatte opleverdatum. Helaas konden zij daar geen antwoord
op geven.
Na anderhalf jaar nog nooit het appartement gezien te hebben en slecht of niet geïnformeerd
te worden over wijzigingen in het appartement (de interne trap), meerwerk, offertes, open dagen
en opleverdatum, zorgt ervoor dat wij steeds minder positief zijn over dit project en de toegepaste
aanpak.
Vertragingen hebben vaak een duidelijke reden die een klant best kan waarderen, maar slechte
communicatie en zelfs het vermijden om antwoord te geven op gestelde vragen is in ons ogen
schandalig.
Wij verwachten nu dan ook eens een keer duidelijkheid naar de klanten toe en vragen via deze weg
antwoord te geven op de gestelde vragen.
Met vriendelijke groet,
Martijn en Marjolein
bouwnummer 38