LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Chimney Sweep
-
Chimney Sweep
Op vrijdag 28 jan. kwam er een man met opvallend veel tatoos aan de deur.Hij was van Chimney Sweep uit Engelen en wilde de dakgoten voor en achter voor maar 15 euro schoonmaken.Omdat mijn man hoogtevrees heeft en ik niet op de ladder klim, dacht ik: laten we dat maar doen.Naam adres en telnr werden genoteerd en ik kon een tijd noemen waarop ze de volgende dag, zaterdag 29 jan. konden komen.Tussen 11.00 en 12.00 uur zouden ze er zijn.Maar er is niemand geweest.Ben er de hele dag voor thuis gebleven.Als ik het telnr bel dat op de gekregen folder staat, krijg ik geen gehoor.Heb een bericht ingesproken maar ook daarop komt geen reactie.Zijn er meer mensen met slechte ervaringen met dit bedrijf?
-
Re: Chimney Sweep
Ik zou zeggen dat je geluk hebt gehad.
De praktijk van deze goedkope "gotenreinigers" is dat ze allerlei mankementen aan de goot of het dak vinden, die dan voor vele honderden Euro's gerepareerd moeten worden.
Hier heeft Radar in een uitzending met de verborgen camera al eens aandacht aan besteed.
En, helaas, de bedrijven zitten veelal in de buurt van 's-Hertogenbosch.
Mochten ze alsnog komen, kunt U het beste aangeven dat U niet wilt dat ze bij U werkzaamheden verrichten.
De praktijk van deze goedkope "gotenreinigers" is dat ze allerlei mankementen aan de goot of het dak vinden, die dan voor vele honderden Euro's gerepareerd moeten worden.
Hier heeft Radar in een uitzending met de verborgen camera al eens aandacht aan besteed.
En, helaas, de bedrijven zitten veelal in de buurt van 's-Hertogenbosch.
Mochten ze alsnog komen, kunt U het beste aangeven dat U niet wilt dat ze bij U werkzaamheden verrichten.