Hallo,
van mijn aannemer heb ik een Remeha-Avanta combiketel gehad, hij is alleen gestopt met het werk in mijn huis. Alle leidingen liggen klaar, maar de ketel moet nog aangesloten worden en in werking gesteld. Nu bel ik met allerlei bedrijven en niemand wil dat doen, omdat ze geen verantwoording willen nemen voor het werk van een ander... Wat nu? Ik kan 'm moeilijk zelf gaan ophangen...
Ik wil ook graag een erkend installateur ivm veiligheid, maar ook een onderhoudscontract.. Vind het bijna kafkaiaans..
Hoop dat er iemand een goed advies heeft. Nuon al gesproken, zij doen het ook niet (met Feenstra)
Groet Eva
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] CV-ketel al in huis, maar niemand wil m installeren!
Re: CV-ketel al in huis, maar niemand wil m installeren!
Probeer deze eens.
en wat is de reden dan dat hij gestopt is met t installeren???
-
inderdaad een aannemer die zomaar een ketel weggeeft.
is die aannemer van het prijzenpaleis.
Misschien zelf een ketel gekocht bij warmte service of op marktplaats.
zo ga je ergens een negatieve inhoud aan geven terwijl dit niet van toepassing is.
is die aannemer van het prijzenpaleis.
Misschien zelf een ketel gekocht bij warmte service of op marktplaats.
zo ga je ergens een negatieve inhoud aan geven terwijl dit niet van toepassing is.
Snap de installateurs ook wel. Ten eerste is het bouwvak en is de kans dat ze nu een klus aannemen gering en bovendien vraag je naar een servicecontract maar waarop? het reeds aangelegde deel is minimaal even belangrijk als de Ketel, je kunt van een een installateur niet meer verwachten dan dat hij de ketel ophangt en in werking stelt (fluitje van een cent) alles wat er vanaf dat moment gebeurd hangt af van de werking van de ketel (verantwoordelijkheid van de leverancier) en de juiste installatie van het leidingwerk (verantwoordelijkheid van de aannemer/u).
Enige oplossing is het zoeken van een installateur die de boel afmaakt en test. vervolgens al naar gelang het resultaat nieuwe afspraken maakt over de keuring en de mogelijk noodzakelijke herstelwerkzaamheden (uw kosten) en vervolgens als alles in orde is en goed funktioneert kijken wie u een servicecontract aan wil bieden.
Enige oplossing is het zoeken van een installateur die de boel afmaakt en test. vervolgens al naar gelang het resultaat nieuwe afspraken maakt over de keuring en de mogelijk noodzakelijke herstelwerkzaamheden (uw kosten) en vervolgens als alles in orde is en goed funktioneert kijken wie u een servicecontract aan wil bieden.
Een kennis van mij is CV monteur en die vertelde mij eens dat een CV plaatsen de krenten in de pap zijn (met leveren natuurlijk). Als je een ondehouds contract hebt bij bijvoorbeeld bedrijf A en je laat je CV plaatsen bij bedrijf B worden ze daar niet echt gelukkig van.
Ik vermoed dat het ergens in die hoek zit.
Ik vermoed dat het ergens in die hoek zit.
dat dr iets niet klopt in t verhaal van TS is wel duidelijk.