LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] CV ketelvervangen door Perfectiewarmte of Energiewacht

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
bartbartels

CV ketelvervangen door Perfectiewarmte of Energiewacht

Ongelezen bericht door bartbartels »

Beste lezers ik wil jullie toch even warschuwen voor het volgende:

ENERGIEWACHT (essent) is op de belazer toer, mijn dochter laat een ketel zeten door hun en een collega laat dezeldfde door PERFECTIEWARMTE zetten die daar vele malen goedkoper is en geplaats werd door dezelfde mensen.

Na enig onderzoek en navraag blijkt dat Energiewacht met overname van knoeibedrijfje Perfectiewarmte dit als een goedkopere merknaam in de markt wil zetten. Natuurijk is er altijd wel iemand te vinden die meer weet en ja, het commentaar is dat Perfectiewarmte goedkoper kan zijn omdat ze geen advies geven en met goedkopere monteurs werken (zijn deze dan wel gecwalificeerd????).

Dus mensen pas op laat geen ketel door ENERGIEWACHT of EWACHT zetten je betaald te veel.

Google eens op Perfectiewarmte dan kom je wel erg vreemde zaken tegen tot bedreiging aan toe. Kortom er zit een vies luchtje aan.

Bart Bartels
Amstelveen

puma73

Re: CV ketelvervangen door Perfectiewarmte of Energiewacht

Ongelezen bericht door puma73 »

bericht gemeld als spam, gisteren ook al diverse topics vervuild met dezelfde spam

bartbartels

Ongelezen bericht door bartbartels »

puma73 schreef:bericht gemeld als spam, gisteren ook al diverse topics vervuild met dezelfde spam
Dit is geen spam gisteren heb ik ook al gemeld dat ik de berichten fout geplaatst had.

puma73

Ongelezen bericht door puma73 »

die zijn niet voor niks allemaal verwijderd, dus begin je maar opnieuw??

Gesloten