LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] CV Techniek Zoetermeer
CV Techniek Zoetermeer
Wij hebben een onderhoudscontract bij CV techniek. Er wordt tijdens een onderhoudsbeurt geconstateerd dat er een reparatie moet worden uitgevoerd. Hierbij wordt het gasblok vervangen voor 205,- euro inclusief arbeidsloon. Het gasblok blijkt achter helemaal niet defect en de reparatie is onnodig uitgevoerd. Wanneer het gasblok teruggezet wordt en deze gewoon blijkt te werken wil CV Techniek Zoetermeer niet meewerken aan het terugbetalen van het geld. Laten niks van zich horen en blijken een onbetrouwbare onderhouds partner.
Wij geven CV Techniek nu al twee weken de kans om het op een normale manier op te lossen maar CV Techniek weigert commentaar of medewerking. Wat kunnen wij hier tegen doen?
Wij geven CV Techniek nu al twee weken de kans om het op een normale manier op te lossen maar CV Techniek weigert commentaar of medewerking. Wat kunnen wij hier tegen doen?
Re: CV Techniek Zoetermeer
Het gasblok blijkt achter helemaal niet defect en de reparatie is onnodig uitgevoerd.
Wie heeft geconstateerd dat het gasblok niet defect is?
Wie heeft geconstateerd dat het gasblok niet defect is?
Ter verduidelijking, voor de onderhoudsbeurt was er niks aan de hand. Na de onderhoudsbeurt was de branderautomaat defect en had deze volgens de monteur kortsluiting veroorzaakt in het gasblok waardoor deze ook defect was.pima schreef:Wie heeft geconstateerd dat het gasblok niet defect is?
Het defecte gasblok laten beoordelen door iemand die verstand heeft van cv ketels en die heeft geconstateerd dat het gasblok helemaal niet defect is, en om dit te bewijzen wil hij het gasblok terugplaatsen. Na het terugplaatsen blijkt het oude gasblok gewoon te werken. De opmerking dat het gasblok last heeft gehad van kortsluiting lijkt deze persoon ook erg sterk.
CV Techniek is hiervan op de hoogte gesteld en die wilde het gasblok vervangen, maar ons wel laten betalen voor de uren die hier aan gespendeerd worden. Dus ook de uren voor het onnodig vervangen, en de uren voor het weer terugplaatsen.
Wij hebben voorgesteld het arbeidsloon te delen, maar CV Techniek Zoetermeer reageert niet meer. Niet eens een telefoontje met excuses over de onnodige reparatie.
De opmerking dat het gasblok last heeft gehad van kortsluiting lijkt deze persoon ook erg sterk.
Waarom laat je deze persoon de onderhoudsbeurt niet uitvoeren?
Waarom laat je deze persoon de onderhoudsbeurt niet uitvoeren?
Wellicht dat ik dat vanaf nu ook laat doen, maar ik zit inmiddels wel met twee goed werkende gasblokken en wil graag mijn geld terug voor het gasblok en de onnodig verbruikte uren aan arbeidsloon.pima schreef: Waarom laat je deze persoon de onderhoudsbeurt niet uitvoeren?
-
Ik zit ook met dit probleem.
Mijn ketel is 2 en een half jaar oud, geen garantie meer maar wel een nieuw gasblok.
Ik heb deze echter geweigerd en ook geen toestemming gegeven om deze er in te laten zetten.
Steeds als ik de resetknop indruk doet de ketel het weer een dag of vier.
De monteur is nu boos omdat hij nu met dat gasblok zit en reageerd niet meer.
2 Maanden geleden heb ik een onderhoud-contrakt afgesloten van €82,50 per jaar (de eerste 2 jaar waren garantie) en is toen helemaal nagekeken.
Kan iemand mij vertellen hoe ik kan weten, of ik ergens aan kan zien, of ik een nieuw gasblok nodig heb??
De ketel is een BOSCH.
Groet Heleen van Gemert
Mijn ketel is 2 en een half jaar oud, geen garantie meer maar wel een nieuw gasblok.
Ik heb deze echter geweigerd en ook geen toestemming gegeven om deze er in te laten zetten.
2 Maanden geleden heb ik een onderhoud-contrakt afgesloten van €82,50 per jaar (de eerste 2 jaar waren garantie) en is toen helemaal nagekeken.
Kan iemand mij vertellen hoe ik kan weten, of ik ergens aan kan zien, of ik een nieuw gasblok nodig heb??
De ketel is een BOSCH.
Groet Heleen van Gemert
Zodra de ketel er mee ophoudt. Je bent blijkbaar een leek, laat een vakman datgene doen wat nodig is en ga niet zelf zitten rommelen met het gasgedeelte van je ketel.heleenvangemert schreef:Ik zit ook met dit probleem.
De ketel is een BOSCH.
Groet Heleen van Gemert
-
Natuurlijk ben ik een leek, daarom wil ik ook graag van iemand weten of een nieuw gasblok wel nodig is.
We zijn nu een week verder en de ketel doet het nog steeds.
Een troost, als je zo eigenwijs bezig blijft stopt de ketel vanzelf , meestal op een onplezierig moment en zal de expert er toch dat nieuwe gasblok inzetten en nog wat extra dingen vinden ter compensatie.heleenvangemert schreef:Natuurlijk ben ik een leek, daarom wil ik ook graag van iemand weten of een nieuw gasblok wel nodig is.
Ach het valt bij jullie nog mee ik heb 3 jaar geleden een complete warmtepomp instalatie gekocht bij CV Techniek Zoetermeer en vanaf het begin al problemen dat deze niet goed werkt , na veel E-mailen en Telefoneren wordt aangegeven dat hij de Koning is in warmtepomp instalaties en dat wij er niets van begrijpen .
Ik heb een ander bedrijf ingeschakeld via Danfoss de leverancier van de pompen en nu blijk dat het volgende mis is Leidingwerk te krap / pomp te klein / 1 Koelmodule en 1x 200 Liter buffervat niet geleverd en gemonteerd.
Hierover heb ik CV techniek Zoetermeer aangesproken , het antwoord was als volgt ik ben de koning en u begrijp het niet , even een krachtige pomp ertussen op uw kosten ,dit heb ik niet gedaan.
Hierna heb ik het andere bedrijf opdracht gegeven om alle leidingwerk te vernieuwen incl pompen en de koelmodule en Buffervat Kosten bijna Euro 20.000,00
Vooraf heb ik nog even bij CV Techniek Zoetermeer extra nagevraagd hoe diep zij de 12 stuks gesloten bronnen gemaakt hebben , dit hebben zij per E-Mail bevestigd 70 Meter diepte per bron.
Nadat het andere bedrijf intern alles gereed had Mei 2013 zijn wij gaan proefdraaien dit ging niet goed de tempratuur knalde naar beneden en dit moest een bron probleem zijn.
Wederom CV Techniek Zoetermeer gebeld met de mededeling dat de bronnen waarschijnlijk te kort zijn antwoord dit kan niet wij hebben de bronnen zelf geboord dus die zijn OK , en klaar .
Ik heb wederom het andere bedrijf opdracht gegeven om 6 bronnen op te graven , slangen doorzagen en meten resultaat 1 Bron 24 meter 1 bron 30 meter 2 bronnen 28 meter 1 bron 38 meter 1 bron 37,5 meter dus overduidelijk te kort .
Het ergste is dat ik constant het tegendeel aan het bewijzen ben .
Ik heb dit gemeld aan CV Techniek Zoetermeer en hij is komen kijken , nadat hij het zelf heeft gezien heeft hij het schoorvoetend toegegeven dat hij dit niet heeft geweten en dat zijn personeel dit heeft gedaan ?????????????? ja ja.
De oplossing vanaf zijn zijde was ik wil 1 bronnetje bijboren en dan is het goed , en de rest zijn mijn kosten .
Ik heb er een advocaat opgezet de oplichter.
12-09-2013 is het andere bedrijf begonnen met het boren van 9 nieuwe bronnen en dan moet de instalatie eindelijk goed gaan draaien Kosten nogmaals Euro 20.000,00
Wordt vervolgd.
Ik heb een ander bedrijf ingeschakeld via Danfoss de leverancier van de pompen en nu blijk dat het volgende mis is Leidingwerk te krap / pomp te klein / 1 Koelmodule en 1x 200 Liter buffervat niet geleverd en gemonteerd.
Hierover heb ik CV techniek Zoetermeer aangesproken , het antwoord was als volgt ik ben de koning en u begrijp het niet , even een krachtige pomp ertussen op uw kosten ,dit heb ik niet gedaan.
Hierna heb ik het andere bedrijf opdracht gegeven om alle leidingwerk te vernieuwen incl pompen en de koelmodule en Buffervat Kosten bijna Euro 20.000,00
Vooraf heb ik nog even bij CV Techniek Zoetermeer extra nagevraagd hoe diep zij de 12 stuks gesloten bronnen gemaakt hebben , dit hebben zij per E-Mail bevestigd 70 Meter diepte per bron.
Nadat het andere bedrijf intern alles gereed had Mei 2013 zijn wij gaan proefdraaien dit ging niet goed de tempratuur knalde naar beneden en dit moest een bron probleem zijn.
Wederom CV Techniek Zoetermeer gebeld met de mededeling dat de bronnen waarschijnlijk te kort zijn antwoord dit kan niet wij hebben de bronnen zelf geboord dus die zijn OK , en klaar .
Ik heb wederom het andere bedrijf opdracht gegeven om 6 bronnen op te graven , slangen doorzagen en meten resultaat 1 Bron 24 meter 1 bron 30 meter 2 bronnen 28 meter 1 bron 38 meter 1 bron 37,5 meter dus overduidelijk te kort .
Het ergste is dat ik constant het tegendeel aan het bewijzen ben .
Ik heb dit gemeld aan CV Techniek Zoetermeer en hij is komen kijken , nadat hij het zelf heeft gezien heeft hij het schoorvoetend toegegeven dat hij dit niet heeft geweten en dat zijn personeel dit heeft gedaan ?????????????? ja ja.
De oplossing vanaf zijn zijde was ik wil 1 bronnetje bijboren en dan is het goed , en de rest zijn mijn kosten .
Ik heb er een advocaat opgezet de oplichter.
12-09-2013 is het andere bedrijf begonnen met het boren van 9 nieuwe bronnen en dan moet de instalatie eindelijk goed gaan draaien Kosten nogmaals Euro 20.000,00
Wordt vervolgd.