LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Douche Concurrent

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
kenan010

Douche Concurrent

Ongelezen bericht door kenan010 »

Ik ben opzoek naar een stoomcabine en ik wil me badkamer gelijk wil laten renoveren.

heeft iemand hier ervaring met dit bedrijf???

ughje

Re: Douche Concurrent

Ongelezen bericht door ughje »

wel goede service maar de produkten weet zo niet, of lijkt dat ik gewoon dikke pech heb. op 1 cabine 2x terug geweest en kom steeds meer fabrikage fouten tegen..

ben nu aan het afwachten wat voor antwoord ik terug krijg op alle fouten wat ik gevonden heb met 1cabine.

kenan010

Ongelezen bericht door kenan010 »

Ik heb geen ervaring met douche-concurrent wel een soort gelijke douche stoomcabine van Technoline.

Kwaliteit van de douche stoomcabine zeer goed ( stoomcabine 120x90 ) gekocht.

Dacht dat het de Ultra Celestina line XL was.

mvg

kenan
Laatst gewijzigd door kenan010 op 16 apr 2012 13:11, 1 keer totaal gewijzigd.

Krista1980

Ongelezen bericht door Krista1980 »

Na veel online zoeken waren we bij www.douche-concurrent.nl uitgekomen vanwege het grote aanbod en de scherpe prijzen.
Een aantal dagen later kwamen wij er echter achter dat we per ongelijk een verkeerd (kleiner) type bad hadden besteld, bij navraag bleek tot onze grote schrik het bad al onderweg te zijn waardoor de bestelling eigenlijk niet meer gecanceld kon worden.

Door de geweldige inzet van douche concurrent krijgen we nu alsnog het juiste bad opgestuurd en kunnen wij de badkamer afbouwen zoals gepland.

devries010

Ongelezen bericht door devries010 »

"Goed gevoel" Wij hebben 3 maanden geleden onze whirlpool en stoom/douche cabine bij douche concurrent gegekocht.Inmiddels genieten we 2 maanden van onze nieuwe badkamer en ik moet zeggen ondanks de scherpe prijzen van doucheconcurrent zijn we erg blij met de whirpool en stoom/cabine bij installatie van de whirlpool hebben wij per ongeluk de afdek dopjes weggegooit en naar de service dienst gebeld en eerlijk gezegt dat het waarschijn verdwenen samen met het afval..geen punt volgende dag per post 6 nieuwe dopjes gratis.kijk dat geeft ons een goed gevoel

latoya5314

Ongelezen bericht door latoya5314 »

Beste kenan, ik heb geen ervaring met hun stoomcabines wel heb ik ervaring met hun badkamermeubels.

En ik moet zeggen hun badkamermeubels zijn zeer scherp van prijs als je alles meerekend wat je hiervoor krijg. Aangezien ik een complete badkamermeubel-set heb gekocht voor slechts € 499,- Kwalitatief zeer goed MDF materiaal en een keramische bak.

Dus mocht je het overwegen dat een badkamermeubel wilt zou ik je adviseren om daar eens te gaan kijken.

groetjes La Toya

Bergen Op Zoom

berina

Ongelezen bericht door berina »

Hoi met Berina,

Ik heb een hele mooie Douchecabine besteld via de website. Douchecabine is op tijd geleverd, en ook nog helemaal tot aan de badkamer terwijl er duidelijk was vermeld tot aan de 1e deur bezorgen. Ik was alleen thuis en hiermee hebben ze mij prima geholpen. Douchecabine staat opgesteld en ziet er heel mooi en strak uit. Kortom goede service, mooie producten en zeer klantvriendelijk.

hogenboom010

Ongelezen bericht door hogenboom010 »

Beste mensen, ik wil bij deze mijn ervaring met douche concurrent met jullie delen....

Ik heb sinds in februari 2011 een stoomcabine dream diamond gekocht.... Dit omdat ik onverwachts in mijn badkamer lekkage had en mijn oude aan vervanging toe was.

Mijn zoektocht naar een stoomcabine begon via marktplaats ik was op zoek naar toch iets wat binnen mijn budget viel en kwam uit eindelijk uit bij douche concurrent.

In eerste instantie wou ik gewoon een normale stoomcabine met de zelfde afmetingen van mijn oude cabine. Maar hoewel ik ook een oud bad had wat ook eigenlijk niet meer om aan te zien was zat ik toch te twijfelen om ook dat te vernieuwen.

Toen is mij aangeraden om een 3 in 1 combinatie te nemen dit bespaarde mij niet alleen ruimte maar tevens hoefde ik minder diep me hand in de portemonnee te stoppen.

Aangezien ik zelf niet echt technisch ben aangelegd had ik gevraagd of het mogelijk was dat men het kon plaatsen. Toen heeft men mij in contact gebracht met de aannemer waarmee men samenwerkte.

Hij voorzag mij ruimschoots van de voorzieningen die ik zelf moest treffen voordat hij de installatie kon beginnen. De communicatie was weliswaar via douche concurrent maar verliep gelukkig heel flexibel.

De installatie zelf duurde een half dagdeel en alles werd keurig opgeruimd nadat men klaar was.
( het waren gelukkig geen beunhazen die alles voor je achter laten liggen om de troep nog zelf op te ruimen )

Wat betreft de douche/stoomcabine kan ik niet anders zeggen dat ik tot de dag van vandaag nog zeer blij ben met mijn aanschaf van de dream diamond. En zal dit bedrijf dus zeker ook aanraden aan mijn kennissen en familie leden.

Ik hoop dat jullie wat hadden aan mijn verhaal voor vragen of foto's van mijn badkamer geef een gil en ik stuur ze naar je toe.

Mvg,

Denis Hogenboom

joy21

Ongelezen bericht door joy21 »

hallo iedereen
de douche concurent is echt een slechte zaak

wij hebben daar 3maanden geleden de dream diamand gekocht
1st moesten we een aanbetaling doen anders moesten we hem binnen 2 weken weg halen
na 4 weken hadden we gebelt dat we hem konden ophalen werden we 1 dag van te voren gebelt dat dat niet kon want ze hadden nog geen nieuwe ( dus loodgieter en auto voor nix gehuurt)
na een aantal weken konden we hem eidelijk ophalen bleek dat die niet compleet was
weer daar heen de rest halen
uiteindelijk hadden we hem zo goed als in elkaar gingen we hem testen deed het warm het niet en bleef die na druppelen zijn ongv een week bezig geweest met kijken wat het was( in de tussen tijd zag ik op al het zilver verweer komen terwijl hij nog niet werd gebruik belachelijk) toen wisten we eindelijk wat het was wij terug ging 100 euro kosten vond ik heel duur dus terug naar huis week later weer terug met het hele paneel en liet het probleem zien ging het 250 euro kosten geen garantie geen hulp helemaal nix

nou ben ik 3 maanden verder met een bad die het nog steeds niet doet echt te belachelijk voor worden

ik koop hier nooit meer wat en zal ook niemand adviseren dit te doen

Jasmin22

Ongelezen bericht door Jasmin22 »

Hé joy21,

Dat is toevallig! Ik heb ook een dream diamant gekocht bij de Douche concurrent te Schiedam. Na 2 maanden doet hij het ook nog niet. De keuzeknop die ervoor zorgt dat je kan kiezen tussen douche, bad, stralen etc is mijns inziens kapot. Als ik hem aansluit en de cv daarna weer bijzet, stopt de douche, cq bad, cq stralen, cq stortdouche niet. Ik terug naar de winkel, kost me ook 250 euro!!!!! Ik heb toch Frabrieksgarantie??? Althans dat dacht ik..... Nou niet dus, volgens hun... Ze zijn zelf de Fabriek, en dus geen garantie!!!! Dat terwijl de EU gewoon regelgeving heeft over dit soort dingen, echt bizar.... Volgens hun is het ook niet de zg. keuzeknop, maar de thermostaat... Helaas, zowel concurrenten van de douche concurrent en loodgieters ontkennen dit.... Ik dus weer terug. Nee, mevrouwtje, het is gewoon de thermostaat... En op de vraag wat zo'n keuze knop dan kost was hun antwoord: 99 euro mevrouw! En als ik hem ergens anders haal is het maar 32,50 euro!
Ik denk dat ik eens de consumentenbond aan ga schrijven of CBW. Even vragen hoe het zit met die fabrieksgarantie... Volgens mij is dat gewoon minimaal een jaar... Nu ben ik al 2 maanden in de weer zonder enig resultaat.... Wel irritant, ik heb dat ding gekocht ivm lichaam... Ik heb regelmatig een bad nodig voor mijn spieren... Of de stoomcabine... Helaas, tot op heden doet hij het niet.
En ik heb er geen goed gevoel over dat dit nog opgelost wordt voordat het zomer wordt....

Ik ben het dus helemaal met je eens: Koop nooit wat bij de Douche concurrent... Een douche met bad en stoomcabine die het niet doet....
Ik weet niet of jij er last van hebt, maar de kranen en al het 'chroom' verkleurde al na een week, zonder hem überhaupt gebruikt te hebben.... Hij slijt zelfs zonder hem te gebruiken!!! Haha, apart.

Jasmin22

niekduc750

Ongelezen bericht door niekduc750 »

Jasmin22 schreef:douche stoomcabine van Technoline
hallo jasmin
ik was blij jou verhaal te lezen , want was vandaag bij die zaak om ook zo n douche cabine te kopen
maar als het chroom er af valt enz dan ben ik er nu al klaar mee. Chinese rommel
trouwens als dank voor jouw tip geef ik jou een tip.
Je kunt hen gewoon aansprakelijk stellen hoor in het kader van nederlands klantenrecht
de wetgeving is daar heel duidelijk in .
aangetekend schrijven versturen naar die zaak met een termijn om e.e.a op te lossen.
en indien ze daar nog geen gehoor aan geven , laatste maal weer aangetekend schrijven.
Gevolgd door een rechtzaak.
als je meer wilt weten laat maar je gegevens achter hier
gr niek

pinnoes

Ongelezen bericht door pinnoes »

hi jasmin22

waar kan je deze keuzeknop kopen voor 32,50. want de mijne heeft het ook begeven, terwijl op de garantie staat dat je 2 jaar fabrieks garantie hebt?
En op de vraag wat zo'n keuze knop dan kost was hun antwoord: 99 euro mevrouw! En als ik hem ergens anders haal is het maar 32,50 euro!
bedankt
P

Els_lagerhorst

Ongelezen bericht door Els_lagerhorst »

Beste Joy,

Wij hebben 2 maanden geleden de stoomcabine dream diamond gekocht.

Een mooi product met veel functies en uiteraard juist gekocht vanwege het feit dat het een whirlpool en douche stoomcabine in één was. Maar uiteraard hadden wij jou verhaal gezien op trosradar en hebben de douche concurrent mee geconfronteerd omdat wij geen bagger product willen uiteraard !

Maar wat wij hier kregen te horen was dat u niet het hele verhaal verteld. U heeft voor de goede orde een showroom model gekocht die 5 jaar oud was en deze voor een koopje heeft gekregen en is er bij aanschaf tegen u verteld dat u het product kunt krijgen maar dat hier geen garantie op werd gegeven omdat het al een 5 jaar oud product was.

En dan vind ik het persoonlijk niet fair als u uit eindelijk er zelf voor kiest om een product zonder garantie te nemen voor minder dan de helft van de prijs om dan te zeggen dat u geen garantie wordt verleend. Terwijl u uiteindelijk zelfs de kraan kosteloos heeft toegestuurd gekregen wat ik heb begrepen omdat ze toch u wouden helpen. Maar goed dit wou ik wel eff gezegt hebben want een verhaal heeft toch 2 kanten zo te zien.

Maar goed ik heb zelf het product nu 2 maanden in gebruik en heb dit laten installeren door het installatiebedrijf btr. En moet zeggen dat ik hier een positieve ervaring aan heb overgehouden.

Zo kwamen ze keurig in de ochtend deden wat bereidingen en gingen direct aan de slag.
Het was geeneens 14:00 en men was al klaar met de installatie. Het installatie bedrijf ruimde alles op en nam nog even de tijd om alles te demonstreren. Na 1 dag hierna te hebben gewacht kon ik er eindelijk gebruik van maken, en uiteraard was het niet ik maar mijn kinderen die als eerste hier gebruik van wilden maken. Het bad laten vollopen en de whirlpool aangezet met de muziek van het zandkasteel op de achtergrond hebben mijn kinderen zich toch al gauw een uur lang vermaakt. Als dat geen goede test is weet ik het ook niet meer. Uiteraard die avond zelf ook gebruik kunnen maken van de douche functies kan niets anders zeggen dan dat het voldeed aan mijn verwachtingen. Alleen vond ik de voetmassage een overbodige functie waar ik denk ik weinig van gebruik zal gaan maken. De stoomfunctie is lekker mits je er wel een geurblok in doe want zonder is het af te raden dan krijg je de geur van plastic te ruiken aangezien de stoom door de dispenser gaat. Maar goed uit eindelijk ben ik meer dan tevreden over mijn product en over hoe ik ben behandeld door douche concurrent.

Ondanks het wilde spookverhaal van joy en jasmin22 ben ik wel tevreden !

avdlinde

Ongelezen bericht door avdlinde »

Beste Allemaal,

Nu zie ik dat de laatste berichten uit begin 2014 zijn en zelfs uit 2013. Aan de mensen met positieve ervaringen heb ik een vraag: Zijn jullie nog steeds tevreden over de cabine?

Met vriendelijke groet!
Andrea

Gesloten