LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Douche Concurrent

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
kenan010

Douche Concurrent

Ongelezen bericht door kenan010 »

Ik ben opzoek naar een stoomcabine en ik wil me badkamer gelijk wil laten renoveren.

heeft iemand hier ervaring met dit bedrijf???

ughje

Re: Douche Concurrent

Ongelezen bericht door ughje »

wel goede service maar de produkten weet zo niet, of lijkt dat ik gewoon dikke pech heb. op 1 cabine 2x terug geweest en kom steeds meer fabrikage fouten tegen..

ben nu aan het afwachten wat voor antwoord ik terug krijg op alle fouten wat ik gevonden heb met 1cabine.

kenan010

Ongelezen bericht door kenan010 »

Ik heb geen ervaring met douche-concurrent wel een soort gelijke douche stoomcabine van Technoline.

Kwaliteit van de douche stoomcabine zeer goed ( stoomcabine 120x90 ) gekocht.

Dacht dat het de Ultra Celestina line XL was.

mvg

kenan
Laatst gewijzigd door kenan010 op 16 apr 2012 13:11, 1 keer totaal gewijzigd.

Krista1980

Ongelezen bericht door Krista1980 »

Na veel online zoeken waren we bij www.douche-concurrent.nl uitgekomen vanwege het grote aanbod en de scherpe prijzen.
Een aantal dagen later kwamen wij er echter achter dat we per ongelijk een verkeerd (kleiner) type bad hadden besteld, bij navraag bleek tot onze grote schrik het bad al onderweg te zijn waardoor de bestelling eigenlijk niet meer gecanceld kon worden.

Door de geweldige inzet van douche concurrent krijgen we nu alsnog het juiste bad opgestuurd en kunnen wij de badkamer afbouwen zoals gepland.

devries010

Ongelezen bericht door devries010 »