LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dromekozijnenverkoop/ JB Bouw uit Dalfsen

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
carmon

Dromekozijnenverkoop/ JB Bouw uit Dalfsen

Ongelezen bericht door carmon »

Zijn er meer mensen die kozijnen hebben besteld bij JB Bouw/ Dromekozijnenverkoop uit Dalfsen en deze nooit heeft gekregen? Ik heb 13-12-2011 kozijnen besteld bij dit bedrijf en 50% aanbetaald. De levertijd van 4-8 weken zou met 3 weken verlengd worden i.v.m. de feestdagen. Dus na 11 weken maar eens een mail gestuurd wanneer ik de kozijnen kon verwachten. Na een week afwachten maar eens gebeld. Ik zou worden teruggebeld. Weer een week later nog maar eens gemaild: weer geen enkele reactie. 3 dagen later weer gebeld en weer zou ik (nog dezelfde dag) worden teruggebeld. Toen dit na 2 dagen nog niet was gebeurd zelf maar weer gebeld. Zodra ik mijn naam noemde werd er opgehangen en vervolgens niet meer opgenomen. Dan maar dit bedrijf met een aagetekend schrijven in gebreke gesteld en gevraagd binnen 2 weken te reageren en binnen 3 weken te leveren. De brief is afgegeven, maar nog steeds krijg ik geen enkele reactie. Inmiddels (na de 3 weken) nogmaals een aangetekend schrijven gestuurd dat ik geen interesse meer heb in de kozijnen en verwacht dat hij binnen 2 weken reageert en mijn aanbetaling terugstort. Zijn er meer mensen die dit soort ervaringen hebbenn met dit bedrijf?

felicitas

Re: Dromekozijnenverkoop/ JB Bouw uit Dalfsen

Ongelezen bericht door felicitas »

Weer een bedrijf die pretendeert de goedkoopste te zijn, vaak te mooi om waar te zijn, denk als je niks meer hoor en ze reageren niet meer dat je snel maatregelen moet nemen en er een advocaat op zetten om je geld terug te eisen voordat je je geld nooi meer terug ziet.
Ze hadden toch op zijn minst je kunnen antwoorden wat er aan de hand was.

aadmar

Ongelezen bericht door aadmar »

Wij hebben ook kozijnen besteld bij jan blauw van drome kozijnen na 50 % aan betaling afijn het zelfde verhaal het kon het onze zijn maaaaar met een ver schil na 5 maanden van bellen mailen aan getekend schrijven zijn vandaag de kozijnen geleverd en ze zien er goed uit.
Hoop dat jullie ze ook hebben

gr zeeuwse meid

carmon

Hallo zeeuwse meid,

Ben blij voor jullie dat het na 5 maanden eindelijk gelukt is. Hij had me beloofd het geld terug te storten, maar sinds deze belofte half april en al weer vele mailtjes en een paar aangetekende brieven later heb ik het nog altijd niet terug. Mocht er komende week niet betaald zijn schakel ik toch maar een advocaat in. maar jullie hebben 5 maanden gebeld en gemaild? of 5 maanden geleden besteld? In het 1e geval is er dus nog hoop.....

mvg Carmon

carmon

Ik wens je veel succes met het kort geding. Ik heb hier al sinds half 2012 een uitspraak van de rechter dat hij alles moet terug betalen. Sindsdien is er een deurwaarder mee bezig om het geld te innen, maar helaas heeft hij al diverse beslagen lopen, dus wordt een kwestie van (Veel) geduld eer we het werkelijk gaan krijgen. Als het ooit zo ver komt.....helaas kunne we verder dus weinig meer doen dan zo veel mogelijk waarschuwen voor deze man
Laatst gewijzigd door carmon op 09 mei 2014 14:36, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten