LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] DTN Dakkapellen

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
rojes

DTN Dakkapellen

Ongelezen bericht door rojes »

Zijn er meerdere mensen die een slechte ervaring hebben met het bedrijf DTN dakkappellen uit Eibergen

kozijnklacht

Re: DTN Dakkapellen

Ongelezen bericht door kozijnklacht »

Alle mensen die op een een of andere manier gedupeert zijn door bedrijven die kunststofkozijnen verkopen of plaatsen , AUB stuur uw ervaringen per mail naar [email protected] . al uw klachten worden geregistreerd om zodoende een duidelijk overzicht te krijgen met welke bedrijven toekomstige kopers wel of niet in zee moeten gaan , begin mei word er een website gelanceerd waarop iedereen die kunststofkozijnen wil aanschaffen eerst kan informeren of desbetreffend bedrijf wel deugd om zodoende een hoop ellende te besparen .

gaarne uw klachten naar [email protected]

inverband met uw privacy worden alle klachten geheel discreet behandeld

monkie

Ongelezen bericht door monkie »

Hallo Rojes,

Ik las uw reactie vlak na het tekenen van een koopovereenkomst met deze firma en kreeg er een beetje een nare smaak bij. Maar niets is minder waar, deze firma krijgt van mij een dikke 9 (geen tien omdat de horren nog nageleverd moeten worden) Maar de bestelde dakkapel is keurig gemonteerd. Helaas duurde het allemaal wel wat langer doordat de gemeente hier moeilijk ging doen om de vergunning te verlenen. maar eind goed al goed het resultaat mag er zeker zijn!!

rojes

Ongelezen bericht door rojes »

Wij hadden na het monteren van de kapel de gipsplaten van het plafond er afgehaald en toen bleek er allemaal vocht te zitten tussen het dak en het afwerkplafond. De schimmel zat er al op. Hij heeft na veel gezeur de dakbedekking en isolatie van het dak aangepast. Je hebt blijkbaar verschillende soorten isolatie. Alles heeft al met al een half jaar geduurd. Ik moet eerlijk zijn hij ziet er van buiten geweldig uit (op een klein puntje na) en van binnen is hij nou ook goed. Alleen met hoe de vergunning is gegaan zijn we het nog steeds niet mee eens. Bij ons is die eerst afgekeurd en heeft hij zelf een nieuwe aangevraagd die wij niet hebben getekend maar hij. (onder onze naam).

Zaal3

Ongelezen bericht door Zaal3 »

Ik raad u ook af met DTN Dakkapellen in zee te gaan. Op een ander onderdeel van deze website staat mijn verhaal ook al. Ik heb bijna een jaar geleden een dakkapel laten plaatsen door DTN uit Eibergen. Echter het bestelde rolluik zat er niet bij. Mijn zoon slaapt al bijna een jaar met karton voor de ramen. De geboden oplossing in oktober 2010 van DTN om Screenline zonwering van Pilkington te monteren wordt ook weer niet nagekomen. Het bedrijf is slecht bereikbaar maar als het dan toch lukt zeggen ze van alles toe maar gebeurt er niets. Al een half jaar geleden heb ik een bericht van deze site verwijderd omdat ik direct na plaatsing gebeld werd en ze beloofden het allemaal op te lossen. Helaas bleek die belofte ook niets waard. Daarbij zijn er vochtplekken ontstaan waarvoor ik meerdere keren met DTN heb gebeld. Ja we gaan dat voor u oplossen zeggen ze maar er gebeurt niets.

Peter_1979

Ongelezen bericht door Peter_1979 »

Al een half jaar geleden heb ik een bericht van deze site verwijderd omdat ik direct na plaatsing gebeld werd en ze beloofden het allemaal op te lossen. Helaas bleek die belofte ook niets waard.
Bekend verhaal.
Na eerste bericht hier had ik 'm ook weer verwijderd op verzoek van DTN en het zou allemaal zo snel mogelijk op gelost worden.
Nu al weer enkele maanden later is het nog steeds niet afgerond.
Communicatie is erg slecht en veel loze beloftes.

Marenar

Ongelezen bericht door Marenar »

Ook wij kunnen ons aansluiten bij het vorige verhaal. 1e dakkapel paste niet, fout ingemeten. Goed opgelost door de week erop de goede dakkapel er op te zetten maar nog met de oude ramen. Nieuwe ramen met rolluiken moesten eerste besteld worden. Inmiddels zijn we 4 maand verder. Nog geen nieuwe ramen met rolluiken geplaatst ondanks talloze beloftes, vele middagen reeds vrijgehouden omdat er beloofd was dat de jongens zouden komen. Vele smoesen hebben de revue ook al gepasseerd waarom de jongens toch niet kwamen. Wij hebben er geen geloof meer in. Voor ons de eerste keer dat we een professioneel bouwbedrijf ingehuurd hebben maar het heeft een bittere nasmaak gekregen. helaas.

Peter_1979

Ongelezen bericht door Peter_1979 »

Ik heb ook alweer een lange tijd niets terug gehoord.
Ik was vandaag weer even op de zolder bezig en hoorde toch wel veel gerommel op het dak van het dakkapel en heb dus maar eens een kijkje genomen.
Naast dat er nog wat kapotte dakpannen op lagen en een paar lange schroeven, ging ook het EPDM Folie wel heel erg op en neer met deze harde wind.

Als ik zo op internet kijk is het volgens mij wel de bedoeling dat deze folie vastgelijmd wordt, maar dat is zo te zien niet gebeurd.
Je kunt het wel los gebruiken, maar dan moeten er ronde stenen op gelegt worden en daar is nooit over gesproken.

Hebben meerderen van jullie hetzelfde probleem?

moeke2011

Ongelezen bericht door moeke2011 »

Peter_1979 schreef:Ik heb ook alweer een lange tijd niets terug gehoord.
Ik was vandaag weer even op de zolder bezig en hoorde toch wel veel gerommel op het dak van het dakkapel en heb dus maar eens een kijkje genomen.
Naast dat er nog wat kapotte dakpannen op lagen en een paar lange schroeven, ging ook het EPDM Folie wel heel erg op en neer met deze harde wind.

Als ik zo op internet kijk is het volgens mij wel de bedoeling dat deze folie vastgelijmd wordt, maar dat is zo te zien niet gebeurd.
Je kunt het wel los gebruiken, maar dan moeten er ronde stenen op gelegt worden en daar is nooit over gesproken.

Hebben meerderen van jullie hetzelfde probleem?
De EPDM folie hoort gelijmd te zijn en minstens 60 cm onder de dakpannen te liggen tegen lekkages waarop dan weer de hele dakpannen worden gelegd. want als het folie wappert ligt het niet vast en slaat de regen er straks onder. Dit moet je heel snel laten herstellen, want anders is de schade niet meer te overzien.

Suc6

dooog

Ongelezen bericht door dooog »

Ik kan iedereen ook afraden om met DTN dakkapellen in zee te gaan.

Via internet rond wezen kijken en een offerte aangevraagd. Ik kreeg snel bericht dat [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]even langs zou komen om alles door te nemen. Deze meneer is helder en je hebt het idee dat het een professioneel bedrijf is. Er wordt immers ook een koopovereenkomst getekend waarin alles specifiek staat omschreven. (komen ze niet eens na, maargoed)

Op de dag van plaatsing had ik netjes 90% aanbetaald. Vervolgens kwamen ze niet opdagen. Na veel aandringen kwamen ze uiteindelijk toch na weken en vele smoesjes.

Ook heb ik regelmatig verlof moeten opnemen omdat ze zouden komen. Vervolgens kwamen ze gewoon niet opdagen zonder te communiceren.

Het dak bij mij was trouwens een puinzooi. Ik moest uit noodzaak een dakdekker inschakelen om het dak goed te krijgen. Ze hebben het EPDM folie erop gegooid met 4 klodders lijm in elke hoek. De dakdekker begon al te lachen welk bedrijf zoiets deed. Er waren geen randen gemaakt voor de afwatering, etc..

[Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] kan beter een boek schrijven over smoesjes want hoe dit bedrijf werkt slaat echt alles. Helaas blijkt dat ik al niet de enige ben die half genaaid is.

Iedereen moet het allemaal zelf weten maar je kunt beter iets meer betalen want uiteindelijk ben je nog meer geld kwijt.

asa

Ongelezen bericht door asa »

Ook wij hebben al diverse malen vrij genomen voor de afwerking...het lijkt nergens op. een stel prutsers die [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] inhuurt. Meeste afspraken worden niet nagekomen en worden ook niet afgebeld. Afspraak is afspraak? hebben zij nog nooit van gehoord. hebben er al mensen andere akties ondernomen? ik hoor het graag

GA NIET MET DTN IN ZEE!!

Zaal3

Ongelezen bericht door Zaal3 »

Ja hoor het is gebeurt. DTN Dakkapellen is niet meer.
Per 12 mei heeft de welbekende mijnheer het bedrijf laten uitschrijven bij de Kamer van Koophandel. Alle bekende telefoonlijnen bestaan niet meer. Het huis van de beste man staat ook al te koop dus hij is van plan om er vandoor te gaan. Helaas heb ik nog wat zaken van hem te goed zoals meer van jullie denk ik. Het is moeilijk om actie te ondernemen omdat hij dus niet bereikbaar is en er geen adres is waar we iets mee kunnen.
Op vrijdag 13 mei zou hij nog mijn zonwering komen monteren. Ik wist vantevoren uiteraard dat hij niet zou komen dus ik had al geen vrij genomen. Ik bel en hoor dat de jongens eerst even naar Lochem waren en daarna gelijk naar mij toe zouden komen. In de middag ontvang ik een SMS'je dat het toch niet gaat lukken en of hij zondag mag komen. Natuurlijk SMS ik terug. Niets meer gehoord en uiteraard op zondag niemand gezien. Maandag weer bellen; Voicemail dat hij t/m 24 mei op vakantie is. Na die week opnieuw gebeld en toen waren de lijnen afgesloten. Het is echt een oplichter. Ik hoop dat de TROS hier ook iets mee kan en wil doen. Hi is gewoon vertrokken en alle gedupeerden blijven achter.

Misschien kunnen we samen iets doen. Mail me op [email protected]

johan321

Ongelezen bericht door johan321 »

Ik schrok gisteren toen ik las dat dtn dakkapellen het bedrijf beeindigd heeft. Ik (wel een tevreden klant) heb vorige week en vanmorgen nog contact gehad met de eigenaar, hij geeft inderdaad te kennen het bedrijf beeindigd te hebben. helaas zijn er echter weer mensen die de meest onzinnige dingen te melden hebben op deze site "hij is er met het geld vandoor" "zijn huis staat te koop" puur allemaal onzin. En wie heeft het over oplichting?? oplichting is als er betaald wordt en niks of deels geleverd wordt, ik neem aan dat jullie toch een percentage hebben ingehouden als de werkzaamheden nog niet geheel naar tevredenheid zijn opgelost (wij hebben overigens nooit geen geld overgemaakt voor de werkzaamheden bij ons klaar waren, hebben dit bij de koop geeist, en hier werd na een belletje gepleegd te hebben ook niet moeilijk over gedaan) Daarnaast vind ik het erg goedkoop dat in dit forum auteurs zitten die bij wel bij 4 dakkapellenleveranciers hun zegje doen hoeze goedkoop een concurrent proberen kapot te maken. Het is jammer dat ik nu naar mijn nieuwe raamkrukjes kan fluiten en mijn 10 jaar garantie waar ik niks meer aan heb maar ik, en met mij nog vele anderen (die helaas nooit op zulke forums te zien zijn) blijven dtn dakkapellen dankbaar voor de werkzaamheden die zij verricht hebben, en wensen hen veel succes in de toekomst.

Groet Johan en Irene

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Verschillende berichten zijn verwijderd door de moderator i.v.m. het overtreden van de gedragsregels.

Vincentverburg

Ongelezen bericht door Vincentverburg »

Ook bij ons en mijn buren heeft DTN een dakkapel geplaatst op 4 april 2011 nadat inderdaad er een prima verkoper van DTN langs was geweest en alles duidelijk had uitgelegd en ons de indruk gaf een proffecioneel bedrijf te zijn.
De plaatsing ging geheel volgens planning en afspraak. Wat wel vreemd was dat de dakkapellen op het dak werden gehezen doormiddel van 4 hijs ogen die dwars door het nieuwe dak en dakbedekking werden geboord. Hier heb ik dan ook al twee maal een lekkage aangehad net nadat ik de binnen boel zelf geheel hebt afgewerkt. Er zitten nu al 8 plakkers op een nieuw dak, dus weg meerwaarde van een EPDM dakbedekking wat 40 jaar mee moet kunnen gaan.
Laatst gewijzigd door Vincentverburg op 29 aug 2011 18:42, 1 keer totaal gewijzigd.

Arnold1234

Ongelezen bericht door Arnold1234 »

Geachte heer,

DTN is helaas een slecht bedrijf geweest en de eigenaar zit nu in de schuldsanering.

Interresant vind ik het om te lezen dat er iemand is die claimt nog 10% van de factuur te mogen ontvangen. Grote kans dat deze zzp-er ook slachtoffer is geworden en nooit geldt heeft ontvangen van DTN. Echter, ik ben van mening, dat als hij claimt nog 10% van u persoonlijk te mogen ontvangen, omdat hij een afspraak met u heeft gemaakt (wat volgens mij onzin is, omdat op de offerte duidelijk DTN vermeld staat) dat deze zzp-er dan ook verantwoordelijk is voor de openstaande schulden van DTN omdat hij handelde onder deze naam.

Ik stel voor dat als deze ZZP-er u nog lastig valt met aanmaningen of iets dergelijks, dat u mij dan een persoonlijk bericht stuurt zodat ik deze zzp-er ook aansprakelijk stel voor de schulden van DTN. Deze zijn een stuk hoger dan die 10% van de dakkapel.

Gesloten