LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] duur elektro bedrijf den butter hilversum

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
hilliewood

duur elektro bedrijf den butter hilversum

Ongelezen bericht door hilliewood »

laat ik bij een storing een monteur langs komen van den butter elektro hilversum
maakt het, krijg ik me toch een dure rekening.
als ik er vragen overstel is daar geen ruimte voor.
ze rekenen op hun materiaal 60 euro meer dan als je het als particulier koopt op internet.
ik weet niet waar zij inkopen maar ik kan het goedkoper.
is dus echt duur vraag eerst wat ze rekenen vraag een offerte.
ik zal niet opnieuw met dit bedrijf den butter inzee gaan.
in mijn berekening kwam ik 150 euro goedkoper uit.

jor

Re: duur elektro bedrijf den butter hilversum

Ongelezen bericht door jor »

hilliewood schreef: ze rekenen op hun materiaal 60 euro meer dan als je het als particulier koopt op internet.
Je vind dat je duur uit bent en motiveert dat met (Ik kan het goedkoper inkopen) dat slaat nergens op want dan had je dat gewoon moeten doen en niet gaan afgeven op een bedrijf dat nu eenmaal andere kosten heeft. Vind het onterecht wat je hier roept.Wel had je recht op uitleg over de rekening uiteraard.

Dirkie

Re: duur elektro bedrijf den butter hilversum

Ongelezen bericht door Dirkie »

ze rekenen op hun materiaal 60 euro meer dan als je het als particulier koopt op internet.
Je zal het altijd wel ergens goedkoper kunnen vinden als je weet wat je nodig hebt (maar dan hoef je geen monteur te laten komen) en als je de tijd hebt om eens rustig te zoeken en levertijden niets uitmaken (wat bij een storing waarschijnlijk niet het geval is).
Zij kopen waarschijnlijk bij één groothandel en niet via allerlei onduidelijke handelaren op internet omdat ze een betrouwbare leverancier willen om op terug te kunnen vallen als het nodig is en dat kost nu eenmaal iets meer. En ik neem aan, dat ook zij als bedrijf winst willen maken op de onderdelen die zij leveren
Maar dat kan niemand controleren, omdat je zowel de rekening als je eigen berekening hier niet neerzet. :mrgreen:

Gesloten