LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Firma Ouwens Hendrik Ido Ambacht
Firma Ouwens Hendrik Ido Ambacht
Deze firma heeft een aantal monteurs in dienst die geen onderhoud aan een Vaillant kunnen plegen.
Ook reken ze verkeerde prijzen en als je dan probeert om bij firma Ouwens verhaal te halen dan geven ze niet thuis.
Dus deze firma moet je niet hebben in je huis!
Ook reken ze verkeerde prijzen en als je dan probeert om bij firma Ouwens verhaal te halen dan geven ze niet thuis.
Dus deze firma moet je niet hebben in je huis!
Re: Firma Ouwens Hendrik Ido Ambacht
ook wij hebben slechte ervaringen met de firma Ouwens.
ze komen hun afspraken niet na en er zijn monteurs die alleen maar slecht werk leveren.
nu een ander instalatiebedrijf over de vloer allereerst valt op dat ze langer bezig zijn met het onderhoud en ook nog eens de gasdruk meten of deze wel in orde is.
ze komen hun afspraken niet na en er zijn monteurs die alleen maar slecht werk leveren.
nu een ander instalatiebedrijf over de vloer allereerst valt op dat ze langer bezig zijn met het onderhoud en ook nog eens de gasdruk meten of deze wel in orde is.
Een goeie ervaring mag ook wel eens geplaatst worden. Via mij buren ook een tevreden klant van ouwens heb ik gebeld omdat mijn vaillant weer eens weigerde (waar al 3 verschillende monteurs naar gekeken hadden). Monteur van ouwens had het probleem binnen 15 minuten opgelost middels het vervangen van een simpel veertje.
Wim
Wim
Wij hebben twee maal (1 maal voor onderhoud + onze klacht en vervolgens nogmaals omdat de klacht bleef) een monteur van Ouwens naar onze ketel laten kijken. Deze valt soms wel eens uit. Tot op heden is het probleem niet verholpen. Twee maal kwam men met een verhaal over een Thermokoppel, maar wist men onze klacht niet te verhelpen. We hebben niet het idee gehad dat de monteurs enig idee hadden wat onze klacht nu echt veroorzaakte.
We hebben ook een onderhoudscontract bij deze firma gehad.
diverse keren hebben we ook monteur 69 over de vloer gehad deze man wist heel goed hoe zijn mobieltje werkte maar hoe hij onze ketel moest repareren wist hij kennelijk niet.
met ouwens gebeld en gevraagd om een andere monteur kreeg als reactie dat we genoegen moesten nemen met deze man.
het was dus slikke of stikke
diverse keren hebben we ook monteur 69 over de vloer gehad deze man wist heel goed hoe zijn mobieltje werkte maar hoe hij onze ketel moest repareren wist hij kennelijk niet.
met ouwens gebeld en gevraagd om een andere monteur kreeg als reactie dat we genoegen moesten nemen met deze man.
het was dus slikke of stikke
Vaillant CV-ketels zijn een van de slechtste die op de markt zijn, het topmerk dat overal bovenuit steekt is en blijft Nefit, goed en goedkoop maar weinig mogelijkheden, iet wat rumoerig en een goedkoop aandoende behuizing zijn ketels van AWB. Vaillant maakt goede geisers, maar van ketels hebben ze echt geen verstand.
als je niet weet ,of geen verstand van een ketel hebt, dan is het al gauw een slechte ketel...........
-
Ouwens CV-installateur al 10 jaar over de vloer. Altijd een goede service gehad ook met problemen. Zelfs een keer de monteur voor niets laten komen, bleek alleen de batterij in de thermostaat vervangen te moeten worden. Heb ik niet hoeven betalen! Nu was de ketel aan vervanging toe en bleek ruim €600,00 te schelen met de aanbieding van Nuon via Vereniging Eigen Huis. Het verschil zit hem in de tijd, de ketel was bij ons in 2 uur geplaatst door 2 man waar normaal een dag voor wordt uitgetrokken.
Heb recent door Ouwens een CV-ketel laten plaatsen, inderdaad wel snel maar niet goedkoop. De prijsgarantie die ze op hun site hebben staan maken ze niet waar, is dus misleidend!. Verder was het blijkbaar ook teveel moeite om de kartonnen doos/afgetapte water op te ruimen en heb ik een extra boorgat in de muur waar de thermostaat hangt (blijkbaar niet goed gemikt..).
Jammer.
Jammer.
-
Heb 9 jaar Ouwens over de vloer gehad. Jaarlijkse afspraak werd steeds verder naar achteren geschoven. Begon in september en is nu al verschoven naar juli. Laatste controle komt een monteur en die trekt direct de stekker uit de ketel. AFGEKEURD is zijn opmerking. (ketel is 10 jaar oud) Op de vraag waarom bij de vorige controle niet gewezen is op het dan al aanwezige, zich steeds verder ontwikkelde, probleem kwam geen antwoord. Het enige wat hij zei was: " als dit zo gaat met al mijn klanten vandaag ben ik snel klaar". Hierop verlaat deze "monteur" mijn huis en liet mij achter met veel vraagtekens. Op het onderhoudsformulier stond "wiss. lekt, ketel afgekeurd, gebruik voor eigen risico" en daar kon ik het mee doen. Nu nog zien dat ik onder het contract uit kom. Doen ze ook heel moeilijk over.
Maw. wil je goede service, neem dan geen Ouwens.
Maw. wil je goede service, neem dan geen Ouwens.
Ga nooit in zee met de firma Ouwens. Bij mij hebben ze 10 jaar geleden een nieuwe ketel geleverd maar bij het aanleggen van de dakdoorvoer een grove fout gemaakt (loodslab totaal verkeerd gelegd). Gevolg: gedurende 10 jaar daklekkage. Maar omdat deze lekkage in de CV-ruimte uitkwam werd dit niet opgemerkt. Toen dit na 10 jaar werd ontdekt was het halve dak weg gerot. Ouwens wilde natuurlijk van niks weten en antwoordde gewoon niet op mijn vragen om een tegemoetkoming in de reparatiekosten. Wat zijn dit een stelletje amateurs zeg. De CV-cowboys van de 21ste eeuw. Goedkoop blijkt toch maar altijd weer duurkoop te zijn. Nooit meer iets van Ouwens!
-
We willen onze CV ketel vervangen en hebben verschillende offertes aangevraagd. Ouwens installatie bedrijf heeft een van de beter offertes maar was zeker niet de goedkoopste. Ik heb ze gevraagd of ze de aanbieding van de goedkoopste offerte konden matchen volgens de Prijs garantie maar ze reageerde met 'gaat u dan met de ander'[punt]. Geen prijs garantie dus... Ik ga geen zaken doen met zo een bedrijf.
Geld boeven, laten een piep jong monteurtje komen, die nog niet de snelheid heeft van een schildpad. Vervolgens een paar honderd euro aan reperatie kosten, want ja, alles moet natuurlijk volgens hun vervangen worden.