LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gilmaa voegwerken&gevelrenovatie, PRUTSER en OPLICHTER!!

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
foofer

Gilmaa voegwerken&gevelrenovatie, PRUTSER en OPLICHTER!!

Ongelezen bericht door foofer »

In de Zomervakantie besloten om de voorgevel van mijn woning opnieuw in te laten voegen vanwege een paar slechte stukken. Dit laten doen door een(naar wat ik dacht) gerenommeerd bedrijf te weten:Gilmaa voegwerken en gevelreiniging uit Borne. Dit is een eenmansbedrijf gerund door J vd Maat
Op de dag dat hij begon om uit te hakken zou hij met een andere voeger komen deze kon niet waardoor meneer besloot om zijn onervaren zoontje van 13 mee te nemen (let wel, we hebben het hier over een bedrijf en geen vriend of bekende die toevallig kan voegen). Deze jongen verveelde zich na een halve dag al, (tevens speelt de onervarenheid van deze jongen ook een grote rol)waardoor hij maar besloot om stenen kapot te slaan(dit moet nog hersteld worden). Op deze dag heeft hij alles uitgehakt en schoongespoten met HD. Deze beste man wist niet eens dat de voorgevel voor het beste resultaat hierna ook met zoutzuur behandeld moest worden(heb ik gehoord van een GOEDE voeger) dit is dus nooit gebeurd. De tweede dag is hij begonnen met voegen met beamix kant en klare voeg. Aan het einde van de middag, na bijna de hele dag regen gehad te hebben had meneer er geen zin meer in en besloot om na zijn vakantie terug te komen om de kapotte stenen te repareren en om sommige stukken opnieuw in te voegen. Na zijn vakantie kwam hij met de andere voeger diegene die eigenlijk mee zou gaan de eerste dag. Nadat hij mijn voorgevel kritisch bekeken had kwam hij tot de conclusie dat alles er weer uit moest omdat het ronduit slecht was gebeurd.(De eigenaar van Gilmaa beweert dat hij een goede voeger is) Nu heb ik al een deel aanbetaald en moet het nog steeds in orde gemaakt worden en tot dusver heb ik niks meer gehoord van de eigenaar van het bedrijf, ook heb ik nooit geen factuur gekregen van hem zodat ik ook nooit kan bewijzen dat hij hier aan het werk is geweest.

Wie O wie heeft raad??

De enige raad die ik kan geven is ga nooit in zee met dit bedrijf of de man die erachter zit.

Jonjo

Re: Gilmaa voegwerken&gevelrenovatie, PRUTSER en OPLICHTER!!

Ongelezen bericht door Jonjo »

Waarom niet gelijk naar die GOEDE voeger gegaan. Misschien iets te maken met de prijs?

foofer

Omdat ik die andere voeger daarvoor nog niet kende. Alleen deze zou nu mijn voorgevel in orde maken maar komt nu voor de derde keer niet opdagen, waarschijnlijk omdat Gilmaa hem niks wil betalen!

Jonjo

Waarom betaalt U een gedeelte zonder daarvoor een factuur te krijgen? Ik denk dat U zichzelf in de nesten heeft gewerkt! Verhaal zal moeilijk zijn als U op deze manier tewerk bent gegaan met dit bedrijf.

foofer

Ik kende de beste man al langer via gemeenschappelijke vrienden en zou de factuur achteraf ontvangen van hem.

Jonjo

Het is Uw vrienden niet aan te rekenen, dat U met de betreffende man in zee bent gegaan. Als er bij koop of bij werk geld aan te pas komt heeft U Uw eigen verantwoording. Uit gaan op de mooie blauwe ogen van degene met wie U zaken wilt doen telt niet mee.

foofer

Dit is echt een beetje dom gelul van U, want mijn vrienden reken ik dit helemaal niet aan dit komt ook nergens terug in mijn reactie! Ik vraag niet om commentaar maar om raad, bv wat ik hier nog aan kan doen. Maar zoals U nu praat komt het op mij over alsof ik degene ben die schuldig is aan dit alles terwijl ik in zee gegaan ben met een kant en klare oplichter! De enige boodschap achter dit alles is dat een ander uitkijkt met Gilmaa voegwerken en gevelreiniging en gewoon doorzoekt naar een ander bedrijf. Want naar alle waarschijnlijkheid kan ik fluiten naar mijn geld of de restauratie van mijn voorgevel.

Jonjo

U betaalt zonder factuur geld aan iemand. Ik heb Uw vrienden er niet bijgehaald, dat heeft U zelf gedaan. Dat U dan zo, sorry om te schrijven, iemand beticht van oplichting, klopt van geen hout. U wilde misschien lekker goedkoop een klusje laten doen voor niet al te veel geld. Zo zie je maar weer, goedkoop is duurkoop.

foofer

I begin me af te vragen of u toevallig ook zo'n louche klussenbedrijf heeft of dat u het klussenbedrijf in kwestie kent! Even ter info voor dat ik echt nijdig wordt, dit is een ERKEND BEDRIJF wat gewoon ingeschreven staat bij kvk en ik heb een gewone normale prijs betaalt voor de hele voorgevel geen koopje oid. Ten tweede ik heb mijn vrienden er niet bijgehaald ik heb alleen uitgelegd dat het een gemeenschappelijke kennis was. Maar als U alleen maar reageert om andere mensen die met een probleem zitten onderuit te schoffelen dan kunt u beter niet meer reageren want echt serieus is het volgens mij toch niet.

MVG

Jonjo

Zoals je wilt.

Gesloten