LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Heeft iemand ervaring met aannemersbedrijf A1 Maatwerk?

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
JerryO

Heeft iemand ervaring met aannemersbedrijf A1 Maatwerk?

Ongelezen bericht door JerryO »

Goedendag,

Ik ben eigenlijk benieuwd wat de ervaringen zijn van anderen over het geleverde werk van dit bedrijf?

Groet,

Jerry O

Mrijn

Re: Heeft iemand ervaring met aannemersbedrijf A1 Maatwerk?

Ongelezen bericht door Mrijn »

Hallo Jerry,

A1 maatwerk (uit Den Haag, als je die bedoelt) heb ik drie klussen laten doen thuis en ik heb goede ervaringen.
In 2002 hebben ze mijn keuken, woonkamer en keuken gestuct.
Ziet er goed uit en er is netjes gewerkt.

In 2005 heb ik door hen mijn badkamer laten verbouwen en ook daar ben ik tevreden over. Nadien waren er wat naadjes opengegaan en die zijn na één belletje snel hersteld.
Afgelopen juni heb ik zelf mijn slaapkamer en werkkamer verbouwd, het stucwerk heb ik weer door hen laten doen. Waarom een ander zoeken als je tevreden bent.
Via kennis ben ik destijds bij hen terecht gekomen.

Hopelijk heb je hier iets aan.

grt Martin

embdem

Ongelezen bericht door embdem »

Hallo,
Wij hebben 4 jaar geleden bij het bedrijf A1 Maatwerk uit Den Haag een groot deel van ons huis laten stuken (plafonds en muren). Dit is zeer netjes en goed gebeurd.
Ook hebben we via dit bedrijf nieuwe binnendeuren besteld. Alles is tijdig en goed bezorgd. Wat we vooral erg prettig vonden is dat er mee werd gedacht.

Bijna twee jaar geleden hebben we ook nog onze voorgevel door hen op laten knappen. Gezien de gedane klus hiervoor wisten we al dat het betaalbaar en betrouwbaar kon, dus de keus was snel gemaakt.

Als je van plan bent om werkzaamheden aan je huis te laten verrichten, kunnen we je dit bedrijf zeker aanbevelen.

Succes.
Vriendelijke groet,
Monique

kevinhan

Ongelezen bericht door kevinhan »

Hi Jerry,

Een aantal maanden geleden heeft A1 Maatwerk meerdere balkons en luifels gerenoveerd van ons appartementencomplex (gemeentelijk monument) uit 1928. Uit diverse offertes die wij als VVE hadden opgevraagd kwam dit bedrijf als beste naar voren. Zowel op prijs, betrouwbaarheid en professionaliteit.

We hebben geen spijt om de werkzaamheden uit te laten voeren door A1 Maatwerk. De geoffreerde diensten zijn naar tevredenheid en binnen de tijdspanne uitgevoerd. Daarnaast zien de balkons en luifels er weer schitterend uit wat een zekere meerwaarde voor onze appartementen met zich meebrengt.

Bij een volgende klus zullen wij als VVE zeker weer contact opnemen met dit bedrijf!

Gr,

Kevin

glith

Ongelezen bericht door glith »

:) :) 3 reaktie`s van mensen die net aangemeld zijn en allen 1 bericht plaatsen riekt een beetje naar verkapte reklame :wink: :wink:

jor

Ongelezen bericht door jor »

Hier precies hetzelfde verhaal
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 16&t=76224

Het enige wat er (bij mij in ieder geval) mee word bereikt is dat ik met een nog grotere boog om een dergelijk bedrijf heen ga.Contraproductief dus.

fransheemskerk

Ongelezen bericht door fransheemskerk »

Op het gevaar af, dat ook wij worden beschuldigd van partijdigheid, geef ik hieronder toch mijn onafhankelijke oordeel over A1 Maatwerk.
Vorig jaar wilden we onze badkamer en het toilet laten renoveren. Eerst bezochten wij 3 showrooms voor het uitzoeken van het sanitair en vloer- en wandtegels. Bij een van deze firma's werd ons A1 Maatwerk aanbevolen als goed bekend staande aannemer op dit gebied. Achteraf zijn wij dankbaar voor deze tip. Om een lang verhaal kort te maken: de eigenaar van A1 Maatwerk (Rob Geurst) heeft ons vakkundig geadviseerd, zowel over de nieuwe indeling van de badkamer als de aanschaf van tegels en sanitair. Nadat alle aan- en afvoer- en electrische leidingen waren weggewerkt (ook de vloerverwarming) werd het tegelwerk op wanden en vloer strak uitgevoerd. Bad, douche, kranen, enz. werden volgens de planning geplaatst en het geheel werd op tijd opgeleverd.
Als wij mochten kiezen tussen een koude of warme douche voor A1 Maatwerk dan kreeg Rob Geurst een heel warme douche van ons.
Jerry, doe er je voordeel mee!.
Groeten, Frans Heemskerk

embdem

Ongelezen bericht door embdem »

wij zitten nog in het mail bestand van A1 maatwerk en hebben een link gekregen
naar deze site
dan kan je hier tot gewoon mailen hoe mijn bevinding zijn met A1 maatwerk
als het niet goed zou zijn of er problemen waren geweest had ik dat zeker ook gemeld
ik denk dat meer klanten van hem nu zullen reageren

donsuzan

Ongelezen bericht door donsuzan »

Ik zit ook in de mailwisseling en kwam dit bericht tegen, vandaar dat ik mij ook heb aangemeld. Wij hebben een aantal jaren geleden een serre laten bouwen en zijn hier zeer tevreden mee. Alhoewel er in het begin het e.e.a. niet geheel naar wens was is dit door o.a het meedenken van Rob Geurst prima opgelost. Als iemand een stucadoor nodig heeft dan kan ik hem alleen maar aanbevelen, sorry Jerry......

Gesloten