LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Inhoud tussenwoning van 425m3 vraagprijs ca 230000? reeel?
-
Inhoud tussenwoning van 425m3 vraagprijs ca 230000? reeel?
Ik ben benieuwd hoe men hierop reageert. Ik orienteer mij dus nu op de huizenmarkt met mijn eigen woning. Prima huis, keurige staat van onderhoud. Degelijk gebouwd. Locatie prima. (volgens verschillende makelaars) Nu zit de huizenmarkt best een beetje op slot, en ik kan bij ons in de buurt geen woning vinden met dezelfde inhoud als die van ons. Dus een echt vergelijk kan ik niet maken. Dus hoe courant is mijn huis? Het betreft een tussenwoning. Is 230000 als vraagprijs reeel voor de consument. Daarmee bedoel ik dus, zijn er voldoende mensen die hier interesse in hebben? En het kunnen betalen. Pluspunt het huis is veel groter dan de gemiddelde tussenwoning. Dus een goede doorstroomwoning. Woonkamer is nl 43m2. oppervlakte boven is 46m2. dan nog een hele ruime zolder. Ik ben gewoon benieuwd hoor, is geen wet van meden en perzen.
Re: Inhoud tussenwoning van 425m3 vraagprijs ca 230000? reeel?
Denk dat de locatie ook flink meeteld in de prijs, en het is denk ik ook wat een gek ervoor geeft. Wij zelf hebben toendertijd de in fl tijd 5000 meer betaald omdat we dit huis zo graag wilden hebben vanwege een aparte garage en die leverd nu geld op want de hele buurt is betaald parkeren geworden tis maar 10 euro per maand die parkeerheffing maar tel dat in maanden en jaren
-
dat is inderdaad waar. Helaas heb ik geen garage, maar er is wel voldoende parkeergelegenheid. Wij wonen in een leuk dorp vlakbij een grote stad. Alles binnen handbereik!
Met de beperkte details van je woning is er natuurlijk geen goede waarde te schatten. Waar ligt de woning (waarde verschilt binnen een stad/dorp)? Is de woning geïsoleerd? Hoeveel grond zit erbij? Is de woning goed onderhouden?
Je kunt hier pas iets goeds over zeggen als je je eigen huis hebt vergeleken met verkochte of te koop staande woningen in je eigen buurt.
Wanneer je dit moeilijk vindt kun je natuurlijk altijd vrijblijvend een makelaar uit de omgeving laten komen.
Je kunt hier pas iets goeds over zeggen als je je eigen huis hebt vergeleken met verkochte of te koop staande woningen in je eigen buurt.
Wanneer je dit moeilijk vindt kun je natuurlijk altijd vrijblijvend een makelaar uit de omgeving laten komen.