Goedemiddag!!!!
Het is van dag vaderdag!!!! en jullie rommel houd er weer eens een keer mee op!!!!
Elk jaar hebben wij onderhoud aan jullie fricandel van een CV gehad, daar ligt het dus niet aan.
Maar wij gaan nu voor een bedrijf wat wel weet hoe je zo'n Cv in elkaar zet.
Jullie geluk is dat je geen twitter hebt anders ging die volgas op het net.
Vanaf dag een zijn jullie erbij geweest, nee we hoeven geen voorstel! we gaan voor kwaliteit!
Alles en iedereen die wij kennen, wij hebben. Zelf ook een firma zal dit tehoren krijgen.
Het lache is dat alle instalteurs zeggen dat het de slechtste is in de brance.
Fam Fleuren.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Intergas CV ketel slechte kwaliteit
Re: Intergas CV ketel slechte kwaliteit
Ik denk dat je een beetje verdwaald bent. Dit is het forum van Tros Radar. Geen snackbar waar ze frikandellen verkopen.Hoeka schreef:Goedemiddag!!!!
Het is van dag vaderdag!!!! en jullie rommel houd er weer eens een keer mee op!!!!
Elk jaar hebben wij onderhoud aan jullie fricandel van een CV gehad, daar ligt het dus niet aan.
Maar wij gaan nu voor een bedrijf wat wel weet hoe je zo'n Cv in elkaar zet.
Jullie geluk is dat je geen twitter hebt anders ging die volgas op het net.
Vanaf dag een zijn jullie erbij geweest, nee we hoeven geen voorstel! we gaan voor kwaliteit!
Alles en iedereen die wij kennen, wij hebben. Zelf ook een firma zal dit tehoren krijgen.
Het lache is dat alle instalteurs zeggen dat het de slechtste is in de brance.
Fam Fleuren.
Reageer niet als je niet iets over het onderwerp te melden hebt!!! Iedereen die slechte ervaringen met Intergas heeft plaats uw reaktie....
Ik moet zeggen dat ik de Intergas CV ketels best mooi vind. Het enige minpuntje vind ik de beperkte keuze qua kleur, maar daar zit je eigenlijk bij iedere fabrikant mee.
-
riddert schreef:Ik moet zeggen dat ik de Intergas CV ketels best mooi vind. Het enige minpuntje vind ik de beperkte keuze qua kleur, maar daar zit je eigenlijk bij iedere fabrikant mee.
Kijk er niet zo vaak naar mijn ketel, maar als ik mijn gasnota bekijk
Nog nooit zo laag geweest
En hoe moet "iedereen" dan weten dat dat de bedoeling is?Hoeka schreef:Reageer niet als je niet iets over het onderwerp te melden hebt!!! Iedereen die slechte ervaringen met Intergas heeft plaats uw reaktie....
Jullie rommel houdt er weer eens mee op? Bij mij doet alles het nog prima.
@TS
Uw verhaal is heel erg summier en mist nogal wat duidelijke aanvullende info helaas. Dat u kwaad bent is overduidelijk.
- Leeftijd ketel?
- Welk type ketel van Intergas?
- Welke storing?
- U hebt vaker problemen gehad geeft u aan. Wat voor problemen? En welke acties zijn er toen geweest?
Uw verhaal is heel erg summier en mist nogal wat duidelijke aanvullende info helaas. Dat u kwaad bent is overduidelijk.
- Leeftijd ketel?
- Welk type ketel van Intergas?
- Welke storing?
- U hebt vaker problemen gehad geeft u aan. Wat voor problemen? En welke acties zijn er toen geweest?