hoi,
wij hebben een intergas vr ketel van bijna drie jaar oud en die ruikt ineens naar verbrandingsgassen,iemand erbij laten komen zegt de omgeving is niet in orde rekent 50 euro af maar doet niets,zegt ik zou maar een koolmonixidemelder ophangen ja hij wil een offerte sturen voor een nieuwe ketel.
Wij hebben inmiddels het gat naar het dak weer geopend en de centrale afzuiging aangezet,en steeds een raam open in een kamer ernaast,maar we ruiken nog steeds die lucht en we willen hem graag laten schoonmaken en na laten kijken.
Is het echt zo dat niemand dit wil doen???
Of wil deze mijnheer gewoon een nieuwe ketel plaatsen,zoals ik al zei,hij is pas bijna drie jaar oud.
Voor deze ketel zat er precieus z,on ketel en die was geplaatst door de aannemer en die wist ook dat hij op zolder stond met die condities.
Ik hoop dat iemand raad heeft voor mij
danielle van gerven
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] intergas vr cv ketel
-
Re: intergas vr cv ketel
Waarom bel je niet naar Intergas?
ga ik ook doen,maar misschien hebben andere nog ideeen
want bij dat soort bedrijven willen ze steeds wat nieuws aansmeren
want bij dat soort bedrijven willen ze steeds wat nieuws aansmeren
Het lijkt me verstandig om gewoon een service-onderhouds bedrijf in te schakelen.
Een ketel van 3 jaar oud lijkt me nog niet aan vervanging toe. Verbrandingsgassen in de ruimte zijn vaak te wijten aan een slechte afvoer, of een (te) geringe ventilatie, en dus (te) weinig aanvoer van verse lucht.
Kunt u eventueel wat meer info over de ketl vermelden (type, vermogen etc)
Groeten, Frank.
Een ketel van 3 jaar oud lijkt me nog niet aan vervanging toe. Verbrandingsgassen in de ruimte zijn vaak te wijten aan een slechte afvoer, of een (te) geringe ventilatie, en dus (te) weinig aanvoer van verse lucht.
Kunt u eventueel wat meer info over de ketl vermelden (type, vermogen etc)
Groeten, Frank.