LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] isolatiesubsidie (nog) niet ontvangen

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
pietg28
Berichten: 12
Lid geworden op: 17 feb 2010 08:59

isolatiesubsidie (nog) niet ontvangen

Ongelezen bericht door pietg28 »

In december 2009 isolatieglas laten plaatsen volgens offerte. Netjes en correct uitgevoerd.
Er moest echter contant afgerekend worden, een factuur werd niet afgegeven, wel een handgeschreven bon. De toezegging was dat de officiele factuur gezonden zou worden,
Ook de subsidie zal aan ons worden uitbetaald nadat de glaszetter dit van CenterNovum ontvangt.
Het is inmiddels half februari 2010.
GEEN FACTUUR, GEEN SUBSIDIE!
De glaszetter reageert op geen enkele manier, niet op email, niet op brief. Telefoon wordt wel opgenomen: "ik zit in de auto, bel straks terug". "De baas is ziek, belt morgen.
Inmiddels brief gezonden met uiterste datum waarop wij een reactie willen.
Helaas, het blijft doodstil.
Wat kunnen wij nog meer doen????

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: isolatiesubsidie (nog) niet ontvangen

Ongelezen bericht door kweenie »

Waarom betaal je zoiets contant?? Dat is vragen om moeilijkheden. Het lijkt mij logisch dat je zoiets achteraf betaalt, als je ook de factuur hebt ontvangen. Grote kans dat het nu buiten de boekhouding om gegaan is en de aannemer de btw en andere lasten lekker in eigen zak heeft gestoken. En probeer maar eens aan te tonen dat zij iets voor je hebben gedaan. Ook lastig met garantieproblemen.

pietg28
Berichten: 12
Lid geworden op: 17 feb 2010 08:59

Re: isolatiesubsidie (nog) niet ontvangen

Ongelezen bericht door pietg28 »

Vandaag de isolatiesubsidie ontvangen, enkele weken geleden ook de officiele factuur ontvangen.
Komt het na vele telefoontjes (met belofte van uitzoeken en terugbellen, wat nooit gedaan werd) en emailtjes (die overigens nooit beantwoord werden) toch nog goed.
Na 5 maanden wachten is de administratie bij de glaszetter blijkbaar bijgewerkt.
Dank aan "Keimanvastgoedonderhoud BV" Renswoude/Veenendaal.

Gesloten