LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kan mijn aannemer niet bereiken
Kan mijn aannemer niet bereiken
Ik probeer sinds 4 weken mijn aannemer te bereiken. Hij neemt zijn telefoon niet op en ik wordt doorgestuurd naar telefonisten. Ze weten nooit waar hij is en kunnen alleen een terugbel verzoek achterlaten.
Op kantoor weet ook nooit iemand waar hij is, niemand kent zijn agenda.
Ik probeerde mijn aannemer zelf op te sporen zonder succes tot nu toe.
Wat kan ik doen?
Op kantoor weet ook nooit iemand waar hij is, niemand kent zijn agenda.
Ik probeerde mijn aannemer zelf op te sporen zonder succes tot nu toe.
Wat kan ik doen?
Re: Kan mijn aannemer niet bereiken
Iets als in dit recente topic??
-
Ik neem aan dat hij niet bereikt wil worden.
-
Als hij aan het werk is wil hij niet gestoord worden.
Gewoon een duidelijke vraag in Email sturen en dan krijg je antwoord.
Als een Aannemer bezig is met onderhandelen voor project of in de auto zit zal hij telefoon niet opnemen.
Dat is normaal, net zo als vele winkels telefoon niet opnemen als ze druk met andere klant bezig zijn.
We eisen nu steeds vaker dat ze gelijk opnemen, maar je moet gewoon op je beurt wachten, er is geen garantie dat ze
gelijk het juiste antwoord geven, je kunt maar 1 ding tegelijk, en een gesprek tussendoor is vaak fouten maken elders!
Daarom gaan steeds meer mensen over om stuur maar een WhatsApp, want dan lees en antwoord ik later wel.
Gewoon een duidelijke vraag in Email sturen en dan krijg je antwoord.
Als een Aannemer bezig is met onderhandelen voor project of in de auto zit zal hij telefoon niet opnemen.
Dat is normaal, net zo als vele winkels telefoon niet opnemen als ze druk met andere klant bezig zijn.
We eisen nu steeds vaker dat ze gelijk opnemen, maar je moet gewoon op je beurt wachten, er is geen garantie dat ze
gelijk het juiste antwoord geven, je kunt maar 1 ding tegelijk, en een gesprek tussendoor is vaak fouten maken elders!
Daarom gaan steeds meer mensen over om stuur maar een WhatsApp, want dan lees en antwoord ik later wel.
-
Allemaal aannames, mogelijk wilt TS de aannemer gewoon een vraag stellen en is er eigenlijk niets bijzonders aan de hand. De telefoon wordt wel opgenomen, mogelijk is de beste man met een ander project bezig en konden zijn medewerkers hem prima helpen.
Maar 4 weken lijkt me wat lang, probeer het eens op zondag ochtend rond 11.00 uur.sylvesterb schreef: ↑01 jun 2019 15:34mogelijk is de beste man met een ander project bezig en konden zijn medewerkers hem prima helpen.
Suc6
stap in de auto en ga hem zoeken...
Jasper45
vindt dit leuk
-
Of in het Café tegenover de kerk.