LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kijk uit met beurt WTW systeem bij WTW-filters.nl!

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
cvanwesenbeeck

Kijk uit met beurt WTW systeem bij WTW-filters.nl!

Ongelezen bericht door cvanwesenbeeck »

We hebben laatst een onderhoudsbeurt laten uitvoeren op onze 2 WTW-units via WTW-filters.nl. Vooraf zijn we een vast bedrag van € 400 overeengekomen. Ik ging er vanuit dat een onderhoudsbeurt dan wel een dag in beslag zou nemen. Maar bij het maken van de afspraak zei men dat men in 2 uur klaar zou zijn. En inderdaad, binnen 2 uur was het gepiept. 400 euro voor 2 uur werk! Ik voel me belazerd! Stel dat de voorrijkosten €80 bedragen. Dan heeft men nog €160 per uur gevangen!
Een telefoontje met WTW-filters.nl levert de volgende opmerkingen op: "We zijn een vaste prijs overeengekomen ongeacht de duur" en "wij moeten er ook aan verdienen"
Ik raad iedereen aan om een ander bedrijf te zoeken voor WTW-onderhoud en dan per uur af te rekenen.

C. Vanwesenbeeck

stofzuigertje

Re: Kijk uit met beurt WTW systeem bij WTW-filters.nl!

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Naast vervangen filters moet je ook wel eens de buizen doorblazen om die ook schoon te maken.

Dus wat is gebeurd? Alleen het apparaat met filters of ook alle kanalen gereinigd?

cvanwesenbeeck

Re: Kijk uit met beurt WTW systeem bij WTW-filters.nl!

Ongelezen bericht door cvanwesenbeeck »

Ook kanalen gereinigd. Nieuwe filters zaten overigens niet bij de prijs in. Maar waar het om gaat is dat men het allemaal binnen 2 uur kan doen en dat men daar € 400 voor durft te vragen.

Gesloten