Klachten over verwarming bedrijven: te recht of onterecht.
Veel gaat er goed van de bedrijven uit en de monteurs die goed werk afleveren.
Maar.........
Maar vergeet niet,en dat kom steeds meer voor.
Het niet betalen van de rekening gestuurd door het installatie bedrijf.
Voorbeeld: een huis eigenaar laat de centrale verwarming goed nakijken en indien nodig veranderen CQ vernieuwen .En als de rekening verstuurd wordt krijg het installatie bedrijf de rekening terug met als opschrift vorige eigenaar is verhuist .Eigenaar niet meer te achterhalen het installatie bedrijf kan maanden op het geld wachten De klant heeft toch recht op vakantie DIE monteur wacht wel[deze mag niet op vakantie, Toch]
dit wilde ik even kwijt
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] klachten over centrale verwarming bedrijven
Re: klachten over centrale verwarming bedrijven
En wat dacht je van de kosten. Een reparatie van de auto betalen de mensen veel liever. Je laat je auto een hele dag bij de garage en je hebt geen idee hoelang ze met jouw auto bezig zijn geweest. Je betaald gewoon het bedrag dat ze zeggen dat het is. Zonder enige zekerheid dat je niet veel te veel betaald. Bovendien zonder auto is heel vervelend, maar een auto kun je nog huren.
Voor een reparatie aan de ketel dan klagen mensen veelvuldig. Groot struikelblok is al tijdstip van komst van de monteur. Alsof de installateur precies kan bepalen hoelang hij bezig zal zijn met een storing. Ketel geeft bijvoorbeeld al veel langer problemen maar nu gaan we het weekend in dus nu moet er vandaag nog maar iemand komen want stel je voor dat........ In plaats van op dinsdag bellen en vragen of het eventueel vrijdag kan. Maandag en vrijdagen zijn vaak de drukste dagen en plannen ook het moeilijkste. Probeer dus altijd tijdig te bellen a.u.b. En houdt rekening dat ook 's avonds en in het weekend niet alle monteurs werken en dat er dan een zeer minimale bezetting is. Op uw werk zijn ook niet alle medewerkers op de avond en het weekend aanwezig. (of werkt u in de recreatieve secotor?).
Garantie kun je krijgen maar naar 3 jaar zonder onderhoud en verdere bezoeken van de installateur waar u de ketel heeft gekocht hoeft u ook geen garantie meer te verwachten. Wat schijnbaar ook steeds moeilijker te begrijpen is.
Voor een reparatie aan de ketel dan klagen mensen veelvuldig. Groot struikelblok is al tijdstip van komst van de monteur. Alsof de installateur precies kan bepalen hoelang hij bezig zal zijn met een storing. Ketel geeft bijvoorbeeld al veel langer problemen maar nu gaan we het weekend in dus nu moet er vandaag nog maar iemand komen want stel je voor dat........ In plaats van op dinsdag bellen en vragen of het eventueel vrijdag kan. Maandag en vrijdagen zijn vaak de drukste dagen en plannen ook het moeilijkste. Probeer dus altijd tijdig te bellen a.u.b. En houdt rekening dat ook 's avonds en in het weekend niet alle monteurs werken en dat er dan een zeer minimale bezetting is. Op uw werk zijn ook niet alle medewerkers op de avond en het weekend aanwezig. (of werkt u in de recreatieve secotor?).
Garantie kun je krijgen maar naar 3 jaar zonder onderhoud en verdere bezoeken van de installateur waar u de ketel heeft gekocht hoeft u ook geen garantie meer te verwachten. Wat schijnbaar ook steeds moeilijker te begrijpen is.
Re: klachten over centrale verwarming bedrijven
mijn eerste baas zei eens:
als er een reparatie van 100 gulden wordt gemaakt aan een apparaat dat 15 tot 20 jaar meegaat, 365 dagen per jaar 24 uur per dag Cv en warmwater levert klagen de mensen.
als mevrouw met het winkelkarretje bij de Edah een kras op de auto maakt, wordt zomaar een deur gespoten voor 1500 gulden.
als er een reparatie van 100 gulden wordt gemaakt aan een apparaat dat 15 tot 20 jaar meegaat, 365 dagen per jaar 24 uur per dag Cv en warmwater levert klagen de mensen.
als mevrouw met het winkelkarretje bij de Edah een kras op de auto maakt, wordt zomaar een deur gespoten voor 1500 gulden.
Re: klachten over centrale verwarming bedrijven
Wij hebben al jaaaaaaaren de Euro.
Re: klachten over centrale verwarming bedrijven
[/quote] mijn eerste baas zei eens:
uitspraak dateert uit eidn 90er jaren.....
uitspraak dateert uit eidn 90er jaren.....